eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana d¼wigu osobowego oraz instalacja drzwi szybowych 1 piêtra do istniej±cego d¼wigu osobowego na Wydziale Nauk o Zdrowiu w Katowicach-Ligocie.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-03-24

Og³oszenie nr 51230 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.

Katowice: Wymiana d¼wigu osobowego oraz instalacja drzwi szybowych 1 piêtra do istniej±cego d¼wigu osobowego na Wydziale Nauk o Zdrowiu w Katowicach-Ligocie.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: ¦l±ski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 000289035, ul. Poniatowskiego  15, 40-055  Katowice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 32 2083547, e-mail mstanderska@sum.edu.pl, faks 32 2083568.
Adres strony internetowej (URL): www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.sum.edu.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 - prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Kancelaria Zamawiaj±cego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana d¼wigu osobowego oraz instalacja drzwi szybowych 1 piêtra do istniej±cego d¼wigu osobowego na Wydziale Nauk o Zdrowiu w Katowicach-Ligocie.
Numer referencyjny: RZP/PN/118/1/16/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegajacych na wymianie d¼wigu osobowego oraz instalacji drzwi szybowych 1 piêtra do istniej±cego d¼wigu osobowego na Wydziale Nauk o Zdrowiu w Katowicach-Ligocie. Szczegó³owy zakres prac okre¶laj±: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2) opis przedmiotu zamówienia, 3) przedmiary robót (materia³ pomocniczy), 4) Wykaz Czynno¶ci, dla których Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób, które bêd± je wykonywa³y przy realizacji przedmiotowego zamówienia.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45313100-5
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesi±cach: 4


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wymagane do¶wiadczenie: Wykonawca potwierdzi spe³nienie tego warunku, je¿eli wyka¿e co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na wymianie d¼wigów osobowych wraz z robotami budowlanymi i elektrycznymi w budynkach powy¿ej 12 m. Wymagane osoby zdolne do realizacji zamówienia: Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadaj±cymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) elektrycznej oraz: a) uprawnienia elektryczne w grupie kwalifikacyjnej D w zakresie badañ i pomiarów, b)uprawnienia elektryczne w grupie kwalifikacyjnej E w zakresie badañ i pomiarów, c) za¶wiadczenia kwalifikacyjne uprawniaj±ce do konserwacji d¼wigów, wydane przez UDT (podstawa prawna z dnia 21.12.2000 o dozorze technicznym Dz.U. z 2000r. Nr 122 poz. 1321 z pó¼n. zm.) W przypadku korzystania przez Wykonawcê w zakresie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu - w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - z zasobów innych podmiotów w oparciu o art. 22 ust.1 Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, aby podmiot ten zrealizowa³ zakres robót do wykonania których ta zdolno¶æ jest wymagana.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia,Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy zosta³y one wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 2 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku, gdy to Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w Wykazie zosta³y wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów. W sytuacji gdy Wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty, budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie skazanie w Wykazie - o z³o¿enie niezbêdnych wyja¶nieñ. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawcy, którzy zamierzaj± przyst±piæ do przetargu, powinni obowi±zkowo wnie¶æ wadium przed terminem otwarcia ofert w wysoko¶ci 6.000,00 z³. (sze¶æ tysiêcy z³) 2. Wadium nale¿y wnie¶æ skutecznie przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a)pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z pó¼n.zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na konto: ING BANK ¦L¡SKI S.A. O/Katowice nr 40 1050 1214 1000 0007 0000 9103 z adnotacj±: "Wadium - Wymiana d¼wigu osobowego oraz instalacja drzwi szybowych 1 piêtra do istniej±cego d¼wigu osobowego na Wydziale Nauk o Zdrowiu w Katowicach-Ligocie.Nr postêpowania RZP/PN/118/1/16/17" . Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu uwa¿a siê datê wp³ywu ¶rodków na konto Zamawiaj±cego. 5.Dowód wniesienia wadium w pieni±dzu zaleca siê do³±czyæ do oferty przetargowej. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przes³ania dowodu dokonanej wp³aty wadium faxem na numer: 32/ 20 83 568. W przypadku wyboru innej ni¿ pieni±dz formy wniesienia wadium, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ orygina³ porêczenia lub gwarancji w osobnej kopercie opisanej: "Wadium - Wymiana d¼wigu osobowego oraz instalacja drzwi szybowych 1 piêtra do istniej±cego d¼wigu osobowego na Wydziale Nauk o Zdrowiu w Katowicach-Ligocie. Nr postêpowania RZP/PN/118/1/16/17 w Dziale Zamówieñ Publicznych Zamawiaj±cego (pokój nr 402) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Kserokopiê potwierdzon± "za zgodno¶æ z orygina³em" zaleca siê do³±czyæ do oferty przetargowej


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty 60
Okres gwarancji na elementy przenoszenia napêdu (pasy, liny w otulinie)20
Okres gwarancji na urz±dzenie 20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem przes³anek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz nastêpuj±cych przypadków: 1)zmiany terminu realizacji zamówienia:a)poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron; b)przed³u¿enie ze wzglêdu na przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego dotycz±ce np. braku przygotowania/przekazania placu budowy w tym pomieszczeñ, c)poprzez jego przed³u¿enie ze wzglêdu na obiektywne przyczyny niezawinione przez Strony, w tym równie¿ spowodowane przez tzw. "si³ê wy¿sz±" np. po¿ar, zalanie; We wskazanych powy¿ej przypadkach Strony obowi±zane s± wzajemnie siê poinformowaæ o zaistnia³ych okoliczno¶ciach wraz z ich szczegó³owym opisaniem. W przypadku ustalenia, i¿ zaistnia³y przes³anki umo¿liwiaj±ce dokonanie zmiany terminu, Zamawiaj±cy przygotuje stosowny Aneks do umowy; 2)wyd³u¿enia terminu gwarancji w sytuacji przed³u¿enia jej przez producenta/Wykonawcê. W takim przypadku Wykonawca obowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego o zaistnia³ej sytuacji wraz ze szczegó³owym opisaniem zaistnia³ej zmiany; W przypadku ustalenia, i¿ zaistnia³y przes³anki umo¿liwiaj±ce dokonanie zmiany terminu, Zamawiaj±cy przygotuje stosowny Aneks do umowy; 3) poprawa jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu dostawy lub zmiany technologii na równowa¿n± lub lepsz±, podniesienia wydajno¶ci urz±dzeñ oraz bezpieczeñstwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakoñczenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcê przedmiotu zamówienia b±d¼ jego elementów. W takim przypadku Wykonawca obowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego o zaistnia³ej sytuacji wraz ze szczegó³owym opisaniem zaistnia³ej zmiany; W przypadku ustalenia, i¿ zaistnia³y przes³anki umo¿liwiaj±ce dokonanie zmiany, Zamawiaj±cy przygotuje stosowny Aneks do umowy; 4)zmiany podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca obowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego o zaistnia³ej zmianie zgodnie z procedur± opisan± w umowie. Je¿eli Wykonawca, spe³niaj±c w postêpowaniu warunek wiedzy i do¶wiadczenia opiera³ siê na do¶wiadczeniu podwykonawcy który podlega zmianie, podwykonawca wprowadzany na jego miejsce winien spe³niaæ wymagania zgodne z wymaganiami okre¶lonymi dla tych osób w postêpowaniu. W przypadku ustalenia, i¿ zaistnia³y przes³anki umo¿liwiaj±ce dokonanie tej zmiany, Zamawiaj±cy wyrazi pisemn± zgodê; 5)zaistnienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy. W takim przypadku Strony winny siê powiadomiæ (w terminie obowi±zywania umowy) o zaistnia³ej sytuacji wraz ze szczegó³owym opisaniem zaistnia³ej zmiany i wynikaj±cych st±d konsekwencji, przedstawiaj±c jednocze¶nie propozycjê zmiany. W zale¿no¶ci od tego, czy zmiana wp³ywa na postanowienia umowy czy te¿ wy³±cznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiaj±cy przygotuje odpowiednio Aneks do umowy lub wyrazi pisemn± zgodê na zmianê; 6)zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i us³ug i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, przy czym warto¶æ brutto okre¶lona w umowie jest warto¶ci± sta³±. Zamawiaj±cy przygotuje Aneks do umowy, uwzglêdniaj±cy zmianê stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 11/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.