eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Dostawa w formie leasingu 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem odśnieżnym dla Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Piszu, z opcją wykupu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-11

Pisz: Dostawa w formie leasingu 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem odśnieżnym dla Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Piszu, z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 511940 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. , ul. Olsztyńska 3, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233116, faks 087 4233116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Gminna, 100% udziału Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem odśnieżnym dla Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Piszu, z opcją wykupu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem lemieszowym dla Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Piszu, z opcją wykupu. 2. Parametry techniczne ciągnika: a) Moc silnika - min. 45 KM - max. 60 KM. b) Silnik - trzycylindrowy, chłodzony cieczą, filtr powietrza suchy. c) Napęd na dwie osie. d) Układ napędowy - sprzęgło: dwutarczowe, suche; mechaniczna skrzynia biegów 8/2R; mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego. e) Niezależny wał odbioru mocy. f) Hydrostatyczny układ kierowniczy. g) Hamulce - robocze: tarczowe, mokre; postojowy: sterowany ręcznie. h) Zbiornik paliwa o pojemności min. 80 l i) Masa ciągnika - do 3 ton. j) Zaczep przedni górny, zaczep transportowy dolny, zaczep rolniczy. k) Kabina komfortowa, ochronna, dwudrzwiowa. l) Dodatkowe wyposażenie kabiny - otwierany dach, lampa błyskowa (kogut), radio, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, wycieraczka przedniej i tylnej szyby ze spryskiwaczem, dodatkowy wyłącznik prądu. 3. Parametry techniczne pługa odśnieżnego: a) Sterowanie Joystickiem; sterowanie hydrauliczne, komplet szybkozłączy. b) Skręt: prawo, lewo, góra, dół. Kąt skrętu min. 18°, wysokość unoszenia min. 40 cm. c) Szerokości pługa - min. 200 cm - max. 220 cm 4. Wymagania dotyczące leasingu: Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: a) Waluta: PLN b) Umowa leasingowa będzie trwała 36 miesięcy (3 lata), spłata będzie następowała w 36 ratach, bez opłaty wstępnej (czynszu inicjalnego). c) Spłata rat leasingowych będzie następowała w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury VAT. d) Rata leasingowa winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy leasingu, tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, itp. e) Wartość wykupu 20% ceny netto leasingu, płatna w ciągu 21 dni od daty wymagalności wpłaty ostatniej raty leasingowej, po uregulowaniu wszelkich zobowiązań wobec wykonawcy w zakresie rat leasingowych oraz ewentualnych odsetek za nieterminowe płatności. f) Wykonawca nie będzie żądał prawnych zabezpieczeń umowy leasingu. g) Zamawiający sam, w okresie trwania umowy leasingu ubezpieczy przedmiot zamówienia w zakresie: OC, AC, w pełnym wymaganym zakresie. h) Oferta bez dodatkowych produktów finansowych. i) Zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Leasingu upoważnia Wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach rat. 5. Dodatkowe wymagania: a) Ciągnik będący przedmiotem leasingu musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. b) Model oferowanego ciągnika powinien być aktualnie wytwarzany przez producentów, których autoryzowane stacje obsługi znajdują się na terenie Polski. c) Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy, marki, typu i parametrów oraz producenta oferowanego sprzętu. d) Osprzęt do ciągnika powinien być kompatybilny z ciągnikiem pod względem możliwości pracy. e) Wykonawca, najpóźniej w dniu dostarczenia przedmiotu leasingu, zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty (w języku polskim): świadectwo homologacji ciągników rolniczych i osprzętu oraz znak producent CE maszyn pochodzących z produkcji; instrukcje obsługi w języku polskim wraz z katalogiem części (części zamiennych); książki gwarancyjne, f) Dostarczona dokumentacja użytkowa musi być napisana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. g) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia do wytyczonego miejsca. h) Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu przyjęcia. i) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania odpowiednich norm (m.in.EURO) i posiadać odpowiednie certyfikaty przewidziane prawem polskim; j) Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany i oświetlony zgodnie z Prawem o ruchu drogowym. k) Zamawiającemu przysługuje prawo do nabycia przedmiotu leasingu. l) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracownika zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu i osprzętu, w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia. m) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony pojazd wraz osprzętem na okres co najmniej 24 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zostanie zmieniona w formie aneksu, jeżeli w czasie jej obowiązywania zmienione zostaną przepisy prawa określające stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.bip.hi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Piszu ul. Olsztyńska 3; 12-200 Pisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Piszu ul. Olsztyńska 3; 12-200 Pisz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.