eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zaprojektowanie i wykonanie mobilnej wystawy muzycznej Wmiksuj się wraz z zaaranżowaniem przestrzeni wystawienniczej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Toruń: Zaprojektowanie i wykonanie mobilnej wystawy muzycznej Wmiksuj się wraz z zaaranżowaniem przestrzeni wystawienniczej
Numer ogłoszenia: 51134 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy , ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumnowo.kei.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie mobilnej wystawy muzycznej Wmiksuj się wraz z zaaranżowaniem przestrzeni wystawienniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostarczeniu i montażu mobilnej wystawy muzycznej Wmiksuj się wraz z zaaranżowaniem przestrzeni wystawienniczej. W skład wystawy winno wchodzić 7 stanowisk wystawienniczych wraz z multimedialnymi komunikatami ekspozycyjnymi. Wystawa pełnić będzie funkcję edukacyjną dzięki odpowiedniemu doborowi tematyki stanowisk, a także atrakcyjnemu sposobowi przekazu treści edukacyjnych. Wystawa składać się będzie z eksponatów odpowiednich zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Prócz stanowisk w skład wystawy wejść powinny dodatkowe, mobilne elementy aranżacji w postaci odpowiednio zaprojektowanych ścianek, roll-upów, skrzydeł reklamowych, a także specjalnie dobranych kolorowych lamp, dzięki którym będzie można uzyskać różnego rodzaju efekty świetlne służące uwypukleniu walorów eksponatów. Wszystkie wykonane stanowiska winny być mobilne oraz o treści związanej z muzyką i dźwiękiem. Przez mobilność Zamawiający rozumie możliwość przewiezienia wszystkich elementów Wystawy samochodem ciężarowym o wymiarach przestrzeni transportowej 620x245x260cm (ok. 35-40m3) i nośności do 3,5t oraz możliwość montażu Wystawy w wyznaczonej przestrzeni w ciągu jednego dnia (do 12 godzin) przez dwie osoby..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw 92.31.20.00 - Usługi artystyczne 92.31.22.13 - Usługi autorów technicznych 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 79.93.10.00 - Usługi dekoracji wnętrz 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w niniejszym postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zaprojektował i wykonał co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie co najmniej dwóch wystaw odpowiadających, co do rodzaju i charakteru przedmiotowi zamówienia, które składają się z co najmniej 7 eksponatów typu hands-on każda, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za eksponaty odpowiadające co do rodzaju i charakteru przedmiotowi zamówienia, uznaje się eksponaty interaktywne popularyzujące naukę, czyli eksponaty typu hands-on wymagające zaangażowania użytkownika w celu uzyskania pożądanego efektu. Głównym zadaniem tych stanowisk jest podniesienie poziomu wiedzy o zjawiskach przyrodniczych, pobudzenie twórczego i logicznego myślenia, zachęcenie do aktywności fizycznej i rozwijania koordynacji psychoruchowej dzieci oraz rozumienia ciągów przyczynowo-skutkowych. Za spełniające ten wymóg uznane będą stanowiska, które prezentują minimum dwa z następujących typów interaktywności: Manualną: stanowisko wymagające pracy rąk; Ruchową: stanowisko wymaga ruchu całego ciała i koordynacji ruchowej; Zmysłową: stanowisko wymagające wykorzystania zmysłów (np. wzrok, dotyk, węch itp.); Intelektualną: interakcja wykorzystująca wiedzę gości. Za eksponaty zaprojektowane i wykonane przez Wykonawcę, Zamawiający uzna nie tylko eksponaty zaprojektowane i wykonane na rzecz podmiotów trzecich ale również zaprojektowane i wykonane na użytek własny Wykonawcy. W zakresie eksponatów wykonanych przez Wykonawcę na swój własny użytek Zamawiający wymaga, aby wskazane w wykazie eksponaty były eksponowane w przestrzenni wystawienniczej ogólnodostępnej dla Zwiedzających minimum 1 rok lub minimum 6 miesięcy z zastrzeżeniem, że taką wystawę miesięcznie odwiedza lub odwiedzało minimum 5 000 Zwiedzających. Wykonawca wraz z wykazem wykonanych usług stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ w niniejszym postępowaniu przedstawi: zdjęcia i opisy funkcjonowania co najmniej 14 eksponatów typu hands-on (poprzez eksponaty typu hands-on Zamawiający rozumie eksponaty, które nie zawierają urządzeń multimedialnych, takich jak monitory dotykowe, kamery itd. a które wymagają pracy/czynności manualnej).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zaprojektował i wykonał co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie co najmniej dwóch wystaw odpowiadających, co do rodzaju i charakteru przedmiotowi zamówienia, które składają się z co najmniej 7 eksponatów typu hands-on każda, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za eksponaty odpowiadające co do rodzaju i charakteru przedmiotowi zamówienia, uznaje się eksponaty interaktywne popularyzujące naukę, czyli eksponaty typu hands-on wymagające zaangażowania użytkownika w celu uzyskania pożądanego efektu. Głównym zadaniem tych stanowisk jest podniesienie poziomu wiedzy o zjawiskach przyrodniczych, pobudzenie twórczego i logicznego myślenia, zachęcenie do aktywności fizycznej i rozwijania koordynacji psychoruchowej dzieci oraz rozumienia ciągów przyczynowo-skutkowych. Za spełniające ten wymóg uznane będą stanowiska, które prezentują minimum dwa z następujących typów interaktywności: Manualną: stanowisko wymagające pracy rąk; Ruchową: stanowisko wymaga ruchu całego ciała i koordynacji ruchowej; Zmysłową: stanowisko wymagające wykorzystania zmysłów (np. wzrok, dotyk, węch itp.); Intelektualną: interakcja wykorzystująca wiedzę gości. Za eksponaty zaprojektowane i wykonane przez Wykonawcę, Zamawiający uzna nie tylko eksponaty zaprojektowane i wykonane na rzecz podmiotów trzecich ale również zaprojektowane i wykonane na użytek własny Wykonawcy. W zakresie eksponatów wykonanych przez Wykonawcę na swój własny użytek Zamawiający wymaga, aby wskazane w wykazie eksponaty były eksponowane w przestrzenni wystawienniczej ogólnodostępnej dla Zwiedzających minimum 1 rok lub minimum 6 miesięcy z zastrzeżeniem, że taką wystawę miesięcznie odwiedza lub odwiedzało minimum 5 000 Zwiedzających. Wykonawca wraz z wykazem wykonanych usług stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ w niniejszym postępowaniu przedstawi: zdjęcia i opisy funkcjonowania co najmniej 14 eksponatów typu hands-on (poprzez eksponaty typu hands-on Zamawiający rozumie eksponaty, które nie zawierają urządzeń multimedialnych, takich jak monitory dotykowe, kamery itd. a które wymagają pracy/czynności manualnej).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia osoby, które posiadają odpowiednie doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w następującym zakresie: Lp. Stanowisko Wymagania i zakres powierzonych zadań 1. Projektant odpowiedzialny za projekt graficzny. Posiadający doświadczenie w projektowaniu stanowisk i aranżacji na potrzeby co najmniej jednej wystawy obejmującej minimum 7 stanowisk interaktywnych na powierzchni nie mniejszej niż 100 m2. 2. Projektant inżynier - konstruktor odpowiedzialny za projekt techniczny stanowisk i pozostałych elementów aranżacji. Posiadający doświadczenie w projektowaniu stanowisk na potrzeby co najmniej jednej wystawy obejmującej minimum 7 stanowisk interaktywnych na powierzchni nie mniejszej niż 100 m2. 3. Koordynator projektu odpowiedzialny za zarządzanie wykonaniem Zamówienia. Odpowiedzialny za wytworzenie, montaż i uruchomienie Wystawy, posiadający minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu przedsięwzięciami, z których co najmniej jedno obejmowało minimum 7 stanowisk. UWAGA ! Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wymienionych powyżej funkcji, jednakże jedna osoba nie może pełnić więcej niż dwóch funkcji jednocześnie. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które Wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożoną przez Wykonawcę informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek w wysokości min. 250.000,00 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wstępny plan Wystawy, przy założeniu, że umieszczone będzie ona w pomieszczeniu o powierzchni 100 m2 i wymiarach 10 m x 10 m x 3 m , który musi ukazywać proponowane: proponowane rozmieszczenie stanowisk, ich kontury i nazwy, proponowane rozmieszczenie elementów aranżacji, z uwzględnieniem proponowanych przez Wykonawcę wymiarów stanowisk. 2. Wizualizacje Wystawy, przy założeniu, że umieszczona będzie ona w pomieszczeniu o powierzchni 100 m2 i wymiarach 10 m x 10 m x 3 m, stworzone w sposób umożliwiający ocenę kryterium aranżacja Wystawy. Wizualizacje winny być wykonane z czterech różnych stron. Każda wizualizacja ma pokazywać Wystawę z perspektywy obserwatora pozostającego poza Wystawą, na takiej wysokości, która umożliwia obserwację dwu przyległych boków Wystawy oraz jej elementów w głębi (aksonometria). Wizualizacje muszą uwzględniać zagospodarowanie całej przestrzeni Wystawy od podłogi do sufitu wraz z: stanowiskami, elementami aranżacji, kolorystyką, innymi czynnikami mającymi według Wykonawcy wpływ na ocenę atrakcyjności Wystawy. Zamawiający dopuszcza dołączenie przez Wykonawcę dodatkowych wizualizacji Wystawy, wykonanych z innej perspektywy. 3. Spis i opis stanowisk wraz z wizualizacjami wszystkich stanowisk. Spis i opis stanowisk powinien zawierać: nazwę danego stanowiska, cel, wymiary wszystkich elementów stanowiska, instrukcję wykonania doświadczenia przez gościa, szczegółowy sposób funkcjonowania stanowiska, liczbę osób mogących jednocześnie korzystać ze stanowiska, wskazanie sposobów korzystania ze stanowiska przez osoby niepełnosprawne o innym typie niepełnosprawności niż ruchowa, wskazanie głównych materiałów, z których ma być wykonane stanowisko. Wszystkie dokumenty, o których mowa w punktach od 1 do 3 muszą być sporządzone w kolorze, w wersji papierowej w 1 egzemplarzu oraz w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD lub pamięci USB w formacie PDF.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Aranżacja Wystawy - 15
  • 3 - Stanowiska Wystawy - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w Załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty następująco: 1) zmiana wynagrodzenia w wyniku odstąpienia od realizacji części umowy na wniosek Zamawiającego; 2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 3) zmiana poszczególnych etapów realizacji prac objętych harmonogramem, nie powodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy, w tym również wynikające z wprowadzonych przez Zamawiającego zmian do projektów; 4) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; 5) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 6) zmiany ilości lub terminów odbiorów, jeżeli będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego; 7) zmiany procedury wprowadzania poprawek do projektów, jeżeli będzie to uzasadnione specyfiką pracy Wykonawcy lub Zamawiającego; 3. Zmiany dokonywane będą w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. W przedstawionych w ust. 2 pkt 2 przypadkach opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu wymaga szczegółowego uzasadnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.centrumnowo.kei.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, Toruń, ul. Władysława Łokietka 5, piętro V, Sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, Toruń, ul. Władysława Łokietka 5, piętro V, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.