eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Zakup wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Galinach, gm. Bartoszyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Bartoszyce: Zakup wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Galinach, gm. Bartoszyce
Numer ogłoszenia: 511122 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 77 00, faks 89 762 77 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Galinach, gm. Bartoszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Galinach, Gmina Bartoszyce. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : część II (sprzęt AGD, RTV i komputerowy), część V (sprzęt oświetleniowy i elektryczny), część VI (sprzęt i wyposażenie pozostałe)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 32.34.42.00-6, 30.23.31.53-8, 38.65.10.00-3, 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 31.00.00.00-6, 38.65.34.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części w wysokości: W części I - Meble - nie dotyczy W części II - Sprzęt AGD, RTV i komputerowy - 372,00 PLN W części III - Sprzęt sportowy - nie dotyczy W części IV - Sprzęt nagłaśniający - nie dotyczy W części V - Sprzęt oświetleniowy i elektryczny - 15,00 PLN W części VI - Sprzęt i wyposażenie pozostałe - 42,00 PLN W przypadku składania oferty na wszystkie części wymagane jest wadium w kwocie 969,00 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na konto 43116022020000000061909989 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., z późn. zm.) - złożone w kasie zamawiającego czynnej w godzinach od 10.00 do 14.00, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4A ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Rozdział 7. Termin związania ofertą 1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą o czas oznaczony, nie dłuższy niż 60 dni, na co najmniej 3 dni przed jego upływem. Żądanie to, jak i odpowiedź Wykonawców winny być przekazane w formie określonej w rozdziale 7 pkt 1 specyfikacji. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11 - 200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11 - 200 Bartoszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013, dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznaniaq pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt AGD, RTV i komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówka o klasie nie niższej niż parametry podane poniżej- szt. - 1, - klasa energetyczna A+, - No Frost, - czynnik chłodzący - R134a - sterowanie mechaniczne, - pojemność brutto - ok. 130 l, - mały zamrażalnik - jedna gwiazdka, - jednodrzwiowa, - obustronny montaż drzwi, - półki szklane, - 2 szuflady, - balkoniki po wewnętrznej stronie drzwi, - kolor - biała, - gwarancja - 24 m-ce, 2. Płyta indukcyjna 4 - strefowa - szt. - 1 - wymagania minimalne - podłączenie do licznika 1 - fazowego, - pola pojedyncze, - sterowanie sensorowe, - z obramowaniem, 3. Czajnik elektryczny - szt. - 3, - moc do 2000W - pojemność od 1,50 do 2,30 l, - grzałka płytowa przykryta, - dzbanek ze stali szlachetnej z termoizolacją ścianek, - wskaźnik poziomu wody, - lampka kontrolna, - zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody, 4. Mikrofalówka wolnostojąca - szt. - 1 - wymagania minimalne - sterowanie mechaniczne lub elektroniczne, - pojemność ok. 21 l, - moc mikrofal 800W, - grill kwarcowy 1000W, - 5 poziomów mocy w tym rozmrażanie, - średnica talerza 27 cm, 5. Wieża stereo - szt. - 1 - wymagania minimalne - odtwarzanie CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA - radio, - wzmacniacz na tranzystorach, - głośniki 2x70W, - programowanie odtwarzania 40 tytułów, bezpośredni wybór utworów, powtarzanie A-B pojedynczych utworów i całego dysku, - intelligent Digital Servo, - zasilacz o niskiej impedancji stabilizujący ścieżkę sygnału, - odtwarzacz płyt DVD-R, DVD-R-DL, DVD-RW, DVD+R, DVD+RDL, DVD+RW, - wejście telewizyjne, - wejście mikrofonowe, - optyczne i koncentryczne wyjścia cyfrowe, - wejście na subwoofer, - gniazdo na słuchawki na panelu obsługi, - złącze USB, - czytnik kart EURO(SCART), - gniazdo DVI, HDMI, 6. Rzutnik multimedialny - szt. - 1, - wymagania minimalne - technologia wykonania - LCD, - technologia wyświetlania 0,55 DMD, - rzutowany obraz 15 cali - 80 cali, - rozdzielczość - format 4:3, SVGA (800x600), XGA (1024x768), - jasność projektora lampy ANSI 2000 do 3000 Lumenów, - kontrast - min. 4200:1, - wejście sygnału - VGA, HDMI, - żywotność lampy (normal-econom.) - min. 2000-3000 godz., - gwarancja (projektor-lampa) - min. 36-12 miesięcy, 7. Aparat fotograficzny średniej klasy o parametrach nie mniejszych niż podane poniżej - szt. 1 - ilość zdjęć 500 i więcej, - cyfrowy rozdzielacz matrycy 5-8 megapikseli, - zoom optyczny 10x - 14x, - ładowarka z 4 akumulatorkami, 8. Telewizor spełniający co najmniej parametry jak poniżej- szt. - 1 - w technologii LED, - wielkość przekątnej - 42 cali, - proporcje obrazu 16:9 - obraz panoramiczny, - jasność obrazu od 450 cd na m2, - rozdzielczość - min. 1920x1080, - wejścia: USB, HDMI (+ kabel), EURO (SCART), AV, ETERNET LAN, 9. Komputer przenośny -laptop- z oprogramowaniem o parametrach nie mniejszych niż podane poniżej - szt. - 1 - procesor - dwurdzeniowy, taktowany co najmniej 2,3 GHz, - płyta główna - oparta na chipsecie dedykowanym dla producenta procesora, - pamięć RAM - 4 GB RAM RAM DDR3, - dysk twardy - 500 Gb, wyposażony w system bezpieczeństwa zapobiegający uszkodzeniu dysku poprzez parkowanie głowicy dysku w sytuacjach zagrożenia, oraz system tłumienia drgań, - ekran - matryca LED min. 15.6 cali, - system operacyjny - polska wersja Microsoft Windows 7 7-64 bit professional, OEM, - oprogramowanie antywirusowe - aktualizacja zdalna przez okres min. 2 lat, - wyposażenie multimedialne - karta dźwiękowa zintegrowana, zgodna z HD wyposażona w gniazda słuchawkowe i mikrofonowe, wbudowana kamera internetowa, głośniki, - karta grafiki - zintegrowana, - komunikacja - karta sieciowa 10-100 Mb na s, zintegrowana karta sieciowa WiFi w standardzie 802.11b na g na n, Bluetooth 3.0, - porty i złącza - złącza HDMI, VGA, USB 3.0, USB 2.0, - 2 szt., czytnik kart pamięci, - wymagania dodatkowe - napęd optyczny 8 DVD+ na -RW wewnętrzny, dołączone oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania, mysz optyczna USB, torba do przenoszenia, czas pracy na bateriach min. 4h, - gwarancja 2 - letnia gwarancja producenta lub wykonawcy 10. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne - szt. - 1 - wymagania minimalne - funkcje - drukowanie, kopiowanie, skanowanie, - technologia druku - laserowa monochromatyczna, - format - A4, - złącza - USB 2.0, Ethernet 10 na 100, - pojemność podajnika - min. 250 szt., - pojemność tacy odbiorczej - min. 100 szt., - zainstalowana pamięć - 64 MB, - prędkość druku - do 20 stron na min w formacie A4, - rozdzielczość druku - 1200 na 1200, - rozdzielczość skanowania - 1200 na 1200, - inne wymagania - automat. podajnik dokumentów, automat. druk dwustronny (duplex),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 32.34.42.00-8, 30.23.31.53-8, 38.65.10.00-3, 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt oświetleniowy i elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa halogen - szt. - 2 - zasilanie - 230V, 50 Hz, - moc żarnika 2x400 - 500W, - trwałość żarnika - 1000 godz. - statyw płynnie regulowany - wysokość w zakresie od 0,7 do 2,0 m, z blokadą nóg statywu w dwóch położeniach za pomocą specjalnych zatrzasków, - pionowa i pozioma regulacja pochylenia oprawy, - klasa odporności I, - przewód zasilający z wtyczką - dł. 2,5 - 3,0 m, - ciepłoodporność i ochrona przed bryzgami wody, - dopuszczenie montażu na powierzchniach palnych, - stopień ochrony IP54 - odporny na warunki atmosferyczne, - znak bezpieczeństwa - b lub c, - certyfikaty CE, TUV GS, - kolory: opraw - czarny, statywu - żółty, - zgodność z normami europejskimi, 2. Listwa zasilająca - szt. - 5 - min. 6 gniazd, - długość kabla min. 2,5 m, - bezpiecznik,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt i wyposażenie pozostałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekran projekcyjny na trójnogu - szt. - 1 - ekran przenośny o wym. 150 - 170 cm x 150 - 170 cm, - powierzchnia Matt-White z czarną ramką zwiększającą kontrast oglądanego obrazu, - możliwość regulacji wysokości i dolnej krawędzi oraz napinacz powierzchni, - możliwość odchylenia ekranu od pionu, - metalowa kaseta na ekran, - trójnóg z gumowymi końcówkami nóżek o max. rozstawie nóżek 67 cm 2. Tablica korkowa - szt. - 1 - tablica o wym. 100x200 cm w drewnianej ramie, 3. Termos - szt. - 6 - termos stalowy o poj. 3,5 do 5,0 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.