eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego



Ogłoszenie z dnia 2020-02-10



Ogłoszenie nr 510950-N-2020 z dnia 2020-02-10 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu: Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Szpitalna  14 , 34-400  Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 26-628-88, e-mail pzd@nowotarski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://www.nowotarski.pl/bip/przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://www.nowotarski.pl/bip/przetargi


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.nowotarski.pl/bip/przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta w formie pisemnej (w wersji papierowej) opatrzona własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności, złożona osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
Numer referencyjny: PZD-ZP.261.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w 2020 r. 2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi. 3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca usług odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania. 2) Wykonawca w trakcie realizacji usług jest zobowiązany do: a) utrzymania ruchu publicznego na drodze oraz b) odpowiedniego oznakowania prac. 3) Roślinność istniejąca w pasie prac, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem.

II.5) Główny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-23

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie koszenia traw w obrębie pasa drogowego dróg publicznych o łącznej wartości dla: 1) Części I - Zadanie nr 1 - co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych), 2) Części II - Zadanie nr 2 - co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych), 3) Części III - Zadanie nr 3 - co najmniej 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych), 4) Części IV - Zadanie nr 4 - co najmniej 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych), 5) Części V - Zadanie nr 5 - co najmniej 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych), 6) Części VI - Zadanie nr 6 - co najmniej 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych) oraz wykazanie, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane roboty w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych robót na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. W przypadku składania ofert na więcej niż 1 część, powyższe wymagania dla poszczególnych części nie podlegają sumowaniu, np. posiadanie wskazanego wyżej doświadczenia w zakresie koszenia traw o łącznej wartości 30 000,00 zł brutto uprawnia Wykonawcę do złożenia oferty na części 2-5 a posiadanie wskazanego wyżej doświadczenia w zakresie koszenia traw o łącznej wartości 50 000,00 zł brutto uprawnia Wykonawcę do złożenia oferty na wszystkie części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X siwz (art.22a ustawy), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust.1. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust.1, składa każdy z Wykonawców odrębnie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w rozdziale IX ust.1 pkt 3 siwz, Zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie żąda dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa rozdziale XXI ust.4 siwz (art.86 ust.5 ustawy - Prawo zamówień publicznych), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust.1, składa każdy z Wykonawców odrębnie. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X ust.1-4 siwz (art.22a ustawy), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Na ofertę składa się wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz oferty zawierający wypełnioną i własnoręcznie podpisaną tabelę elementów rozliczeniowych (Załącznik nr 3), w przypadku pominięcia, którejkolwiek z pozycji tabeli (braku wyceny), oferta zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt 2 ustawy jako niezgodna z siwz, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy. 7. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego (wg Załącznika nr 12 do siwz), jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji jednokrotnego koszenia w stosunku do maksymalnego terminu przewidzianego przez Zamawiającego40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzania zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będącym jej integralną częścią. 2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić również w przypadkach zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.144 ust.1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W związku z obowiązkami, o których mowa w art.13 ust.1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej "RODO", Zamawiający informuje, iż szczegółowe dane w tym zakresie znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art.15 i art.16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych obejmujące następujące drogi (nr drogi - nazwa drogi): 1) 1642K - Groń - Trybsz - Niedzica, 2) 1641K - Łapsze Wyżne - Jurgów, 3) 1640K - Niedzica - Kacwin, 4) 1679K - Wygon - Niedzica 5) 1638K - Krośnica - Sromowce Niżne 6) 1639K - Dębno - Niedzica - Granica Państwa; 2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi. 3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca usług odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania. 2) Wykonawca w trakcie realizacji usług jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drodze oraz odpowiedniego oznakowania prac. 3) Roślinność istniejąca w pasie prac, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji jednokrotnego koszenia w stosunku do maksymalnego terminu przewidzianego przez Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych obejmujące następujące drogi (nr drogi - nazwa drogi): 1) 1636K - Krościenko - Szczawnica, 2) 1637K - Harklowa - Tylmanowa; 2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi. 3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca usług odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania. 2) Wykonawca w trakcie realizacji usług jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drodze oraz odpowiedniego oznakowania prac. 3) Roślinność istniejąca w pasie prac, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji jednokrotnego koszenia w stosunku do maksymalnego terminu przewidzianego przez Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zadanie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych obejmujące następujące drogi (nr drogi - nazwa drogi): 1) 1670K - Lasek - Stacja PKP, 2) 1661K - Trute - Klikuszowa - Obidowa, 3) 1662K - Raba Wyżna - Klikuszowa, 4) 1678K - Raba Wyżna - Podwilk, 5) 1660K - Ludźmierz - Pyzówka, 6) 1666K - Ponice - Rdzawka, 7) 1667K - Rabka - Ponice, 8) 1668K - Rabka - Skawa - Naprawa, 9) 1681K - Baza ZUM - Kościół, 10) 1665K - Skawa - Raba Wyżna, 11) 1669K - Jordanów - Spytkowice. 2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi. 3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca usług odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania. 2) Wykonawca w trakcie realizacji usług jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drodze oraz odpowiedniego oznakowania prac. 3) Roślinność istniejąca w pasie prac, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Skrócenie terminu realizacji jednokrotnego koszenia w stosunku do maksymalnego terminu przewidzianego przez Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zadanie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych obejmujące następujące drogi (nr drogi - nazwa drogi): 1) 1647K - Gronków - Bukowina Tatrzańska, 2) 1645K - Nowa Biała - Białka Tatrzańska, 3) 1644K - Łopuszna - Dursztyn, 4) 1643K - Krempachy - Frydman, 5) 1671K - ul. Św. Anny - Kowaniec w Nowym Targu, 6) 1672K - ul. Szaflarska w Nowym Targu, 7) 1673K - ul. Waksmundzka w Nowym Targu, 8) 1646K - Skrzypne - Szaflary - Ostrowsko, 9) 1653K - Szaflary - Ząb. 2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi. 3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca usług odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania. 2) Wykonawca w trakcie realizacji usług jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drodze oraz odpowiedniego oznakowania prac. 3) Roślinność istniejąca w pasie prac, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Skrócenie terminu realizacji jednokrotnego koszenia w stosunku do maksymalnego terminu przewidzianego przez Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych obejmujące następujące drogi (nr drogi - nazwa drogi): 1) 1677K - Zubrzyca Górna - Sidzina, 2) 1676K - Lipnica Wielka - Przywarówka, 3) 1675K - Jabłonka - Lipnica Mała, 4) 1664K - Harkabuz - Piekielnik, 5) 1663K - Długopole - Pieniążkowice - Piekielnik, 6) 1682K - Podszkle - Podwilk. 2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi. 3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca usług odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania. 2) Wykonawca w trakcie realizacji usług jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drodze oraz odpowiedniego oznakowania prac. 3) Roślinność istniejąca w pasie prac, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji jednokrotnego koszenia w stosunku do maksymalnego terminu przewidzianego przez Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zadanie nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych obejmujące następujące drogi (nr drogi - nazwa drogi): 1) 1659K - Maruszyna - Ludźmierz - Cz. Dunajec, 2) 1658K - Szaflary - Ludźmierz, 3) 1654K - Ząb - Ratułów - Ciche - Chochołów, 4) 1652K - Ciche - Dzianisz, 5) 1651K - Czarny Dunajec - Poronin, 6) 1655K - Rogoźnik - Ciche. 2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi. 3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca usług odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania. 2) Wykonawca w trakcie realizacji usług jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drodze oraz odpowiedniego oznakowania prac. 3) Roślinność istniejąca w pasie prac, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji jednokrotnego koszenia w stosunku do maksymalnego terminu przewidzianego przez Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.