eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa spedycja towarów



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21



Ogłoszenie nr 510414-N-2020 z dnia 2020-02-21 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa: Kompleksowa spedycja towarów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 367849538, ul. Karolkowa  30 , 01-207  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 376-73-61, , e-mail zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja wykonawcza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie papierowej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (I piętro, kancelaria KOWR)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa spedycja towarów
Numer referencyjny: 55/2020/C
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji. 1 część: 1) Anufood China (Shenzen, Chiny) odbywające się w dniach 15-17.04.2020 r.,2) Sial China (Szanghaj, Chiny) odbywające się w dniach 13-15.05.2020 r.,3) Seoul Food & Hotel (Seul, Korea Płd.) odbywające się w dniach 19-22.05.2020 r., 4) Thaifex (Bangkok, Tajlandia) odbywające się w dniach 26-30.05.2020 r.,5) FOOD TAIPEI (Taipei, Tajwan) odbywające się w dniach 17-20.06. 2020 r., 6) Vietfood & Beverages (Ho Minh City, Wietnam) odbywające się w dniach 13-15.08.2020 r.7) Annapoorna Anufood India (Mumbaj, Indie) odbywające się w dniach 23-25.09.2020 r., 8) SIAL Interfood (Jakarta, Indonezja) odbywające się w dniach 11-14.11. 2020 r. II część: 1) SALIMA (Brno, Czechy) odbywające się w dniach 20-23.04.2020 r., 2) Novi Sad International Agricultural Fair (Nowy Sad, Serbia) odbywające się w dniach 16-22. 05.2020r.,3) Green Tech (Amsterdam, Holandia) odbywające się w dniach 08-10.06.2020r., 4) Agrokomplex (Nitra, Słowacja) odbywające się w dniach 20-23.08.2020 r., 5) SIAL Paris (Paryż, Francja) odbywające się w dniach 18-22.10.2020 r., 6) Saudi Agriculture/Foodex Saudi (Rijad/Jeddah, Arabia Saudyjska) odbywające się w październiku/ listopadzie 2020 r.,7) INDAGRA (Bukareszt, Rumunia) odbywające się w dniach 28.10-01.11.2020 r.,8) Prodexpo (Mińsk, Białoruś) odbywające się w listopadzie 2020r.,9) Israfood (Tel Awiw, Izrael) odbywające się w listopadzie 2020 r., 10) Nordic Organic Food Fair (Malmo, Szwecja) odbywające się w dniach 11-12.11.2020r.,

II.5) Główny kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60600000-4
60100000-9
60400000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 465935,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2021-03-31

II.9) Informacje dodatkowe: Dotyczy sekcji II.8) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy do 31.03.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, składający ofertę na wykonanie części nr 1 lub części nr 2 lub dwóch części zamówienia wykaże, że posiada: aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, wydaną na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek udziału w postępowaniu, dotyczący: 1) uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej - musi spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia w zakresie wymagającym posiadania uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej; 2) zdolności zawodowej - musi spełniać w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, składający ofertę na wykonanie części nr 1 lub części nr 2 lub na wykonanie obu części zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej obsłudze spedycyjno-transportowej, obejmującej transport oraz dopełnienie formalności celnych i sanitarnych towarów, w tym produktów spożywczych, z Polski do krajów spoza Unii Europejskiej, o wartości minimum 25 000,00 złotych brutto każda. UWAGA: Jeżeli wartość usługi jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający przeliczy podaną kwotę na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykazania usług realizowanych w oparciu o umowę niezakończoną przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uwzględni wartość tej jej części, która została faktycznie zrealizowana do upływu terminu składania ofert. Na potrzeby wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu pojęcie "usługa" oznacza jednorazowe zlecenie spedycji towarów, nie zaś umowę, obejmującą swoją wartością kilka lub więcej zleceń spedycji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących: 1) uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej: a) aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58) lub b) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, wydanej na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów. 2) zdolności zawodowej: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu usług zostanie udostępniony przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń i dokumentów); b) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca składa do upływu terminu składania ofert: 1) wypełniony Formularz oferty, zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz cenowy dla części zamówienia, na którą(-e) Wykonawca składa ofertę (odpowiednio: załącznik nr 1a do SIWZ - dla części nr 1; załącznik nr 1b do SIWZ - dla części nr 2); 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 4) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 5) dokumenty, o których mowa w rozdziale X ust. 2 - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; 6) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez pełnomocnika; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 8) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1) w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) - jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 1 zamówienia; 2) w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) - jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 2 zamówienia.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena50,00
2) Wartość procentowa stałego rabatu od obowiązującego cennika za transport 1 kg asortymentu określonego przez Zamawiającego w związku z realizacją spedycji w zakresie innym niż wymieniony w § 1 ust. 2 IPU 10,00
3) Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze 20,00
dległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana osób odpowiedzialnych za koordynację działań wynikających z niniejszej umowy oraz ich danych kontaktowych, określonych w § 6 ust. 1 oraz zmiana adresów do korespondencji oraz danych kontaktowych, o których mowa w § 6 ust. 2, zmiana adresu magazynu spedycyjnego wskazanego w OPZ, o ile zmiana nie wpływa na wcześniej przyznaną punktację w toku badania ofert, nie wymaga zmiany umowy, a jedynie pisemnego poinformowania drugiej Strony. 2. Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem ust. 1, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy PZP i obejmują w szczególności: 1) terminy realizacji imprez targowych wskazanych w § 1 ust. 2, 2) zwiększenie zakresu świadczonych usług powyżej wartości wskazanej w § 5 ust. 1, jednak nie więcej niż o 10 %, 3) powstania/likwidacji nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, 4) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy, lub powodującej konieczność zmiany w Przedmiocie umowy lub sposobie wykonania umowy, o której mowa w § 7, 5) zmianę ustawodawstwa powodującą zmianę obowiązującej stawki podatku VAT w ustalonym wynagrodzeniu Wykonawcy lub powodującą konieczność zmian w Przedmiocie umowy lub sposobie wykonania umowy, 6) zmianę ustawodawstwa powodującą zmianę: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę, 7) ostateczny termin poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o terminie dostarczenia towaru na daną imprezę targową uzależniony od udostępnienia tej informacji przez organizatora targów. 3. W przypadku ustawowego zmniejszenia bądź zwiększenia stawki podatku VAT na usługi będące Przedmiotem umowy, kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie niezmieniona, a odpowiedniej zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto oraz kwota podatku VAT. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w wystawianej fakturze podatku VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Kompleksowa spedycja towarów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot Zamówienia obejmuje: 1) Anufood China (Shenzen, Chiny) odbywające się w dniach 15-17.04.2020 r., 2) Sial China (Szanghaj, Chiny) odbywające się w dniach 13-15.05.2020 r., 3) Seoul Food & Hotel (Seul, Korea Płd.) odbywające się w dniach 19-22.05.2020 r., 4) Thaifex (Bangkok, Tajlandia) odbywające się w dniach 26-30.05.2020 r., 5) FOOD TAIPEI (Taipei, Tajwan) odbywające się w dniach 17-20.06. 2020 r., 6) Vietfood & Beverages (Ho Minh City, Wietnam) odbywające się w dniach 13-15.08.2020 r. 7) Annapoorna Anufood India (Mumbaj, Indie) odbywające się w dniach 23-25.09.2020 r., 8) SIAL Interfood (Jakarta, Indonezja) odbywające się w dniach 11-14.11. 2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60600000-4, 60400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 283685,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena50,00
2) Wartość procentowa stałego rabatu od obowiązującego cennika za transport 1 kg asortymentu określonego przez Zamawiającego w związku z realizacją spedycji w zakresie innym niż wymieniony w § 1 ust. 2 IPU 10,00
3) Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze 20,00
4) Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Kompleksowa spedycja towarów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) SALIMA (Brno, Czechy) odbywające się w dniach 20-23.04.2020 r., 2) Novi Sad International Agricultural Fair (Nowy Sad, Serbia) odbywające się w dniach 16-22. 05.2020r., 3) Green Tech (Amsterdam, Holandia) odbywające się w dniach 08-10.06.2020r. 4) Agrokomplex (Nitra, Słowacja) odbywające się w dniach 20-23.08.2020 r., 5) SIAL Paris (Paryż, Francja) odbywające się w dniach 18-22.10.2020 r., 6) Saudi Agriculture/Foodex Saudi (Rijad/Jeddah, Arabia Saudyjska) odbywające się w październiku/ listopadzie 2020 r., 7) INDAGRA (Bukareszt, Rumunia) odbywające się w dniach 28.10-01.11.2020 r., 8) Prodexpo (Mińsk, Białoruś) odbywające się w listopadzie 2020r., 9) Israfood (Tel Awiw, Izrael) odbywające się w listopadzie 2020 r., 10) Nordic Organic Food Fair (Malmo, Szwecja) odbywające się w dniach 11-12.11.2020r.,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60600000-4, 60400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 182250,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena50,00
2) Wartość procentowa stałego rabatu od obowiązującego cennika za transport 1 kg asortymentu określonego przez Zamawiającego w związku z realizacją spedycji w zakresie innym niż wymieniony w § 1 ust. 2 IPU 10,00
3) Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze20,00
4) Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.