To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-02
Ogłoszenie nr 510323297-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Usługi kominiarskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601034-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540221409-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000,
ul. ul. Grażyńskiego
5,
40-126
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 258 20 21-25, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl, faks
32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi kominiarskie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.231.087.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w następującym zakresie: 1) Zakres I: okresowa roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych i z ciągiem grawitacyjnym; 2) Zakres II: wykonanie usług kominiarskich zlecanych przez Zamawiającego (wydawanie opinii i zaleceń, kontrola szczelności i drożności, badanie stanu technicznego i przydatności eksploatacyjnej przewodów i urządzeń, inwentaryzacja przewodów i urządzeń); 3) Zakres III: okresowe usuwanie zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych i z ciągiem grawitacyjnym), a także awaryjne czyszczenie przewodów kominowych. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć (6) części: 1) część 1 obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach numer 1 (w skrócie OEB 1). Rejon OEB 1 obejmuje: Koszutkę, Dąb, Wełnowiec, Bogucice. 2) część 2 obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach numer 2 (w skrócie OEB 2). Rejon OEB 2 obejmuje: Giszowiec, Dąbrówkę Małą, Szopienice. 3) część 3 obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach numer 3 (w skrócie OEB 3). Rejon OEB 3 obejmuje: Centrum. 4) część 4 obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach numer 4 (w skrócie OEB 4). Rejon OEB 4 obejmuje: obszar na południe od Dworca PKP, w granicach ul. Francuskiej i ul. Pukowca do linii Brynów-Park Kościuszki. 5) część 5 obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach numer 5 (w skrócie OEB 5). Rejon OEB 5 obejmuje: Ligotę, Piotrowice, Brynów, Murcki. 6) część 6 obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach numer 6 (w skrócie OEB 6). Rejon OEB 6 obejmuje: Oś. Tysiąclecia i Załęże. UWAGA: Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 3. Usługi objęte zakresem I dla każdej części obejmują roczne przeglądy przewodów w lokalach (wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz w budynkach "kubaturowych" (wskazanych w załączniku nr 1a do wzoru umowy). Przeglądy budynków "kubaturowych" obejmują wszystkie przewody danego budynku jako całości (a nie w podziale na znajdujące się w nim lokale) i wyceniane będą wg metrów sześciennych budynku wskazanych w załączniku nr 1a do umowy. 4. Usługi objęte zakresem II i III dla każdej części będą realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego każdorazowo na podstawie indywidualnych zleceń. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 - 6 zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe określenie budynków, lokali i czynności do wykonania w ramach danego zakresu zawierają załączniki nr 1, 1a, 1b i 1c do wzoru umowy dla każdej części zamówienia. Natomiast liczba budynków i lokali oraz wykaz adresowy budynków dla poszczególnych części zamówienia zawierają załączniki nr 1 oraz 1a do wzoru umowy. Załączniki te zawierają wykazy zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia, które mogą ulec zmianie w trakcie jego realizacji. 6. UWAGA: Dla każdej części Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI w związku z możliwością zmiany liczby budynków administrowanych przez oddziały eksploatacji budynków KZGM w Katowicach oraz brakiem możliwości precyzyjnego określenia liczby lokali, przewodów i urządzeń, dla których konieczne będzie świadczenie usług kominiarskich w trakcie obowiązywania umowy. Prawo opcji polega na tym, że wartość zamówienia w stosunku do ceny ofertowej może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu: 1) część 1, OEB1: w zakresie I może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 30% (gwarantowane jest wykonanie 90%) w zakresie II może ulec zmniejszeniu do 40% lub zwiększeniu do 30% (gwarantowane jest wykonanie 60%) w zakresie III może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 30% (gwarantowane jest wykonanie 90%) 2) część 2, OEB2: w zakresie I może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 90%) w zakresie II może ulec zmniejszeniu do 40% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 60%) w zakresie III może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 90%) 3) część 3, OEB3: w zakresie I może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 90%) w zakresie II może ulec zmniejszeniu do 40% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 60%) w zakresie III może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 90%) 4) część 4, OEB4: w zakresie I może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 90%) w zakresie II może ulec zmniejszeniu do 40% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 60%) w zakresie III może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 90%) 5) część 5, OEB5: w zakresie I może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 90%) w zakresie II może ulec zmniejszeniu do 40% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 60%) w zakresie III może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 10% (gwarantowane jest wykonanie 90%) 6) część 6, OEB6: w zakresie I może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 20% (gwarantowane jest wykonanie 90%) w zakresie II może ulec zmniejszeniu do 40% lub zwiększeniu do 20% (gwarantowane jest wykonanie 60%) w zakresie III może ulec zmniejszeniu do 10% lub zwiększeniu do 20% (gwarantowane jest wykonanie 90%). 7. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. W przypadku zmniejszenia wartości zamówienia o wartości wskazane w pkt. 6 Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie wobec Zamawiającego z tego tytułu. 9. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający wymaga dla każdej części zamówienia, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług polegających w szczególności na kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów, awaryjnym czyszczeniu przewodów, wydawaniem opinii i zaleceń, kontrolą drożności, szczelności i przydatności eksploatacyjnej przewodów i urządzeń, inwentaryzacji przewodów i urządzeń. Wymóg nie dotyczy m.in. osób posiadających uprawnienia budowlane, o których mowa w art. 62 ust. 6 pkt 2 ustawy Prawo budowlane, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 10. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z prawem budowlanym, ustawą o ochronie przeciwpożarowej, rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych, rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozporządzeniem w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, normami i standardami w zakresie wykonywania okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób i mienia. 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. poz. 317 ze zm.). W związku z tym, że ww. ustawa wymaga aby Zamawiający zapewnił wykorzystanie pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów na poziomie 10% od dnia 1 stycznia 2022 r.; zatem Zamawiający będzie wymagać od wykonawcy posiadania 10% udziału pojazdów elektrycznych we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. od 01.01.2022 r. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmiany przepisów przez ustawodawcę zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązujące.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71630000-3
Dodatkowe kody CPV: 90915000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: OEB 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
415090.17
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Projektowe "Eko Invest" Karol Kaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
203056.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy: 1) pkt IV.2): Całkowita wartość zamówienia (bez VAT) uwzględnia wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP (115.097,96 zł netto) oraz opcji; 2) pkt IV.6): Cena oferty nie obejmuje opcji, wartość umowy z uwzględnieniem opcji wynosi 263.973,61 zł brutto. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: OEB 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1290285.24
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Projektowe "Eko Invest" Karol Kaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
730693.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy: 1) pkt IV.2): Całkowita wartość zamówienia bez VAT uwzględnia wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (388.097,66 zł netto) oraz opcji; 2) pkt IV.6): Cena oferty nie obejmuje opcji. Wartość umowy z uwzględnieniem opcji wynosi 803.762,71 zł brutto. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: OEB 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
627508.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Leszek Falarz Mistrz Kominiarski Modernizacja Kominów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
379174.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy: 1) pkt IV.2): Całkowita wartość zamówienia bez VAT uwzględnia wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (195.857,11 zł netto) oraz opcji; 2) pkt IV.6): Cena oferty nie obejmuje opcji. Wartość umowy z uwzględnieniem opcji wynosi 417.091,48 zł brutto. |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: OEB 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
470863.84
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
317951.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy: 1) pkt IV.2): Całkowita wartość zamówienia bez VAT uwzględnia wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (142.792,86 zł netto) oraz opcji; 2) pkt IV.6): Cena oferty nie obejmuje opcji, wartość umowy z uwzględnieniem opcji wynosi 349.747,19 zł brutto. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: OEB 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
557031.63
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Projektowe "Eko Invest" Karol Kaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
362701.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy: 1) pkt IV.2): Całkowita wartość zamówienia bez VAT uwzględnia wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (163.440,53 zł netto) oraz opcji; 2) pkt IV.6): Cena oferty nie obejmuje opcji. Wartość umowy z uwzględnieniem opcji wynosi 435.241,24 zł brutto. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- DOSTAWA LEKÓW 9
- Wyk. dokum. proj. oraz robót budow. związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną" w ramach zad. inw. "Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Zakup i dostarczanie materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- Ocena stanu technicznego infrastruktury lotniskowej.
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego "Rozbudowa budynku Kopalni Kultury w Czeladzi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.