eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONYWANIU ZADANIA INWESTYCYJNEGO pnPRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU" W RAMACH PROJEKTU "TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWEGO CHARAKTERU BUDYNKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 510277055-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

ZOO Wrocław Sp. z o. o.: PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONYWANIU ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU" W RAMACH PROJEKTU "TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWEGO CHARAKTERU BUDYNKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja i przebudowa budynku ptaszarni z zastosowaniem nowoczesnych technologii OZE i zachowaniem zabytkowego charakteru budynku

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627573-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540260558-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 21125219000000, ul. ul. Wróblewskiego 42374, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 483 024, e-mail zamowienia@zoo.wroc.pl, faks 713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONYWANIU ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU" W RAMACH PROJEKTU "TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWEGO CHARAKTERU BUDYNKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

14/PN/U/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych, przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn: "przebudowa i remont budynku ptaszarni wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu" (dalej zadanie inwestycyjne) w ramach Projektu: "Termomodernizacja i przebudowa budynku ptaszarni z zastosowaniem nowoczesnych technologii OZE i zachowaniem zabytkowego charakteru budynku", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 "Gospodarka niskoemisyjna", Działanie 3.3. "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym" Poddziałanie 3.3.1. "Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy horyzontalne Schemat nr 3.3.A. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej" (dalej projekt). 2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a) zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie zapewniającym sprawne i płynne realizowanie zadania inwestycyjnego, b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przy sprawowaniu kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) weryfikacja wniosków materiałowych Wykonawcy dotyczących materiałów, urządzeń, elementów lub sprzętu, e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytku, f) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą, g) weryfikacja dokumentacji dołączonej przez wykonawcę do wniosku o zmianę umowy złożonego przez wykonawcę, żądanie jej uzupełnienia i niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wynikach ww. weryfikacji, h) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak też dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, i) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących robót budowlanych realizowanych przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach, j) współpraca z Zamawiającym, projektantem oraz wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie, doradzanie na rzecz Zamawiającego, k) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, a także na każde wezwanie Zamawiającego, l) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót, m) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, n) dokonywanie odbiorów robót budowlanych, w tym robót zanikających i ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, o) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń częściowych i rozliczenia końcowego, p) stawianie się na terenie prowadzenia zadania inwestycyjnego bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, q) bycie w pełni dyspozycyjnym wobec wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych (czas reakcji - zgodnie ze złożoną ofertą), 3. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 1-7 do SIWZ tj. w: 1) Projekcie budowlanym podstawowym 2) Projekcie budowlanym zamiennym 3) Projekcie wykonawczym zamiennym 4) Specyfikacjach technicznych (STWiOR) 5) Decyzji - Nr 3032/2017 z dnia 12.06.2017 r. Prezydenta Wrocławia zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmującego przebudowę i remont budynku ptaszarni na terenie ogrodu zoologicznego przy ul. Wróblewskiego we Wrocławiu Pozwoleniu na budowę 6) Decyzji zmieniającej Nr 1072/2019 z dnia 15.03.2019 r. Prezydenta Miasta Wrocławia zmieniającej ostateczną decyzję Prezydenta Wrocławia Nr 3032/2017 z 12.06.2017 r. 7) Audycie energetycznym oraz w projekcie umowy - załącznik nr 8

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130081.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD PROJEKTOWANIA I USŁUG INWESTYCYJNYCH PROBUDEX JAN LESZCZYŃSKI
Email wykonawcy: biuro@probudexwr.eu
Adres pocztowy: ul. Kusztelana 6
Kod pocztowy: 53-021
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97170.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97171.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.