eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup i montaż systemu paneli słonecznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 510276627-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie: Zakup i montaż systemu paneli słonecznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626703-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego (repr. przez Dyrektora) na podstawie pełnomocnictwa udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy Pzp przez Dyrektora Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie jako Zamawiającego.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 000738668, ul. ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897512005, e-mail dyrektor@pceketrzyn.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.pceketrzyn.pl/, http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż systemu paneli słonecznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUWPK.343.42.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia to zakup i montaż systemu paneli słonecznych. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne i realizacyjne określa: 1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ, 2) Plan sytuacyjny obiektu - zał. nr 5a do SIWZ, 3) Dane techniczne obiektu - zał. nr 5b do SIWZ, 4) Przekrój budynku - zał. nr 5c do SIWZ. Zakres zmówienia obejmuje między innymi: 1) dostawę i montaż 2 zestawów instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 20 kW każda, składających się z paneli fotowoltaicznych polikrystalicznych o mocy min. 280 kWp, falowników 3 fazowych o mocy min 25 kW każdy, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, montowane na dachu krytej pływalni przy Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Kętrzynie, ul. Poznańska 21 - na podstawie wcześniej uzgodnionej z Zamawiającym koncepcji, 2) montaż inwertera, 3) instalacja prądu stałego DC, 4) instalacja prądu zmiennego AC, 5) zabezpieczenie przeciwporażeniowe, przepięciowe, 6) instalacja uziemień i połączeń wyrównawczych, 7) wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej oraz dokumentacji powykonawczej, 8) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom, 9) zgłoszenie i doprowadzenie do odbioru instalacji do sieci operatora na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu. W kwestiach znaków towarowych, patentów czy pochodzenia oraz zasad stosowania rozwiązań równo-ważnych związanych z zapisami art. 29 ust. 3 Pzp obowiązują ustalenia zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące zał. nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 09332000-5, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138814.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GoBloo Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Josepha Conrada 20
Kod pocztowy: 31-357
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 178538.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178538.96
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zaoferowany okres gwarancji na panele - 16 lat.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.