eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Remont dachu na budynku dworsko - pałacowym w Sukowach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 510276437-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

Gmina Kruszwica: Remont dachu na budynku dworsko - pałacowym w Sukowach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625994-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 92350777000000, ul. ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu na budynku dworsko - pałacowym w Sukowach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIFZ-Z.271.31.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 29.05.2020 r. Miejsce świadczenia usługi: Sukowy 36 - działka nr 76/29, gmina Kruszwica obręb Sukowy. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na części głównej (środkowej) budynku dworsko-pałacowego w Sukowach, na działce nr 76/29. Budynek znajduje się na obszarze objętym ochroną konserwatorską i jest wpisany do ewidencji zabytków pod nr 183/A z dnia 15.06.1984 r. Dwór wybudowano pod koniec XIX wieku i przebudowano w latach 1915-1920. Od 1974 roku dwór jest we władaniu Gminy Kruszwica, w roku tym przeprowadzono remont kapitalny obiektu. Zakres prac: 1/ Branża budowlana Zakres obejmuje wymianę pokrycia dachowego części głównej budynku wielorodzinnego w miejscowości Sukowy na działce oznaczonej nr 76/29, w tym wymianę poszycia dachowego oraz remont kominów w budynku. Ogólna charakterystyka i zakres planowanych robót: a. Wymiana pokrycia dachowego Projektuje się wymianę pokrycia dachowego z istniejącej dachówki ceramicznej na dachówkę ceramiczną typu karpiówka w kolorze pokrycia istniejącego na skrzydłach bocznych. Po wykonaniu demontażu istniejącego pokrycia dachowego (dachówka ceramiczna), demontażu istniejących obróbek blacharskich, usunięcia łat, blaszanego pokrycia lukarn i orynnowania itd. oraz demontażu pozostałości instalacji odgromowej należy dokonać oceny technicznej poszycia z desek i konstrukcji elementów dachu. Poszycie z desek należy oczyścić mechanicznie, elementy zawilgocone, zgrzybiałe należy wymienić, poszycie z desek zaimpregnować preparatami grzybobójczymi (FOBOS lub równorzędne). Na tak zabezpieczonym i przygotowanym poszyciu projektuje się papę podkładową, a następnie projektuje się równolegle do krokwi kontrłaty 2,5 x 5 cm dostosowane do rozstawu krokwi oraz łaty o wymiarach 40 mm x 60 mm w rozstawie max. 30 cm (rozstaw łat zależny od producenta dachówki). b. Rynny i rury spustowe Przewiduje się wymianę rynien na całej długości połaci dachowych oraz połaci lukarn, a także wymianę rur spustowych. Kolorystyka zgodna z kolorem obróbek blacharskich lub najbardziej zbliżonym do koloru dachówki. W przypadku wymiany zachować prawidłowe przekroje, spadki, a także zgodność wymiarową i kolorystyczną z istniejącymi elementami. Zalecana średnica rynien 18 cm, spadki 0,5-1%. c. Remont kominów Z uwagi na zły stan techniczny kominów przewiduje się: - skucie odparzonych tynków, - przemurowanie kominów cegłą klinkierową, - wykonanie nowych czapek kominowych z betonu B25 - zbrojonych, - wymianę krat zabezpieczających kanały przed dostępem ptaków, - wykonanie nowych obróbek blacharskich. UWAGA: przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przewody przed zasypaniem gruzem i innymi zanieczyszczeniami; pokrycie wokół kominów należy ochronić przed przypadkowym przecięciem i zniszczeniem. d. Wymiana podłogi na poddaszu Do wymiany kwalifikuje się podłoga na poddaszu oraz skorodowane podwaliny i belki stropowe. e. Wymiana okien Wymiana okien typu "wole oczka" 2 szt. I. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym: ? Branża budowlana "Remont dachu Sukowy 36, gm. Kruszwica, działka nr 76/29" opracowany przez firmę DBD Studio Patryk Szczupakowski, ? Przedmiar robót "Remont dachu dworu Sukowy 36, gm. Kruszwica" ? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu "Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Sukowy, gm. Kruszwica na dz. nr 76/29" ? Decyzja nr WZN 166/2019 Kujawsko- Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków II. Wytyczne dla Wykonawców: ? Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. ? Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszelkie walory estetyczne. ? Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). ? Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych. III. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy - roboty ogólnobudowlane 2) pracownik budowy - prace dekarskie, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 20 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 326431.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAJ-BUD Grodziski Rajmund
Email wykonawcy: jacekgrodziski0203@gmail.com
Adres pocztowy: Tarnowo 18
Kod pocztowy: 88-153
Miejscowość: Kruszwica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297980.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297980.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 417800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.