eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usuwanie pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na wyznaczony przez starostę paring strzeżony

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-17

Ogłoszenie nr 510275607-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Usuwanie pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na wyznaczony przez starostę paring strzeżony

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612738-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na wyznaczony przez starostę paring strzeżony

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.22.2019.I.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdu z drogi zlokalizowanej na obszarze Powiatu Wrocławskiego na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego podmiotu na wyznaczony parking strzeżony zlokalizowany w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, oraz usługa związana z odstąpieniem od usunięcia pojazdu. Usługi, realizowane będą przez Wykonawcę w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.), wydanego na jego podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.), na warunkach ustalonych w istotnych warunkach zamówienia, ofercie Wykonawcy oraz w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 4 do IWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)wykonawca świadczyć będzie usługi objęte zamówieniem całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także święta) z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej na zasadach odpłatności, tj. według stawek określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji każdej dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawnioną jednostkę z wyjątkiem sytuacji, kiedy zdecydowała ona o odstąpieniu od jego usunięcia z drogi. 2)wykonawca zobowiązany jest do bezpiecznego przetransportowania pojazdu usuniętego z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami na wyznaczony parking strzeżony przy Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, w tym do: a)zapewnienia niezwłocznego dojazdu do pojazdu będącego przedmiotem dyspozycji w czasie nie przekraczającym 90 minut od jej wydania, b)odstąpienia w trybie natychmiastowym od usunięcia pojazdu na polecenie funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego podmiotu, który wydał dyspozycję jego usunięcia (w przypadku ustania przyczyny usunięcia pojazdu), c)sporządzenia dokumentacji fotograficznej z miejsca zdarzenia uwzględniającej położenie (usytuowanie) pojazdu przed usunięciem pojazdu, pozwalającej stwierdzić ewentualne uszkodzenia samochodu przed transportem na parking strzeżony, d)zabezpieczenia pojazdu i rzeczy w nim przechowywanych od chwili przekazania pojazdu przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, e)załadowania pojazdu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, f)świadczenia usług, pojazdami, które spełniają warunki dodatkowe dla pojazdów pomocy drogowej określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, g)sprawnego przemieszczenia, pojazdu na wyznaczony parking strzeżony, h)rozładowania pojazdu na parkingu, i)właściwego ustawienia pojazdu na parkingu w sposób gwarantujący jego bezpieczne parkowanie, j)potwierdzenia zdeponowania pojazdu na wyznaczonym parkingu strzeżonym protokołem, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy, 3)Wykonawca zobowiązany jest do: a)archiwizowania wszelkiej dokumentacji oraz fotografii dotyczących realizacji przedmiotu umowy i przechowywanie jej przez cały okres obowiązywania umowy, b)na pisemne żądanie udostępnić je Zamawiającemu, 4)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu pocztą elektroniczną codziennie do godz. 14.00 informację o każdej dyspozycji usunięcia pojazdu, którą zrealizowano, odmówiono jej realizacji lub odstąpiono od jej wykonania w przeciągu ostatnich 24 godzin na adres komunikacja@powiatwroclawski.pl, 5)Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu do 5-go dnia miesiąca następującego po okresie sprawozdawczym obejmującym ostatni miesiąc kalendarzowy zbiorczego wykazu pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Wrocławskiego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy, w terminie do ostatniego dnia miesiąca sprawozdawczego wraz z kopiami dyspozycji usunięcia pojazdów wydanych na druku, którego wzór określają przepisy wykonawcze do art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, 6)Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu do 5-go dnia miesiąca następującego po okresie sprawozdawczym obejmującym ostatni miesiąc kalendarzowy zbiorczego wykazu przypadków odstąpień od usunięcia pojazdów, jeżeli przed wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu lub w trakcie usuwania ustaną przyczyny jego usunięcia zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do umowy wraz z kopiami dyspozycji usunięcia pojazdów wydanych na druku, którego wzór określają przepisy wykonawcze do art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, oraz kopią pisemnej informacji uprawnionej jednostki, która wydał dyspozycję o przyczynach odstąpienia od jej realizacji, 7)Wykonawca zobowiązany jest informować właściciela pojazdu o wysokości kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od usunięcia pojazdu jeżeli przed wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu lub w trakcie usuwania ustaną przyczyny jego usunięcia - według stawek określonych w obowiązującej Uchwale Rady Powiatu Wrocławskiego w sprawie wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym. 8)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.). 9)Wykonawca zobowiązany jest do zachowania danych osobowych, do których uzyskał dostęp w ramach wykonywanej umowy, 10)Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia pełnej odpowiedzialności cywilnoprawnej za szkody mogące powstać przy okazji usuwania z drogi pojazdów oraz ich części i innych rzeczy w trakcie świadczenia usług lub w czasie ich załadowania, transportu i rozładunku. 11)Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji prawidłowości i kompletności treści dyspozycji usunięcia pojazdów przyjmowanych od jednostki wydającej dyspozycję usunięcia pojazdu. Szacowana w roku 2019 ogólna ilość dyspozycji usunięcia pojazdów w szt. 1)rower lub motorower 1 2)motocykl 8 3)pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 163 4)pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t 2 5)pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t 2 6)pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t 28 7)pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. W zależności od sytuacji i potrzeb mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w określonym rodzaju pojazdu. Szacowana ilość odstąpień od realizacji dyspozycji usunięcia pojazdów (szt.) w roku 2020 r.: 1)rower lub motorower 1 2)motocykl 1 3)pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 1 4)pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t 1 5)pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t 1 6)pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t 2 7)pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. W zależności od sytuacji i potrzeb mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w określonym rodzaju pojazdu. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i adresu poczty elektronicznej oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105800.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dorota Krawiec FHU MOTO - KRAWT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wrocławska 2
Kod pocztowy: 55-080
Miejscowość: Kąty Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123658.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123658.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123658.05
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.