To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-13
Ogłoszenie nr 510273439-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.
Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej: druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616108-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 22045390300000,
ul. ul. Sobótki
9,
80-247
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-58 342-25-00, e-mail
sekretariat@mzkzg.org, faks
0-58 342-24-99.
Adres strony internetowej (url): www.mzkzg.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: związek międzygminny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZKZG/ZP/N/4/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa następujących kalendarzy do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej: GRUPA 1 - druk i dostawa kalendarzy trójdzielnych na 2020 rok (300 sztuk) wraz z opakowaniem (kopertami tekturowymi- 300 sztuk) do siedziby Zamawiającego; GRUPA 2 - druk i dostawa kalendarzy biurkowych stojących- piramidka na 2020 rok ( 300 sztuk) do siedziby Zamawiającego; GRUPA 3- druk i dostawa kalendarzy listkowych na 2020 rok (1000 sztuk) do siedziby Zamawiającego; GRUPA 4- druk i dostawa kalendarzy książkowych na 2020 rok ( łącznie 100 sztuk) do siedziby Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: druk i dostawa kalendarzy trójdzielnych na 2020 rok wraz z opakowaniem (kopertami tekturowymi) do siedziby Zamawiającego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana przez Zamawiającego jako oferta najkorzystniejsza w tej grupie asortymentowej- odstąpił od podpisania umowy . Zamawiający , działając na podstawie art. 94 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wybrał kolejną (ostatnią) ofertą najkorzystniejszą (na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) spośród pozostałych ofert złożonych w tej grupie.Wykonawca ten także odstąpił od podpisania umowy. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: druk i dostawa kalendarzy biurkowych stojących- piramidka na 2020 rok do siedziby Zamawiającego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2160
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Łuczak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2583
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: druk i dostawa kalendarzy listkowych na 2020 rok do siedziby Zamawiającego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1370
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia WL sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1685.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: druk i dostawa kalendarzy książkowych na 2020 rok do siedziby Zamawiającego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt.4) ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej grupie. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty." |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi transportu materiałów egzaminacyjnych na terenie województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego
- Budowa tymczasowego placu zabaw przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku - etap I
- Remont drogi wojewódzkiej nr 524 na odcinku Brachlewo - Licze, ODCINEK 3A od KM 3+785 do KM 5+020,40 oraz ODCINEK 3B_2 od KM 5+600 do KM 7+100
- Dostawa odczynników dla Pracowni Koagulologii Laboratorium Centralnego wraz z dzierżawą systemu do badań koagulologicznych dla UCK.
- Dostawa materiałów reklamowych z logo projektu FLEvolution dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Zawarcie umowy ramowej na usługę wywozu i utylizacji odpadów medycznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dodruku pakietu książek szkolnych "Wyprawy z Etnoekipą. Poznaj dawną wieś".
- Druk Biuletynu Miasta Zgorzelec
- Usługa wykonania i dostawy banerów reklamowych i ścianek dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Usługa druku i oprawy publikacji "Lasy w liczbach"
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Polacy nadal malują. Obrazy z Kolekcji MOCAK-u"
- USŁUGĘ DRUKU I TRANSPORTU 13 -STU PUBLIKACJI DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.