eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Zakup i dostawa pojemników do bioodpadów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 510272750-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Gmina Budzyń: Zakup i dostawa pojemników do bioodpadów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621440-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Budzyń, Krajowy numer identyfikacyjny 57079101700000, ul. ul. Przemysłowa 16 A, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 843 201, e-mail p.jankowski@budzyn.pl, m.grabarski@budzyn.pl, faks 672 843 313.
Adres strony internetowej (url): www.budzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa pojemników do bioodpadów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKM.272.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy nowych pojemników z tworzywa sztucznego do selektywnej zbiórki bioodpadów. Dostawa obejmuje pojemniki : 1) pojemniki zewnętrzne - 1700 sztuk w kolorze brązowym, o pojemności 120 l, 2) pojemniki zewnętrzne - 20 sztuk w kolorze brązowym, o pojemności 1100 l. Pojemniki muszą spełniać poniższe wymagania : ? powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym, widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, ? powinny być odporne na uszkodzenia mechaniczne, chemikalia i skrajne temperatury, gwarantujące długotrwałość eksploatacji, ? kolor pojemników nie może znikać ani ulegać zmianom pod wpływem działania czynników atmosferycznych, termicznych i promieniowania słonecznego, ? powinny posiadać deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta i spełniać wymagania normy PN - EN 840 oraz powinny posiadać atest higieniczny PZH, ? powinny posiadać wentylację przelotową na całej wysokości i w pokrywie pojemnika wraz z wewnętrzną kratą ociekową - przy pojemnikach o pojemności 120 l, natomiast dla pojemników o pojemności 1100 l - muszą posiadać wentylację przelotową na bocznych ścianach pojemnika, ? pojemniki powinny być wyposażone w dwa kółka jezdne o wymaganej trwałości w okresie gwarancji o średnicy około 20 cm (pojemniki o pojemności 120l), a cztery kółka o średnicy 20 cm, z czego dwa koła z hamulcami (pojemniki o pojemności 1100l), ? zewnętrza powierzchnia pojemników musi być łatwa w utrzymaniu czystości (łatwo zmywalna gładka powierzchnia), ? pojemniki muszą być bez żadnych widocznych uszkodzeń, pęknięć, wyłupań, wykruszeń, uszkodzonych zamknięć, uchwytów oraz muszą posiadać sprawne, niezacinające się i bez luzów kółka, itp., pojemniki mają być oznakowanie w następujący sposób : każdy z pojemników posiadać ma wtopiony lub naklejony napis: GMINA BUDZYŃ - BIOODPADY oraz czytelną kolorową naklejkę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34928480-6


Dodatkowe kody CPV: 44613000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 267848.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GREEN CLASS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiktorii Kaweckiej 4
Kod pocztowy: 03-029
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 256455.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157454.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256455.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.