eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii im. M. Karłowicza w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 510272746-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie: Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii im. M. Karłowicza w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609547-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 28048800000000, ul. pl. Małopolska 48, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 430 95 11, e-mail d.burdzinska@filharmonia.szczecin.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://filharmonia.szczecin.pl/pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii im. M. Karłowicza w Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT/SG/663/X/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego) transportem własnym, fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych (za wyjątkiem oceny instrumentów dokonanych zgodnie z rozdziałem XI pkt 2 siwz), instrumentów muzycznych pochodzących z produkcji z 2019 r. Zamówienie realizowane jest przy udziale środków pochodzących z dotacji udzielonej przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu jest mowa o "ustawie", należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Waltornia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1 zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: w części 1 ofertę złożył: Zbigniew Zygmunt prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt z siedzibą przy Ul. Kołłątaja ½, 85 - 080 Bydgoszcz, W przypadku ww. Wykonawcy, w dniu 20.11.2019 r. upłynął termin związania ofertą. Do dnia 20.11.2019 r. w części 1 nie dokonano wyboru oferty, która to czynność, zgodnie z ustawą oraz stanowiskiem doktryny, nie może zostać dokonana po upływie terminu związania ofertą. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zobligowany był unieważnić postępowanie w części 1 z uwagi na niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Puzon Tenorowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23095.41
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zbigniew Zygmunt ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kołłątaja ½
Kod pocztowy: 85-080
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30135
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30135
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30135
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Puzon tenorowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23852.04
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nell Nowicka - Henglewska BRASS POINT Nell Nowicka - Henglewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Grotkowska 17
Kod pocztowy: 60-176
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Trąbka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109480.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nell Nowicka - Henglewska BRASS POINT Nell Nowicka - Henglewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Grotkowska 17
Kod pocztowy: 60-176
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142259.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142259.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142259.94
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Klarnet A i B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40365.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piotr Śmietana Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zacisze 2/3
Kod pocztowy: 40-025
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Klarnet Es

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18617.89
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piotr Śmietana Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zacisze 2/3
Kod pocztowy: 40-025
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22950
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22950
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22950
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Kontrabas lutniczy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie w części 7 zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: w części 7 oferty złożyło dwóch Wykonawców, tj.: Oferta nr 3 Nazwa: Nell Nowicka - Henglewska BRASS POINT Nell Nowicka - Henglewska Adres: Ul. Grotkowska 17, 60 - 176 Poznań Uzasadnienie prawne odrzucenia: oferta ww. Wykonawcy została odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia: w rozdziale XV pkt 2 ppkt 7 lit. a SIWZ Zamawiający wskazał, że wymaga kontrabasu model Busseto. W ofercie Wykonawca wskazał, że oferuje kontrabas lutniczy Martin 5-cio strunowy model Concert. Mając na uwadze powyższe stwierdzić należało, że Wykonawca zaoferował model kontrabasu niezgodny z SIWZ, co skutkowało koniecznością odrzucenia oferty Wykonawcy, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Oferta nr 1 Nazwa: Marian Pawlik Firma Muzyczna BASSET Marian Pawlik Adres: ul. Grzegórzecka 69, 31 - 559 Kraków Uzasadnienie prawne odrzucenia: oferta ww. Wykonawcy została odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 24 ust. 1 pkt 12 w zw. z art. 24 ust. 4 ustawy - Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, w związku z czym podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu; ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia: Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w części 7, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W dokumentach złożonych przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego Wykonawca wykazał dostawę kontrabasu zrealizowaną do 26.09.2016 r, a zatem wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (upływ terminu składania ofert nastąpił 22.10.2019 r., a zatem trzyletni okres przed upływem tego terminu minął 22.10.2016 r., w związku z czym Wykonawca zobowiązany był wykazać dostawy wykonane nie wcześniej niż 22.10.2016 r.). Mając na uwadze powyższe Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty, tj. do wykazania, że Wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę polegającą na sprzedaży i dostawie, do miejsca wskazanego przez kupującego, na podstawie jednej umowy, instrumentu lub instrumentów muzycznych o wartości co najmniej 60 000 zł brutto, zgodnie z SIWZ. W odpowiedzi na wezwanie, Wykonawca oświadczył, że nie może wykazać dostaw zgodnych z wymogami SIWZ. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający wykluczył Wykonawcę z udziału w postępowaniu, konsekwencją czego było uznanie oferty Wykonawcy za odrzuconą. Wziąwszy pod uwagę powyższe, w związku z tym, że obydwie oferty złożone w części 7 zostały przez Zamawiającego odrzucone, Zamawiający zobligowany był unieważnić postępowanie w części 7, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Koncertowy fagot klasy mistrzowskiej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie w części 8 zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: w części 8 oferty złożyli odpowiednio: Zbigniew Zygmunt prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt z siedzibą przy Ul. Kołłątaja ½, 85 - 080 Bydgoszcz oraz Andrzej Munz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Muzykalia Andrzej Munz z siedzibą przy ul. F. Chopina 27, 85 - 092 Bydgoszcz. W przypadku obydwu ww. Wykonawców, w dniu 20.11.2019 r. upłynął termin związania ofertą. Do dnia 20.11.2019 r. w części 8 nie dokonano wyboru oferty, która to czynność, zgodnie z ustawą oraz stanowiskiem doktryny, nie może zostać dokonana po upływie terminu związania ofertą. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zobligowany był unieważnić postępowanie w części 8 z uwagi na niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pianino

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13820.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grzegorz Walczyński Salon Muzyczny "FAN" Grzegorz Walczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Św. Wojciecha 1
Kod pocztowy: 70-410
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15149.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15149.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15149.91
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Ksylofon

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13091.87
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grzegorz Walczyński Salon Muzyczny "FAN" Grzegorz Walczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Św. Wojciecha 1
Kod pocztowy: 70-410
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14789.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14789.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14789.52
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.