eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Realizacja zajęć dodatkowych rozwijających kompetencje kluczowe dzieci w wieku przedszkolnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11

Ogłoszenie nr 510271491-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.

Przedszkole Samorządowe nr 4: Realizacja zajęć dodatkowych rozwijających kompetencje kluczowe dzieci w wieku przedszkolnym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedszkolaki odkrywają świat

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623470-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540255047-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedszkole Samorządowe nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 20040622700000, ul. ul. Sokólska 2, 15-865 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 652 70 97, e-mail ps4@um.białystok.pl, faks 85 652 70 97.
Adres strony internetowej (url): www.ps4.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja zajęć dodatkowych rozwijających kompetencje kluczowe dzieci w wieku przedszkolnym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-72/PS4/UE/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych - ujętych w pkt. 3 - rozwijających kompetencje kluczowe dzieci w wieku przedszkolnym - uczestników i uczestniczek projektu o którym mowa w cz. II pkt 4 niniejszej SIWZ. Powyższe stanowią usługi edukacyjne z których każda stanowi odrębne zamówienie (zamówienie częściowe). 2. Uczestnikami jest 645 dzieci w wieku przedszkolnym, określonym w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r., poz. 1481 z póżn. zm.), uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Białymstoku (10 grup), Przedszkola Samorządowego nr 64 pn. "Akademia Jasia i Małgosi" w Białymstoku (11 grup) oraz Przedszkola Samorządowego nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku (6 grup), w dalszej części również zwanych zamiennie "Zamawiającym". 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z konstruowania modeli z drewnianych klocków edukacyjnych typu Linden lub równoważnych. Łączna liczba grup: 27. Liczba godzin zegarowych: 54. Wykonawca zakupi w ramach zamówienia 8 zestawów klocków edukacyjnych typu Linden lub równoważnych - zestaw: 1000 elementów w drewnianej skrzyni. Wykonawca poprowadzi zajęcia za pomocą zakupionych zestawów, a po zakończeniu usługi przekaże bezpłatnie wszystkie zestawy na własność przedszkoli w których prowadzone będą zajęcia. Jako dowód przekazania podpisany zostanie protokół zdawczo-odbiorczy. Część II: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z kodowania i programowania w oparciu logigramy. Łączna liczba grup: 27. Liczba godzin zegarowych: 27. Wykonawca zakupi w ramach zamówienia 10 logigramów (na zestaw składa się: 150 płytek z figurami, 32 płytki zadaniowe, 20 szablonów, 3 plansze, scenariusze zajęć. Całość wykonana z drewna, zamknięta w drewnianej skrzyni, w której każdy element ma wyznaczone miejsce. Produkt przebadany w akredytowanym laboratorium, powinien spełniać wszelkie wymogi normy EN71 1-3.) Dodatkowo wykonawca dostarczy min. 20 scenariuszy zajęć. Wykonawca poprowadzi zajęcia za pomocą zakupionych zestawów, a po zakończeniu usługi przekaże bezpłatnie wszystkie zestawy na własność przedszkoli w których prowadzone będą zajęcia. Jako dowód przekazania podpisany zostanie protokół zdawczo-odbiorczy. Część III: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z programowania i robotyki w oparciu o roboty typu Dash and Dot lub równoważne. Łączna liczba grup: 27. Liczba godzin zegarowych: 27. Wykonawca zakupi w ramach zamówienia 8 zestawów robotów Dash and Dot lub równoważnych. Zestaw zawiera: roboty Dash and Dot lub równoważne, zestaw akcesoriów do robotów: cymbałki (dzwonki), wyrzutnie piłeczek, spychacz, uchwyt do holowania, uszy i ogon królika, łączniki do klocków LEGO®, 2 kabelki do ładowania, 4 łączniki do klocków LEGO, uniwersalna mata dla robotów - winylowa, gotowe scenariusze zabaw, tablet (minimalne wymagania: dysk twardy min. 32 GB, przekątna ekranu powyżej 10.1 cala o rozdzielczości ekranu min. 1920x1200, system operacyjny Android, etui), aplikacje dostosowane do dzieci w wieku przedszkolnym. Wykonawca poprowadzi zajęcia za pomocą zakupionych zestawów, a po zakończeniu usługi przekaże bezpłatnie wszystkie zestawy z zachowaniem gwarancji producenta na własność przedszkoli w których prowadzone będą zajęcia. Jako dowód przekazania podpisany zostanie protokół zdawczo-odbiorczy. Część IV: warsztaty z dziedziny nauk ścisłych i przyrodniczych. Cel: rozwijanie zainteresowań poznawczych na drodze eksperymentów. Warsztaty zakładają aktywny udział dzieci, a efektem warsztatów będą prace/eksperymenty naukowe, doświadczenie wykonane samodzielnie przez każde dziecko wg wskazówek prowadzącego. Wykonawca zapewni każdemu dzieckumateriały i pomoce dydaktyczne niezbędne do samodzielnego wykonania zadania oraz niezbędne wyposażanie i materiały, sprzęt, urządzenia, eksponaty naukowe, materiały zabezpieczające przed trwałymi zabrudzeniami oraz inne przedmioty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Łączna liczba grup: 27. Liczba godzin zegarowych: 27. 4. Opisy, skład, technologie bądź materiały wskazujące ewentualnych producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie zamienników w charakterze przynajmniej "równoważnym", które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej oferowanego asortymentu. 5. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że oferowany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego. 6. Wykonawca poprowadzi zajęcia zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym uprzednio z poszczególnymi placówkami. 7. Zamawiający przewiduje utworzenie łącznie 27 grup, liczących maksymalnie do 26 osób (przy pełnej frekwencji). 8. Każde zajęcia dla 1 grupy trwają: minimum 60 minut. 9. Zamawiający przewiduje udział kadry zaangażowanej w projekt, celem wypracowania zaproponowanego modelu poszczególnych zajęć. 10. Z uwagi na krótki termin realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć jednocześnie w 2 grupach w każdej z placówek. 11. Metody prowadzenia zajęć: zajęcia praktyczne, praca grupowa. 12. Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony będzie od terminu wpływu na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu, w tym dostępności środków na pokrycie wydatków związanych z zatrudnieniem Wykonawcy i może ulegać niezależnym od Zamawiającego opóźnieniom. Wykonawca zobowiązuje się nie dochodzić ewentualnego roszczenia o odsetki powstałe w wyniku nieterminowej zapłaty wynagrodzenia. 2. ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY WYNIKAJĄCE ZE ŚWIADCZENIA USŁUG W PROJEKCIE: 1) dokładne terminy (data, godzina), w których będą prowadzone zajęcia muszą być uzgadniane z poszczególnymi placówkami określonymi w pkt. i wymagają jego akceptacji, 2) przeprowadzenie zajęć w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach: 8.30 - 16.00, 3) przygotowania harmonogramów, scenariuszy zajęć, zaakceptowanych przez Zamawiającego, 4) prowadzenie list obecności i przekazanie ich Zamawiającemu po zajęciach w każdej zrealizowanej grupy, 5) świadomość Wykonawcy o możliwościach odwołania/przełożenia zajęć przez Zamawiającego w dniu planowanych zajęć (w nieprzewidzianych okolicznościach dot. grupy lub przedszkola), 6) stały kontakt z Zamawiającym (na czas trwania usługi), 7) informowania Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji usługi. 8) wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów dojazdu we własnym zakresie. 3. Zajęcia będą prowadzone językiem wrażliwym na płeć. 4. Zamawiający zapłaci tylko za faktycznie zrealizowane zajęcia. 5. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu realizacji przedmiotowego projektu bądź nieprzewidzianych okoliczności powodujących potrzebę zwiększenia poszczególnych ilości godzin, przewiduje usługi dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z konstruowania modeli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15796.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Twórczego Rozwoju Dziecka i Rodziny ZACISZE Katarzyna Waszkiewicz-Mikucka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Baczyńskiego 2 lok. U3
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z kodowania i programowania

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stosownie do postanowień wynikających z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, bowiem nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z programowania i robotyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa MAC S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. W. Witosa 76
Kod pocztowy: 25-561
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26068.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26068.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26068.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Warsztaty z dziedziny nauk ścisłych i przyrodniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10487.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Akademia Nauki Emilia Karolina Seroka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Legionowa 14/16
Kod pocztowy: 15-099
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.