eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Rozbudowa drogi gminnej nr 151731C ul. Mieszka I oraz ul. Folwarcznej w Kruszwicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11

Ogłoszenie nr 510270639-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.

Gmina Kruszwica: Rozbudowa drogi gminnej nr 151731C ul. Mieszka I oraz ul. Folwarcznej w Kruszwicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610657-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 92350777000000, ul. ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa drogi gminnej nr 151731C ul. Mieszka I oraz ul. Folwarcznej w Kruszwicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIFZ-Z.271.27.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu CPV 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii CPV 45231300-8 Roboty w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków energetycznych Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 31.07.2020r. I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 151731C ul. Mieszka I oraz drogi wewnętrznej ul. Folwarcznej w Kruszwicy. Obszar inwestycji znajduje się w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie inowrocławskim, gminie Kruszwica w miejscowości Kruszwica. Początek opracowania znajduje się w km 8+342,00 drogi powiatowej nr 2568C, a koniec w obrębie skrzyżowania ul. Mieszka I (DG nr 151731C) z ulicą Wiejską (DG 151725C). W istniejącej nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem wykonano odwierty na podstawie których stwierdzono grubość warstw gruntowych na nowym przebiegu drogi. Na podstawie badań należy stwierdzić, że: - grunty mineralne udokumentowane na analizowanym terenie należy sklasyfikować jako G3 - swobodne zwierciadło wody gruntowej na głębokości 2,6 - 2,7 m. Poniższe założenia grup nośności ustalono na podstawie wykonanych badań w wybranych punktach. W przypadku natrafienia na etapie realizacji na lokalnie występujące warunki odmienne od założonych do projektowania należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji. Obiekt zgodnie z "Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych´´, zakwalifikowano zgodnie z § 4.3. do pierwszej kategorii geotechnicznej. Warunki gruntowe pod względem stopnia skomplikowania zgodnie z § 4.2, zaliczamy do prostych. W stanie istniejącym na ul. Folwarcznej o szerokości 3,5 - 4,5 m znajduje się jezdnia o nawierzchni gruntowej, natomiast na ul. Mieszka I występuje jezdnia o nawierzchni gruntowej z lokalnymi dojściami o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki kamiennej. Droga powiatowa nr 2568C i ul. Wiejska (DG 151725C) posiadają nawierzchnię bitumiczną. Wzdłuż odcinka występują zjazdy do przyległych posesji o zróżnicowanej nawierzchni. W stanie istniejącym nie ma wyznaczonych ciągów pieszych. Odwodnienie istniejącej jezdni odbywa się poprzez ukształtowanie spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów i na tereny zielone. W stanie istniejącym na terenie objętym opracowaniem znajdują się ciągi komunikacyjne, w skład których wchodzą: - droga powiatowa nr 2568C - droga gminna nr 151731C - ul. Mieszka I - droga wewnętrzna - ul. Folwarczna Projekt zagospodarowania terenu opracowano na aktualnych mapach sytuacyjno wysokościowych przeznaczonych do celów projektowych, w skali 1:500, zatwierdzonych przez odpowiednią jednostkę kartograficzną. Inwestycja nie zalicza się do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko ponieważ została ujęta w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 09.11.2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z dnia 12 listopada 2010 r.). Realizacja niniejszej inwestycji wymaga podziału oraz przejęcia nieruchomości w trybie Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Parametry techniczne - Kategoria obiektu budowlanego: XXV i XXVI - Klasa drogi: L - Przekrój: uliczny 1x1 - Kategoria ruchu: KR1 - Prędkość projektowa: 40 km/h - Długość odcinka łącznie 0,93km (ul. Folwarczna 0,66 km, ul. Mieszka I 0,27 km) - Szerokość jezdni: (ul. Folwarczna 5,0 m, ul. Mieszka I 4,5 m) - Pochylenie poprzeczne jezdni na prostej: 2% jednostronne - Szerokość chodników 2,0 m - Szerokość opaski 0,9 - 1,45 m Zakres robót ziemnych obejmuje: - usunięcie warstwy humusu - wykonanie wykopów i nasypów pod warstwy konstrukcji - ułożenie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z obsiewem trawą Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń. W planie drogi trasowano w nawiązaniu do granic pasa drogowego ulic. Drogi w planie składają się z odcinków prostych i łuków. Szczegółowy wykaz elementów trasy oraz współrzędnych punktów głównych załączono do projektu. Przebudowywane i nowe elementy zagospodarowania mają na celu poprawę bezpieczeństwa przy jednoczesnym jego uspokojeniu w obszarze zabudowanym. Dzięki wprowadzonym zmianom poprawie ulegnie również czytelność układu drogowego. Profil podłużny dróg opracowano przy założeniu dowiązania do istniejącej nawierzchni drogi powiatowej nr 2568C, drogi gminnej 151725C i ukształtowania terenu. Założenia ogólne przy projektowaniu profili podłużnych: - dowiązanie nawierzchni dróg do nawierzchni drogi powiatowej i gminnej - wzmocnienie istniejącej konstrukcji - zapewnienia minimalnych spadków podłużnych - dostosowanie do istniejącego ukształtowania terenu Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym jednostronne - 2%. Zjazdy podlegające przebudowie w zakresie przedmiotowej inwestycji posiadają zróżnicowane spadki poprzeczne o wartości i kierunku zmiennym zapewniające właściwe odwodnienie nawierzchni jezdni przy uwzględnieniu istniejącego ukształtowania terenu. Na włączeniu projektowanych jezdni do istniejącej, spadek poprzeczny dostosowano do spadku istniejącego. Chodnik (kostka betonowa) - szerokość: 2,0 m - pochylenia poprzeczne: 2% zgodnie z planem zagospodarowania - szerokość: 0,9 - 1,45 m - pochylenia poprzeczne: 2% zgodnie z planem zagospodarowania Opaska (kostka betonowa) - szerokość: 0,9 - 1,45 m - pochylenia poprzeczne: 2% zgodnie z planem zagospodarowania Przyjęto następującą konstrukcję jezdni: - ul. Mieszka I - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. min. 5 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 22 cm - istniejące podłoże gruntowe Przyjęto następującą konstrukcję jezdni: - ul. Folwarczna - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. min. 5 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 22 cm - istniejące podłoże gruntowe Przyjęto następującą konstrukcję chodnika: - warstwa ścieralna z betonowej kostki betonowej szarej gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, gr. 10 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2, gr. 10 cm Przyjęto następującą konstrukcję zjazdu bitumicznego: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 gr. 20 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 15 cm - grunt rodzimy zagęszczony Przyjęto następującą konstrukcję opaski: - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm - warstwa podbudowy z betonu C-8/10 gr, 15 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C 1,5/2 gr, 15 cm - grunt rodzimy zagęszczony Na połączeniu jezdni z chodnikiem i opaską zaprojektowano obramowanie krawężnikiem drogowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Wyniesienie krawężnika 12 cm ponad krawędź jezdni. Na połączeniu jezdni i zjazdów projektuje się ułożenie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. Wyniesienie krawężnika 3 cm ponad krawędź jezdni. Jako zakończenie zjazdów - opornik drogowy 12x25 cm wtopiony na ławie betonowej z oporem. Jako obramowanie chodników i opaski poza należy wykonać obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm. W miejscu przejścia niechronionych uczestników ruchu z nawierzchnią jezdni zamontować krawężnik najazdowy 15x22 cm wyniesiony na 2 cm powyżej krawędzi jezdni. W ciągu ul. Mieszka I zaprojektowano opaskę z kostki betonowej o szerokości 0,9 - 1,45 m, oddzieloną od jezdni krawężnikiem najazdowym 15x22 cm. Pochylenie poprzeczne wynosi 2%, zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Opaskę należy dowiązać do istniejących utwardzeń z kostki. Na rozbudowywanym odcinku ul. Folwarcznej, odwodnienie odbywa się powierzchniowo do przyległych rowów przydrożnych przewidzianych w ramach robót utrzymaniowych do odtworzenia w celu zachowania ich funkcji. Przewidziano również wykonanie reprofilacji dna i skarp istniejących rowów. W ciągu ul. Mieszka I występuje kanalizacja sanitarna. Dla zapewnienia prawidłowego odprowadzenia wody planuje się wykonanie przepustów pod zjazdami. Należy również wykonać przepust umożliwiający odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do jeziora Gopło. Przepusty włączyć do studni połączeniowej z osadnikiem na wlocie rowu drogowego (KPED 01.14). Wszystkie wyloty i wloty przepustów oraz skarp w ich obrębie należy umocnić narzutem kamiennym gr. 15 cm na betonie C8/10, gr. 10 cm. W ramach inwestycji planowana jest również budowa sieci kanalizacji deszczowej, odwadniającej pas drogowy ul. Mieszka I oraz przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z komorą istniejącej przepompowni ścieków sanitarnych. Kanalizację deszczową zaprojektowano z rur polipropylenowych o strukturalnej i korugowanej ściance zewnętrznej o profilu trapezowym i wewnętrznej ściance gładkiej PP Ø800, 500mm (średnica wewnętrzna) SN8 (8,0 kN/m2) zgodnych z PN-EN 13476-3+A1:2009 z montowaną uszczelką z elastomeru w kielichu rury. Od ulicznych wpustów deszczowych zaprojektowano przykanaliki z rur litych PVC Ø200mm SN8 (8,0 kN/m2) z montowaną uszczelką w kielichu rury zgodnych z PN-EN 1401-1:2009. Przepusty drogowe wykonać z rur stalowych spiralnie karbowanych o średnicy 1000m mających zastosowanie do budowy obiektów inżynierskich dla wszystkich klas obciążeń drogowych i kolejowych zgodnie z normami PN-85/S-10030 oraz PN-EN 1991-2:2007 oraz posiadające Aprobatę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (IBDiM). Wody deszczowe po podczyszczeniu w projektowanym osadniku i separatorze zostaną odprowadzone projektowanym wylotem do rowu przydrożnego i dalej do jeziora Gopło. Ścieki odprowadzane do rowu nie będą wywoływać zmian fizycznych, chemicznych i biologicznych które uniemożliwiałyby prawidłowe funkcjonowanie ekosystemu. Odwodnienie terenu odbywać się będzie za pomocą wpustów ulicznych żeliwnych typu D400 620x420mm osadzonych na żelbetowym pierścieniu odciążającym i zbudowanych ponadto z kręgów żelbetowych Ø500mm z osadnikiem o głębokości 0,5m. Dla wpustów Wp5 i Wp6 studnie osadnikowe wykonać z PP Dn400 o głębokości wg profilu podłużnego. Na kanale deszczowym przed wylotem do rowu zaprojektowano lamelowy separator substancji ropopochodnych Dn2500 100/1000 l/s wykonany z betonu C35/45 wibroprasowanego zgodny z normą PN-EN 858. Dane separatora: - DNwewn =2500 mm - Qn/Qmax = 100/1000 l/s o V= 8,8 m3 Wymiary separatora oraz budowa wg rys. szczegółowego. Na kanalizacji deszczowej zaprojektowano wirowy osadnik piasku, przed separatorem. Zadaniem piaskownika jest maksymalne zabezpieczenie separatora przed zamuleniem dolnej części. Zaprojektowano piaskownik Dn3000 wykonany z elementów prefabrykowanych z betonu C35/45 wibroprasowanego. Wymiary osadnika oraz budowa wg rys. szczegółowego. Osadniki umieścić w gruncie zgodnie z wytycznymi producenta. Dane osadnika: - DNwewn. =3000 mm Przebudowywaną kanalizację sanitarną zaprojektowano z rur litych PVC Ø200mm SN8 (8,0 kN/m2) zgodnych z PN-EN 1401-1:2009 z montowaną uszczelką z elastomeru w kielichu rury. Istniejące przykanaliki należy przebudować zgodnie z planem i schematem profili podłużnych wskazanym w części rysunkowej oraz przepiąć w linii granicy pasa drogowego. Przykanalik wykonać z rur litych PVC Ø160mm SN8 (8,0 kN/m2) z montowaną uszczelką w kielichu rury zgodnych z PN-EN 1401-1:2009. Istniejącą komorę przepompowni ścieków należy przebudować, dostosowując rzędne dna do przebudowywanego kanału kanalizacji sanitarnej (wg cz. rysunkowej) oraz doposażyć w pomost obsługowy, drabinę, prowadnice z łańcuchem do wyciągania pomp (wszystko w wersji inox), wentylację nawiewno-wywiewną, właz przejazdowy D-400 i zamontować istniejący zespół pompowy. W ramach inwestycji na skarpach oraz terenach nieutwardzonych w granicach pasa drogowego należy wykonać humusowanie gr. 10 cm z obsianiem trawą. W ramach inwestycji kolidująca infrastruktura techniczna z nowoprojektowanym układem drogowym zostanie przebudowana zgodnie z projektem branżowym (sieć sanitarna). Ponadto w ramach prac realizowanych w zakresie branży drogowej w celu dostosowania do projektowanych rzędnych wykonać regulację oraz zabezpieczenia istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z załączonymi do projektu wszelkimi uzgodnieniami i naniesieniami gestorów urządzeń oraz uwzględnieniem zawartych w nich uwag dotyczących prowadzenia prac w rejonie urządzeń oraz warunków zabezpieczenia infrastruktury. Oznakowanie pionowe i poziome, lokalizację oznakowania oraz elementów bezpieczeństwa ruchu wraz z uzasadnieniem lokalizacji przedstawiono w opracowaniu "Projekt stałej organizacji ruchu". O terminie budowy należy powiadomić zarządcę drogi, uzyskując niezbędne zezwolenie na zajęcie pasa drogowego oraz oznakować miejsce robót, zgodnie z przedstawionym i zatwierdzonym "Projektem organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych". Przed przystąpieniem do realizacji, należy dokonać niezbędnych zgłoszeń z gestorami ewentualnych urządzeń podziemnych. Roboty ziemne prowadzone w strefie występowania "obcego" uzbrojenia wykonywać ręcznie z zachowaniem należytej ostrożności. Należy zastosować bariery ochronne drogowe W2 N2 oraz W3 N2. Kostka betonowa zastosowana do wykonania nawierzchni warstwy ścieralnej dla chodników musi posiadać klasę odporności na zamrażanie i odmrażanie 3D; klasę odporności na ścieranie 4I określane zgodnie z PN-EN 1338 oraz nasiąkliwość nie większą niż 5%. Podsypka cementowo-piaskowa musi spełniać wymagania ustalone w PN-EN 13242. Podbudowa zasadnicza z betonu cementowego wykonana zgodnie z PN-EN 206:2014-04 i PN-B-06250:1988 w zakresie metodyki mrozoodporności. Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej spoiwem oraz podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym - zgodnie z WT-5 Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym - zgodnie z WT-5. Obramowania betonowe (krawężnik, obrzeża, oporniki) muszą posiadać klasę odporności na zamrażanie i odmrażanie 3D; klasę odporności na ścieranie 4I określane zgodnie z PN-EN 1340 oraz nasiąkliwość nie większą niż 5% i być usytuowane na ławach betonowych z oporem z betonu C-16/20 wykonanych zgodnie z PN-EN 206:2014-04. Projekt uwzględnia wszystkie przepisy prawne odnośnie likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, stosując się do zaleceń podanych w prawie budowlanym oraz innych wytycznych, w tym np. ujętych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Na dojściach do miejsc przekraczania jezdni przez pieszych, zlokalizowanych w ciągu chodników zastosowano wstawki z płytek integracyjnych (płytki polimerobetonowe guzkowane) co stanowi informację dla osób niewidomych. Do robót drogowych można będzie przystąpić po wykonaniu projektowanej kanalizacji deszczowej, sanitarnej i zabezpieczeniu istniejącego uzbrojenia terenu - zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Szczegółowy zakres prac danej branży, szczegółowe rozwiązania techniczne wykonania oraz przebudowy istniejących urządzeń zawarto w branżowych projektach architektoniczno-budowlanych stanowiących część projektu budowlanego. Wyznaczenie w terenie położenia elementów drogi oraz innych elementów zagospodarowania terenu należy wykonać geodezyjnie. Prace wykonać według obowiązujących norm i przepisów oraz zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z warunkami i zastrzeżeniami zawartymi w uzgodnieniach gestorów uzbrojenia podziemnego. W przypadku natrafienia na nieokreślone uzbrojenie należy powiadomić odpowiednich użytkowników. W przypadku występowania w terenie urządzeń infrastruktury podziemnej niewidocznych podczas opracowania projektu, należy przeprowadzić ich regulację w celu dostosowania do projektowanych nawierzchni. Przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, jak i w trakcie jej wykonywania należy stosować się do obowiązującego prawa, przepisów BHP, ST, zasad sztuki budowlanej oraz innych obowiązujących przepisów, regulacji i zaleceń, w szczególności określonych w uzgodnieniach, których kopie załączono do projektu. Wykonawca robót przed zakupem wszystkich materiałów przeznaczonych do wbudowania zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej akceptacji inwestora dotyczącej typu materiałów, koloru i wzornictwa. Po zakończeniu budowy poszczególnych obiektów budowlanych (przed zakryciem urządzeń podziemnych), należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą i przekazać ją do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej oraz właścicieli lub użytkowników obiektów. Na wejście z robotami w pas drogowy należy uzyskać decyzje odpowiednich zarządców dróg. Wykonawca robót powinien stosować się do wszystkich zaleceń określonych w załączonych uzgodnieniach międzybranżowych. Wszelkie naprawy uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzonych prac wykonane zostaną natychmiast na koszt wykonawcy robót. Po zakończeniu prac prowadzonych na działkach sąsiednich należy przywrócić teren do stanu poprzedniego. W przypadku wejście w życie norm i wytycznych technicznych zastępujących obecnie obowiązujące należy zastosować wymagania zgodnie z nowymi normami i wytycznymi. II. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany "Rozbudowa dróg gminnych ul. Mieszka I i ul. Folwarcznej w Kruszwicy" opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. b) Projekt stałej organizacji ruchu "Rozbudowa dróg gminnych ul. Mieszka I i ul. Folwarcznej w Kruszwicy" opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót "Rozbudowa dróg gminnych ul. Mieszka I i ul. Folwarcznej w Kruszwicy" opracowane przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. III. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlany, projekt stałej organizacji ruchu oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie terenu na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c) Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia kosztów i zapewnienia nadzoru ze strony gestorów sieci (wod.-kan., gaz, telekomunikacyjne, elektroenergetyczne i inne) zgodnie z warunkami uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa. d) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego. g) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń. h) W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany udzielić pomocy sprzętowej celem przetransportowania pojemników w miejsce ich odbioru przez specjalistyczne pojazdy. i) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. j) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przeglądu zrealizowanej sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Przegląd sieci kamerą inspekcyjną z dostarczeniem materiałów na nośniku elektronicznym. k) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kształtu oraz kolorów materiałów brukarskich przed zamówieniem. l) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego oraz dostępu do posesji i punktów usługowo - handlowych. m) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji np. hydranty, kratki kanalizacyjne, włazy należy dostarczyć zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu na składowisko Zamawiającego. Materiały należy przekazać protokolarnie. n) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy - prace drogowe 2) pracownik budowy - prace instalacyjne (budowa kanalizacji deszczowej) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 19 projektu umowy. o) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. p) Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego do umowy. IV. Finansowanie zadania: Zadanie jest realizowane z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2416521.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier
Email wykonawcy: biuro@trans-pom.pl
Adres pocztowy: Marcinkowo 37
Kod pocztowy: 88-110
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2020000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2020000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2378190.89
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 42,55%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.