To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-10
Ogłoszenie nr 510269410-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie: Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616222-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540237044-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 00102291400000,
ul. al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
59 A,
10-950
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 52 54 100, e-mail
ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2801-ILZ.260.80.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.Zamówienie podzielono na 7 części wskazanych poniżej: 1) Część I zamówienia: Komputer przenośny (mobilna stacja robocza, konfiguracja 1) -3 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ. 2) Część II zamówienia: Komputer przenośny (konfiguracja 2) - 40 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SIWZ. 3) Część III zamówienia: Komputer przenośny (konfiguracja 3) - 5 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do SIWZ. 4) Część IV zamówienia: Komputer przenośny (konfiguracja 4) - 3 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do SIWZ. 5) Część V zamówienia: Komputer typu All In One (AIO) - 123 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5 do SIWZ. 6) Część VI zamówienia: Komputer stacjonarny - 1 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.6 do SIWZ. 7) Część VII zamówienia: a) Monitor LED 23,6" - 25" - 30 szt.; b) Monitor LED 27" - 29" - 10 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.7 do SIWZ. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia liczby części zamówienia, jaka może zostać udzielona jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć oferty częściowe, na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający wymaga wadium.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 48000000-8, 30231300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputer przenośny - konfiguracja 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część I postępowania unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Komputer przenośny - konfiguracja 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136440.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALLTECH S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
167821.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Komputer przenośny - konfiguracja 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część III postępowania unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Komputer przenośny - konfiguracja 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część IV postępowania unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Komputer typu All In One |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
278349.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
342369.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Komputer stacjonarny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część VI postępowania unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Monitory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22010.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27072.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- Wykonanie dostawy wraz z montażem mebli do pomieszczeń OD w ramach inwestycji "Budowa bazy OD Olecko"
- "Dostawa środków czystości i higieny"
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa produktu leczniczego - Andeksanet alfa.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń - pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie.
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- 82.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oprogramowania dla Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Collegium Medicum w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.