eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlicze › Dostawa sprzętu medycznego i fizjoterapeutycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jedliczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510268910-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jedliczu: Dostawa sprzętu medycznego i fizjoterapeutycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jedliczu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618379-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jedliczu, Krajowy numer identyfikacyjny 37044189000000, ul. ul. Traugutta 3, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-13 43 809 18, e-mail zoz_jedlicze@op.pl, faks 0-13 43 809 18.
Adres strony internetowej (url): http://www.zozjedlicze.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu medycznego i fizjoterapeutycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jedliczu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie częściowe nr 1: Dostawa urządzeń medycznych Opis: 1. Aparat do terapii falą uderzeniową 2. Aparat do krioterapii (ciekły azot) ze zbiornikiem 30l Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Zadanie częściowe nr 2: Dostawa przyrządów do fizykoterapii Opis: 1. Wanna do masażu wirowego kończ+A3:A35yn dolnych 2. Wanna do masażu wirowego kończyn górnych 3. Aparat do elektroterapii dysponujący dwoma w pełni niezależnymi kanałami z możliwością sprzężenia w celu wykonywania zabiegów czteroelektrodowych - 3 sztuki. 4. Aparat do laseroterapii współpracujący z sondami punktowymi światła czerwonego i podczerwonego oraz z aplikatorem skanującym. 5. Urządzenie do magnetoterapii z dwoma niezależnymi kanałami 6. Aparat do terapii ultradźwiękowej 7. Lampa typu sollux 8. Stół dwuczęściowy + podłokietniki + system jezdny - 2 sztuki 9. Stół trzyczęściowy + podłokietniki + system jezdny 10. Stół stacjonarny do kabiny UGUL 11. Leżanki drewniane z podnoszonym zagłówkiem - 5 sztuk 12. UGUL - kabina do ćwiczeń i zawieszeń 13. Osprzęt UGUL wersja standard 14. Wielofunkcyjne urządzenie typu bosu 15. Rotor kończyn górnych 16. Rotor kończyn dolnych 17. Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem 18. Tor do nauki chodzenia z przeszkodami 19. Obciążniki na ręce i nogi przeznaczone do ćwiczeń usprawniających, gimnastyki zachowawczej i rehabilitacji.( 0,75kg, 2kg) - po jednej parze 20. Taśma SANCTBAND różne opory (pomarańczowa, zielona, niebieska, fioletowa, szara) 21. Stojak na taśmy SANCTBAND 22. Tubing (pomarańczowy, zielony , niebieski) 23. Wałek rehabilitacyjny - 5 sztuk 24. Półwałek rehabilitacyjny - 4 sztuki 25. Klin rehabilitacyjny - 2 sztuki 26. Piłka SANCTBAND Gymball (55cm,65cm,75cm) - 3 sztuki 27. Dysk korekcyjny Sanctband - 3 sztuki 28. Trener równowagi 29. Dysk owalny - 2 sztuki 30. Flexbar - wałek elastyczny TB - 3 sztuki 31. Trener dłoni - komplet 32. Jeż - owal -2 sztuki 33. Jeż okrągły (6cm,8cm,10cm) - 3 sztuki 34. Schodek metalowy (1 stopniowy) - 4 sztuki 35. Taboret obrotowy - 3 sztuki 36. Drabinka gimnastyczna - 2 sztuki 37. Materac trzyczęściowy składany - 2 sztuki 38. Stolik pod aparaty szt. 5 39. Rower treningowy 40. Goniometr plastikowy 41. Dynamometr ściskowy 42. Urządzenie do ćwiczenia w podwieszeniu 43. Lustro montowane do ściany 44. Woreczki z piaskiem - 8 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8


Dodatkowe kody CPV: 33155000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa urządzeń medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34933.81
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KINESIS Andrzej Boruta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Penara 23
Kod pocztowy: 38-440
Miejscowość: Iwonicz Zdrój
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35500.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa przyrządów do fizykoterapii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114254.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KINESIS Andrzej Boruta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Penara 23
Kod pocztowy: 38-440
Miejscowość: Iwonicz Zdrój
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122808.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122808.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122808.75
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.