eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługa sporządzenia inwentaryzacji schematycznej i inwentaryzacji budowlanej wraz z opinią techniczną (ekspertyzą) istniejących budynków - 8 szt. w kompleksie K-8712 Książenice, administrowanym przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-05

Ogłoszenie nr 510265963-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Usługa sporządzenia inwentaryzacji schematycznej i inwentaryzacji budowlanej wraz z opinią techniczną (ekspertyzą) istniejących budynków - 8 szt. w kompleksie K-8712 Książenice, administrowanym przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618174-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

42 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 14267631600000, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 511 500, e-mail zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl, faks 261 511 300.
Adres strony internetowej (url): www.42blsz.wwp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sporządzenia inwentaryzacji schematycznej i inwentaryzacji budowlanej wraz z opinią techniczną (ekspertyzą) istniejących budynków - 8 szt. w kompleksie K-8712 Książenice, administrowanym przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

41/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot i zakres robót budowlanych Przedmiotem niniejszej STWiOR są wymagania dotyczące wykonania i odbioru opracowań związanych ze sporządzeniem inwentaryzacji schematycznej, inwentaryzacji budowlanej wraz z ekspertyzą techniczną - 8 szt. budynków, zlokalizowanych na terenie na terenie nieruchomości oznaczonej nr ewid. 17, obręb Książenice, gm. Grodzisk Mazowiecki, znajdującej się w kompleksie wojskowym k-8712 Książenice, administrowanym przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego. 2. Zakres szczegółowy opracowania 1) Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji budowlanej wraz z oceną stanu technicznego (ekspertyzą techniczną) zawierającej: a) Opis przedmiotu opracowania i celu, jakiemu ma służyć, b) Opis badanych elementów i rozwiązań konstrukcyjnych budynków, ich wymiary i materiały z jakich są wykonane, c) Opis sposobu posadowienia fundamentów, konstrukcji ścian i stropu i dachu, d) Opis ewentualnych odkrywek i badań, e) Dokumentację rysunkową i fotograficzną badanych elementów, f) Obliczenia dopuszczalnych obciążeń elementów konstrukcyjnych, a w szczególności fundamentów, ścian, stropów, nadproży, belek, g) Wnioski z oględzin i badań obejmujące: ocenę stanu budynku i jego przydatności do dalszego użytkowania, ocenę stanu instalacji, opis uszkodzeń powstałych w badanych elementach (rysy, pęknięcia, zawilgocenia i zagrzybienia, ocenę przyczyn powstawania uszkodzeń, zalecenia dotyczące koniecznych napraw, wzmocnień, osuszenia i ocieplenia oraz zalecenia co do sposobu wykonania tych napraw. 2) Wykonanie inwentaryzacji schematycznej - rzutów budynków, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ ,,Instrukcji o gospodarce nieruchomościami w wojsku" - Sygn. Kwat. Bud. 93/86, a) Opracowanie w wersji drukowanej oraz w wersji elektronicznej, zapisane w dwóch formatach, tj. w plikach graficznych pdf oraz w edytowalnej wersji zapisanej w oparciu o program CAD lub kompatybilnym z nimi dla części rysunkowej, a dla części tekstowej w edytorze Microsoft Word. b) Opracowania w wersji elektronicznej winny być wykonane w technice komputerowej, zapisane w foldery mniejsze niż 50 MB. Nazwy folderów powinny być krótkie i bez polskich znaków, oraz znaków typu ..._-""/<\, dostarczone Zamawiającemu c) Rzuty budynków wraz z zestawieniem powierzchni w wersji drukowanej w 2 egz. dla każdego budynku - zgodne z załącznikiem nr 5a, d) Rzuty budynków wraz z zestawieniem powierzchni w wersji elektronicznej w formacie pdf w 1 egz. na płycie CD/DVD - zgodne z załącznikiem nr 5a, e) Rzuty budynków wraz z zestawieniem powierzchni w wersji elektronicznej w programie CAD w 1 egz. na płycie CD/DVD - zgodne z załącznikiem nr 5a, f) Opis budynku wraz z zestawieniem powierzchni i kubatury budynku w wersji drukowanej w 2 egz. dla każdego budynku - zgodne z załącznikiem nr 5b, g) Opis budynku wraz z zestawieniem powierzchni i kubatury budynku w wersji elektronicznej w formacie pdf w 1 egz. na płycie CD/DVD - zgodne z załącznikiem nr 5b, h) Opis budynku wraz z zestawieniem powierzchni i kubatury budynku w wersji elektronicznej w programie CAD w 1 egz. na płycie CD/DVD - zgodne z załącznikiem nr 5b, i) Uaktualniony wykaz budynków stanowiący załącznik nr 6 z wyliczeniem kubatury zewnętrznej, powierzchni ogólnej, powierzchni użytkowej oraz powierzchni użytkowej do podatków zgodny z Ustawą z dnia 12 styczna 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych - Dz. U. z 2018 r. poz. 1445.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1. Zakres rzeczowy inwentaryzacji - część I: Budynki od nr 1 do 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149822.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Studio Architektury GAMMA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: gamma.przetargi@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Opolska 15
Kod pocztowy: 15-549
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265176.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2. Zakres rzeczowy inwentaryzacji - część II: Budynki od nr 5 do 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32152.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZREMBUD Iwona KALKA
Email wykonawcy: zrembud@zrembud.pl
Adres pocztowy: ul. Norwida 1/1
Kod pocztowy: 42-693
Miejscowość: Ktupski Młyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24415.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80429.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 7950.00

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawca: Architektoniczne Studio Projektowe ZREMBUD mgr inż. arch. Radosław SŁUPSKI; zakres obejmujący następujące prace: inwentaryzacja budowlana i schematyczna, opisy budynków, dokumentacja fotograficzna.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.