eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych wraz z akcesoriami dla Uniwersytetu Gdańskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262195-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Uniwersytet Gdański: Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych wraz z akcesoriami dla Uniwersytetu Gdańskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
W przypadku zamówień, opłacanych z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych. wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ, lub innych projektów pozyskanych przez Zamawiającego po dacie podpisania niniejszej umowy, wymóg obowiązków promocyjnych spoczywa na jednostce organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego dokonującej zamówienia.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617168-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 000001330, ul. ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych wraz z akcesoriami dla Uniwersytetu Gdańskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A120-211-106/19/ZZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213100-6 (komputery przenośne), 30237200-1 (akcesoria komputerowe). Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa komputerów przenośnych wraz z akcesoriami zwanych dalej "sprzętem", dla Uniwersytetu Gdańskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz przedmiotowy - załącznik nr 1 A do SIWZ. Pod pojęciem "sukcesywnej dostawy" należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych składanych drogą elektroniczną przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzania przyjęcia zamówienia do realizacji, nie później niż następnego dnia roboczego*. *Przez określenie "dni robocze" Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego podanych na stronie internetowej Zamawiającego. Za dzień złożenia zamówienia przyjmuje się dzień przesłania drogą elektroniczną (poczta elektroniczna) zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Uniwersytetu Gdańskiego. Za dzień rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy* następujący po dniu w którym zamówienie zostało złożone do Wykonawcy. Dostawy sprzętu będą się odbywać od poniedziałku do piątku (w dni robocze*) w godzinach 7:00 - 15:00, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem i wniesieniem wykonanym przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale IV pkt 2. Miejscem dostawy sprzętu będą dedykowane punkty obsługi kancelaryjnej jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego według załącznika nr 8 do SIWZ. W związku z tym przy wycenie oferty Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego dostępną na stronie www.ug.edu.pl. Zamawiający informuje, że zamówienia częściowe będą składane w następujących wariantach: samego komputera przenośnego lub w każdej konfiguracji komputera przenośnego z: 1) torbą, 2) uniwersalną stacją dokującą. Sprzęt wymieniony w załączniku nr 1 do SIWZ ma być objęty gwarancją: 1) modele B1, B2, B3, B4, B5, B6 - gwarancja nie krótsza niż 24 miesiące, okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (opisane w rozdziale XIV SIWZ), 2) akcesoria C1,C2,C3,C4 - gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy (gwarancja Producenta lub Wykonawcy) Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 7 umowy. Sposób realizacji świadczeń gwarancyjnych: komputery przenośne mają być objęte gwarancją producenta realizowaną w miejscu użytkowania sprzętu (gwarancja tzw. ON-SITE) i rozpoczęciem naprawy nie później niż na następny dzień roboczy* od momentu zgłoszenia wady do serwisu (tzw. NEXT BUSINESS DAY - NBD). Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 2 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. Szacunkowa (przewidywana) skala potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy jest podana w tabeli z wyceną w punkcie 6 formularza ofertowego załącznika nr 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji sprzętu, są to ilości prognozowane (szacunkowe) nie wiążące dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnego sprzętu wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 2 umowy. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych. Zamawiający podaje w załączniku nr 9 do SIWZ wykaz projektów obecnie realizowanych na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą obowiązywać również nowe projekty. W przypadku zamówień, opłacanych z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych. wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ, lub innych projektów pozyskanych przez Zamawiającego po dacie podpisania niniejszej umowy, wymóg obowiązków promocyjnych spoczywa na jednostce organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego dokonującej zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30237200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 315898.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komputronik Biznes Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wołczyńska 37
Kod pocztowy: 60-003
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 388554.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388554.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 409479.30
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.