To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-02
Ogłoszenie nr 510261198-N-2019 z dnia 02-12-2019 r.
Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera: Dostawa koszy i sit do sterylizacji, cytrynianu sodu w workach, silikonowych cewników dializacyjnych, dializatorów wysokoprzepływowych i filtrów płynu dializacyjnego oraz pediatrycznych zestawów do ręcznej dializy otrzewnowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599390-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, Krajowy numer identyfikacyjny 00031606800000,
ul. ul. Św. Józefa
53-59,
87-100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+486793510, e-mail
zamow_publ@wszz.torun.pl, faks
+48566793682.
Adres strony internetowej (url): www.wszz.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa koszy i sit do sterylizacji, cytrynianu sodu w workach, silikonowych cewników dializacyjnych, dializatorów wysokoprzepływowych i filtrów płynu dializacyjnego oraz pediatrycznych zestawów do ręcznej dializy otrzewnowej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):W.Sz.Z: TZ-280- 99/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1) dostawa koszy i sit do sterylizacji. Zadanie Nr 2) dostawa 4% cytrynianu sodu . Zadanie Nr 3) dostawa silikonowych cewników dializacyjnych, filtrów płynu dializacyjnego oraz dializatorów przepływowych. Zadanie Nr 4) dostawa pediatrycznych zestawów do wykonania ręcznej dializy otrzewnowej. 1.1 Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową z parametrami techniczno-użytkowymi zamawianych wyrobów i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określają dokładnie Załączniki od Nr 2/1 do 2/4 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33181520-3
Dodatkowe kody CPV: 33692800-5, 33169300-5, 33169200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47424.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sterigat Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53215.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28464.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fresenius Medical Care Polska S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30741.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
- Dostawa leków (VII)
- Dostawa obłożeń operacyjnych (II)
- Dostawa, instalacja i uruchomienie skanera dziełowego.
- WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W MUZEUM HISTORII TORUNIA W DOMU ESKENÓW WRAZ Z PRACAMI DODATKOWYMI
- WYKONANIE PROJEKTU PLASTYCZNEGO ORAZ DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM HISTORII TORUNIA
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do prowadzenia hemodializy
- Sukcesywna dostawa płynów i sprzętu do dializy oraz preparatów i sprzętu do terapii żywieniowej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
więcej: Kosze chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.