To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-02
Ogłoszenie nr 510261117-N-2019 z dnia 02-12-2019 r.
Instytut Badań Edukacyjnych: "Środowiskowe uwarunkowania
funkcjonowania szkół branżowych I stopnia w kontekście wdrażania Zintegrowanego Systemu
Kwalifikacji"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniające jakość nadawania kwalifikacji."
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595761-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych, Krajowy numer identyfikacyjny 17823500000000,
ul. ul. Górczewska
8,
01-180
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 241 71 00, e-mail
zamowienia@ibe.edu.pl, faks
22 241 71 11.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne/1522-ibe312019
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Środowiskowe uwarunkowania funkcjonowania szkół branżowych I stopnia w kontekście wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IBE/37/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji badania jakościowego pn. Środowiskowe uwarunkowania funkcjonowania szkół branżowych I stopnia w kontekście wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. Cele badania mają charakter eksploracyjny i obejmują pogłębienie wiedzy nt. specyfiki funkcjonowania branżowych szkół I stopnia i ich powiązań ze środowiskiem lokalnym oraz analizę zidentyfikowanych środowiskowych uwarunkowań funkcjonowania branżowych szkół I stopnia w poszczególnych regionach: ich charakterystykę i ocenę wpływu na poszczególne wymiary funkcjonowania szkoły. Efekty badania zostaną wykorzystane do prac wdrożeniowych ZintegrowanegoSystemu Kwalifikacji. Szczegółowe cele badania to: A. Zidentyfikowanie i analiza środowiskowych uwarunkowań funkcjonowania szkoły branżowej I stopnia z uwzględnieniem w analizie następujących, kluczowych czynników: a) historia szkoły (w tym: jej geneza, wydarzenia (wewnętrzne i zewnętrzne) wpływające na jej rozwój/długofalowe działanie, profile kształcenia i ich ewentualne zmiany, wyniki uczniów, profil absolwenta, dalsze losy absolwentów, funkcjonalność w odniesieniu do społecznej roli szkoły); b) historia lokalnego rynku pracy po roku 1945 (w tym m.in. powstanie nowych/likwidacja dotychczasowych miejsc pracy lub pracodawców, identyfikacja inwestorów kluczowych dla regionu, innowacyjność regionu, czynniki dotyczące rynku pracy (np. bezrobocie i dochody gminy w przeliczeniu na osobę i inne wskaźniki z danych zastanych)); c) gospodarka regionu, w tym w szczególności: struktura przemysłu, rzemiosła, rynku pracy i jej wpływ na współczesny, lokalny rynek pracy . d) historia regionu (doświadczenia związane z kształceniem i rozwojem edukacji, przemysłu i rzemiosła), analizowana przez pryzmat historii regionu; e) kluczowi aktorzy instytucjonalni (np. powiatowe urzędy pracy, ośrodki pomocy społecznej, placówki pozaszkolne np. bursa, a także formalne podmioty związane z rynkiem pracy, np. Centrum Kształcenia Praktycznego, OHP, organizacje pozarządowe); f) czynniki demograficzne (struktura demograficzna) z uwzględnieniem podejścia wykorzystywanego w geografii społeczno-ekonomicznej (uwzględnienie szkoły jako części szerszego lokalnego systemu np. lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie wielkich miast albo w wyludniających się wsi); znaczenie problemów wyludniania i migracji; jakości i dostępności sieci infrastruktury komunikacyjnej (np. możliwości dojazdu do szkoły); elementy kulturowe (np. kwestia etniczności i religijnych uwarunkowań regionu, obecność migrantów w szkołach); wykształcenie mieszkańców; g) prawno-instytucjonalne i polityczne uwarunkowania funkcjonowania placówek oświatowych w regionie (przekształcenia sieci szkół, model obsługi administracyjno-ekonomicznej szkół, przebieg zmian związanych z wdrażanymi reformami, w szczególności ostatnią reformą szkół branżowych); h) relacje władzy i nadrzędności (np. kluczowi aktorzy (instytucjonalni i nieinstytucjonalni) w otoczeniu szkoły, lokalny lobbing); i) regionalne i lokalne dokumenty strategiczne, sposób ich tworzenia i ich wykorzystanie na innych szczeblach władzy samorządowej, znaczenie dokumentów strategicznych dla funkcjonowania oświaty na terenie regionu (np. identyfikacja aktorów tworzących treść strategii; uwzględnienie założeń strategii województwa w planach strategicznych szkoły). B. zidentyfikowanie i analiza wyzwań, szans oraz zagrożeń związanych ze środowiskowymi uwarunkowaniami funkcjonowania szkoły, w tym także w kontekście wdrażania ZSK i wprowadzanej reformy szkół branżowych. a) Opisanie wyzwań, szans oraz zagrożeń związanych ze środowiskowymi uwarunkowaniami funkcjonowania szkoły; b) Opisanie szans, zagrożeń i wyzwań wynikających z wdrażania i funkcjonowania ZSK (m.in. możliwość zdobywania w trakcie nauki szkolnej kwalifikacji rynkowych jako komplementarnych do kwalifikacji uzyskiwanych w branżowych szkołach, możliwość migracji zarobkowej absolwentów branżowych szkół dzięki ułatwieniu uznawaniakwalifikacji za granicą; zmiany w prowadzonej przez pracodawców polityce kadrowej związanej z zatrudnianiem absolwentów, lokalne zapotrzebowanie na kwalifikacje rynkowe; wzmocnienie konkurencyjności szkół poprzez wprowadzanie do oferty kwalifikacji rynkowych komplementarnych do kwalifikacji kształconych w szkole, przy uwzględnieniu uwarunkowań lokalnych; c) Poznanie opinii badanych na temat ZSK oraz wprowadzanej reformy szkolnictwa branżowego; d) Opisanie stopnia rozpoznawalności ZSK w poszczególnych kategoriach respondentów: pośród pracowników szkoły oraz pośród pracodawców; e) Zidentyfikowanie dobrych praktyk/success stories w zakresie współpracy szkoły branżowej I stopnia ze środowiskiem lokalnym. Badanie obejmie realizację 12 studiów przypadku w celowo dobranych szkołach branżowych pierwszego stopnia (w trzech regionach Polski, zróżnicowanych pod względem historycznie uwarunkowanej struktury rynku pracy), z zastosowaniem narzędzi przygotowanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
455077.33
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anna Chrościcka DYSPERSJA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
450000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.