eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa artykułów higienicznych z papieru wraz z dzierżawą dozowników.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-02

Ogłoszenie nr 510260715-N-2019 z dnia 02-12-2019 r.

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie: Dostawa artykułów higienicznych z papieru wraz z dzierżawą dozowników.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588023-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540186690-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69072411400000, ul. ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48 17 8666 096, e-mail jozefber@poczta.onet.pl, faks +48 17 8666 097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów higienicznych z papieru wraz z dzierżawą dozowników.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.261.11-Z.2019, Postępowanie nr 51

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych z papieru wraz z dzierżawą dozowników na ręczniki papierowe, papier toaletowy oraz dozowników do mydła wyszczególnionych w częściach dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie przy ul. Szopena 2 i ul. Rycerskiej 2, a w tym: Część nr 1- Papier ręcznik ZZ, papier toaletowy, podkłady na sedes. Część nr 2 - Ręczniki papierowe w roli, czyściwo perforowane, papier toaletowy, mydło w piance. Dzierżawa dozowników na ręczniki papierowe, papier toaletowy oraz dozowników mydła kompatybilnych z zaoferowanymi produktami w Części nr 2. Część nr 3 - Płachty wielokrotnego użytku. 2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo - ofertowych - Załączniki nr 1 i 2 dla poszczególnych części, będących integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych na okres 24 miesięcy. 4. Zamawiający dopuszczał składania ofert równoważnych. 5. W Sekcji I.1) wpisano adres e-mail: jozefber@poczta.onet.pl, winno być: dzp@szpital.rzeszow.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33770000-8


Dodatkowe kody CPV: 33761000-2, 39831700-3, 39514400-2, 33766300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Papier ręcznik ZZ, papier toaletowy, podkłady na sedes.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 413670.00
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CMS Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boya - Żeleńskiego 25c
Kod pocztowy: 35-105
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 403143.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 403143.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 602426.44
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2 Ręczniki papierowe w roli, czyściwo perforowane, papier toaletowy, mydło w piance. Dzierżawa dozowników na ręczniki papierowe, papier toaletowy oraz dozowników mydła kompatybilnych z zaoferowanymi produktami w Części nr 2.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części nr 2 zostało unieważnione. Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia postępowania w Części nr 2 - art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co ma miejsce w tym przypadku. Zamawiający nie przewidział i nie zamieścił informacji w SIWZ, w tym we wzorze umowy - Załączniku nr 7 do SIWZ dot. obowiązku demontażu i montażu dozowników przez Wykonawcę wygrywającego przetarg oraz w jaki sposób ma się odbyć ta wymiana i kto ponosi jej koszty. Zapisy, które winny regulować ww. informacje są bardzo ważne ze względu na bezpieczeństwo personelu oraz pacjentów przebywających w Oddziałach Zamawiającego, aby minimalizować ryzyko zakażeń szpitalnych .Ponadto koszty i czas wymiany dużej ilości przedmiotów zamówienia będących przedmiotem przetargu w Części nr 2 dla Szpitala przy ul. Szopena i ul. Rycerskiej będą znaczne, których Zamawiający także nie przewidział. W chwili obecnej dokonywanie jakiejkolwiek zmiany SIWZ, po otwarciu ofert, nie jest możliwe. W związku z tym procedurę w tej części unieważnia się i dokona się jej powtórzenia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Płachty wielokrotnego użytku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6240.00
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CMS Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boya - Żeleńskiego 25c
Kod pocztowy: 35-105
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5266.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5266.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5266.80
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.