To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-02
Ogłoszenie nr 510260715-N-2019 z dnia 02-12-2019 r.
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie: Dostawa artykułów higienicznych z papieru wraz z dzierżawą dozowników.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588023-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540186690-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69072411400000,
ul. ul. Szopena
2,
35-055
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
+48 17 8666 096, e-mail
jozefber@poczta.onet.pl, faks
+48 17 8666 097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów higienicznych z papieru wraz z dzierżawą dozowników.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.261.11-Z.2019, Postępowanie nr 51
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych z papieru wraz z dzierżawą dozowników na ręczniki papierowe, papier toaletowy oraz dozowników do mydła wyszczególnionych w częściach dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie przy ul. Szopena 2 i ul. Rycerskiej 2, a w tym: Część nr 1- Papier ręcznik ZZ, papier toaletowy, podkłady na sedes. Część nr 2 - Ręczniki papierowe w roli, czyściwo perforowane, papier toaletowy, mydło w piance. Dzierżawa dozowników na ręczniki papierowe, papier toaletowy oraz dozowników mydła kompatybilnych z zaoferowanymi produktami w Części nr 2. Część nr 3 - Płachty wielokrotnego użytku. 2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo - ofertowych - Załączniki nr 1 i 2 dla poszczególnych części, będących integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych na okres 24 miesięcy. 4. Zamawiający dopuszczał składania ofert równoważnych. 5. W Sekcji I.1) wpisano adres e-mail: jozefber@poczta.onet.pl, winno być: dzp@szpital.rzeszow.pl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33770000-8
Dodatkowe kody CPV: 33761000-2, 39831700-3, 39514400-2, 33766300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Papier ręcznik ZZ, papier toaletowy, podkłady na sedes. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
413670.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CMS Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
403143.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2 Ręczniki papierowe w roli, czyściwo perforowane, papier toaletowy, mydło w piance. Dzierżawa dozowników na ręczniki papierowe, papier toaletowy oraz dozowników mydła kompatybilnych z zaoferowanymi produktami w Części nr 2. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Części nr 2 zostało unieważnione. Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia postępowania w Części nr 2 - art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co ma miejsce w tym przypadku. Zamawiający nie przewidział i nie zamieścił informacji w SIWZ, w tym we wzorze umowy - Załączniku nr 7 do SIWZ dot. obowiązku demontażu i montażu dozowników przez Wykonawcę wygrywającego przetarg oraz w jaki sposób ma się odbyć ta wymiana i kto ponosi jej koszty. Zapisy, które winny regulować ww. informacje są bardzo ważne ze względu na bezpieczeństwo personelu oraz pacjentów przebywających w Oddziałach Zamawiającego, aby minimalizować ryzyko zakażeń szpitalnych .Ponadto koszty i czas wymiany dużej ilości przedmiotów zamówienia będących przedmiotem przetargu w Części nr 2 dla Szpitala przy ul. Szopena i ul. Rycerskiej będą znaczne, których Zamawiający także nie przewidział. W chwili obecnej dokonywanie jakiejkolwiek zmiany SIWZ, po otwarciu ofert, nie jest możliwe. W związku z tym procedurę w tej części unieważnia się i dokona się jej powtórzenia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Płachty wielokrotnego użytku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6240.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CMS Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5266.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Neofilologii Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem rotora wraz z wyposażeniem do wirówki laboratoryjnej dla Instytutu Nauk Medycznych
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów przy ul. Piastów.
- Poprawa bezpieczeństwa (...) Odcinek G1: Przebudowa drogi woj. Nr 835 (...) w miejscowości Dydnia Odcinek G3: Przebudowa drogi woj. Nr 835 (...) w miejscowości Niebocko
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem pieluchomajtek i podkładów higienicznych do Apteki Szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru higienicznego dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- Materiały opatrunkowe
więcej: Papier toaletowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.