eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › "Instalacja systemów energii odnawialnej dla gospodarstw domowych z terenu Miasta Krosna i Gminy Krościenko Wyżne - kolektory słoneczne"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-29

Ogłoszenie nr 510259570-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.

Gmina Miasto Krosno: "Instalacja systemów energii odnawialnej dla gospodarstw domowych z terenu Miasta Krosna i Gminy Krościenko Wyżne - kolektory słoneczne"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"INSTALACJA SYSTEMÓW ENERGII ODNAWIALNEJ DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH Z TERENU MIASTA KROSNA I GMINY KROŚCIENKO WYŻNE"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594608-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Krosno, Krajowy numer identyfikacyjny 52698900000000, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 47 43 218, e-mail zp@um.krosno.pl, faks 13 47 43 218.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Instalacja systemów energii odnawialnej dla gospodarstw domowych z terenu Miasta Krosna i Gminy Krościenko Wyżne - kolektory słoneczne"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.123.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nie więcej niż 37 zestawów kolektorów słonecznych stanowiących kompletne funkcjonalne Instalacje w ramach projektu "Instalacja systemów energii odnawialnej dla gospodarstw domowych z terenu Miasta Krosna i Gminy Krościenko Wyżne", obejmujące między innymi: 1. Opracowanie indywidualnej koncepcji instalacji kolektorów słonecznych z opinią konstruktora dotyczącą możliwości zainstalowania urządzeń na Obiekcie; 2. Dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną do 37 zestawów kolektorów płaskich (posiadających certyfikat wydany nie wcześniej niż w 2012 r. przez uprawnioną jednostkę certyfikującą w zakresie zgodności z normą PN-EN 12975-1 wraz ze sprawozdaniem z badań przeprowadzonych zgodnie z normą PN-EN 12975-2 lub PN-EN ISO 9806 albo posiadających europejski znak jakości "Solar Keymark") do przygotowania c.w.u. wraz z konstrukcją montażową dostosowaną do miejsca montażu; 3. Wykonanie instalacji elastycznych przewodów solarnych łączących kolektory słoneczne z podgrzewaczem gwarantujące izolacyjność zgodnie z normami, odporność na działanie promieniowania UV, odporność na uszkodzenia przez ptaki; 4. Dostawę, posadowienie i montaż podgrzewacza c.w.u. o pojemności 200L wyposażonego w: anodę tytanową, dwie wężownice, króćce zasilania: wody z.w., zasilania obiegu c.w.u., powrotu obiegu c.w.u., grzałkę 6/4", 2 kW 230 V regulowaną ze sterownika, wskaźnik ciśnienia i temperatury; 5. Instalację grupy pompowej z separatorem powietrza czujnikiem temperatury i przepływu; 6. Instalację naczynia przeponowego wzbiorczego glikolu i układu zabezpieczenia obiegu solarnego; 7. Instalację naczynia przeponowego wzbiorczego wody i układu zabezpieczenia obiegu wody z.w.; 8. Instalację trójdrogowego termostatycznego zaworu mieszającego (antyoparzeniowego) DN20 z nastawą do 70oC; 9. Instalację sterownika, obsługującego: układ grzania solarnego, c.w.u., pompę cyrkulacyjną c.w.u.; grzałkę; wraz z czujnikami i okablowaniem, z możliwością zabudowy modułu WIFI do odczytu danych z poziomu Internetu; 10. Instalację licznika energii cieplnej (funkcji licznika energii) z możliwością odczytu danych z poziomu Internetu z dowolnego urządzenia z dostępem Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową; 11. Wykonanie w obrębie pomieszczenia, gdzie zabudowany jest podgrzewacz solarny orurowania hydraulicznego i przyłączy do istniejących z.w., c.w.u., c.o., w zakresie niezbędnym do połączenia i prawidłowego funkcjonowania Instalacji; 12. Wykonanie podłączeń i uziemienia Instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego jej funkcjonowania; 13. Wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; 14. Wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych wykonanej Instalacji; 15. Napełnienie instalacji płynem solarnym dostarczonym przez Wykonawcę; 16. Uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów; 17. Uruchomienie i udział w odbiorze technicznym instalacji; 18. Przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 19. Przekazanie Zamawiającemu przy odbiorze każdej Instalacji w jej lokalizacji Dokumentacji Instalacji zawierającej: 1) schemat instalacji; 2) prostą instrukcję użytkowania Instalacji w języku polskim; 3) certyfikat instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora; 4) protokół szczelności instalacji hydraulicznych, 5) deklaracje zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa, atesty zgodności na wbudowane materiały; 6) karty techniczne zamontowanych urządzeń; 7) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; 8) kartę gwarancyjną na wykonane roboty; 9) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi instalacji wraz z przekazaniem instrukcji użytkowania; 10) kartę REGULACJI; 11) protokół odbioru Instalacji podpisany przez dwóch przedstawicieli Zamawiającego, oraz wykonawcę, przy udziale Użytkownika; 20. Wykonanie dwóch regulacji instalacji w 2021 i 2023 roku. 21. Inne elementy ujęte w załącznikach do SIWZ i wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6. Szczegółowy opis i specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ - PFU. W celu sporządzenia oferty w pierwszej kolejności należy stosować się do zapisów zawartych w Załączniku 5 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, a gdy takich brak - do zapisów w Załączniku nr 8 do SIWZ - Programie Funkcjonalno-Użytkowym. II. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza zmianę lokalizacji dostawy i montażu Instalacji (zmiana nieruchomości - również wymiennie na terenie Miasta Krosna i Gminy Krościenko Wyżne) w trakcie realizacji zamówienia, jeśli taka zmiana będzie niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie może być zrealizowany w ilości pierwotnie określonej, pomimo dochowania przez Strony, tj. Zamawiającego i wykonawcę wszelkiej staranności, wówczas zakres przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenie wykonawcy zostaną pomniejszone o odpowiednią wartość. III. Wymagania: 1) wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt w danym rodzaju muszą: być nowe, posiadać ważne certyfikaty i spełniać wymagania zawarte w dokumentacji technicznej. 2) ponadto wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt w danym asortymencie muszą pochodzić od jednego producenta dla danego asortymentu muszą pochodzić od jednego producenta. 3) wykonawca winien przygotować i uzgodnić z Zamawiającym komplet dokumentów: projektowych; odbiorowych - protokołu odbioru; protokołu przekazania użytkownikowi instrukcji; karty regulacji; Certyfikatu Instalacji i innych dokumentów mających wpływ na poprawne funkcjonowanie instalacji. 4) wszelka dokumentacja związana z realizacją umowy winna posiadać oznakowanie o współfinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej (dot. umów, protokołów odbioru, instrukcji obsługi itp.) - wzór ww. dokumentów wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu. 5) równoważne rozwiązania techniczne. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza przedstawienie oferty na asortyment o co najmniej równoważnych parametrach, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych identycznych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Prawo zamówień publicznych oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć przed podpisaniem umowy wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie) i uzyskać akceptację Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 09331100-9, 45330000-9, 51210000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "FlexiPower Group" Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Majora Hubala 157
Kod pocztowy: 95-054
Miejscowość: Wola Zaradzyńska
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 347652.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 347652.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 537462.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.