eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Przebudowa i modernizacja obiektu Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich (roboty wewnątrz obiektu)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-28

Ogłoszenie nr 510258970-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.

Gmina Złotniki Kujawskie: Przebudowa i modernizacja obiektu Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich (roboty wewnątrz obiektu)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601444-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540211161-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Złotniki Kujawskie, Krajowy numer identyfikacyjny 92350808000000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 35 17 160, e-mail a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl, faks 52 35 17 160 wew. 51.
Adres strony internetowej (url): www.zlotnikikuj.ires.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i modernizacja obiektu Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich (roboty wewnątrz obiektu)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.1.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Przebudowa i modernizacja obiektu Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich ( roboty wewnątrz obiektu)". Charakterystyka obiektu: szerokość: 26,77 m, długość: 24,35 m; powierzchnia zabudowy obiektu: 489,60m2; powierzchnia kondygnacji obiektu: parter: 364,22 m2, piętro: 355,45 m2, kubatura całego obiektu: 1911,10 m3 Przebudowa obiektu urzędu gminy podzielona jest na dwa etapy. Etap I (stara część) zawiera następujące pomieszczenia: część pomieszczenia 1/1; 1/2; 1/3; 1/4; 1/5; 1/6; 1/7; 1/8; 1/9; 1/10; 1/11; 1/12; 1/13; 1/14; 1/15; 1/16; 2/1; 2/2; 2/3; 2/4; 2/5; 2/6; 2/7; 2/8; 2/9; 2/10; 2/11; 2/12; 2/13; 2/14; 2/15; Etap II (nowa część) zawiera następujące pomieszczenia: część pomieszczenia 1/1; 1/17; 1/18; 1/19; 1/20; 1/21; 1/22; 1/23; 1/24; 2/16; 2/17; 2/18; 2/19;2/20; 2/21; 2/22; 2/23; 2/24; 2/25; 2/26 Zakres robót: - przebudowa pomieszczeń - remont sanitariatów - uzupełnienie istniejącego monitoringu o dodatkowych 6 kamer - wyniesienie zasilania głównego z budynku na zewnątrz budynku z możliwością zasilania iluminacji - uzupełnienie systemu alarmowego w pomieszczeniach biurowych - nowa sieć informatyczna (magistrala internetowa) i telefoniczna - wydzielenie pomieszczenia serwerowni - wszystkie progi w budynku przeznaczone do usunięcia - stare kanały w posadzce do usunięcia poprzez uzupełnienie chudym betonem klasy C8/10 - istniejąca zabudowa w pomieszczeniu 1/1 i 1/5 przeznaczona do rozebrania - przystosowanie budynku do wymogów p.poż (poszerzenie przejść, skucie stopni biegu, zdjęcie boazerii ze ściany) - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i okiennej wewnętrznej - wykonanie nowej instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych - wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach WC - wykonanie nowych schodów do pom. 2/8 - wykonanie nowych wewnętrznych nadproży drzwiowych i okiennych w przebudowywanych otworach - wykonanie rolet okiennych wewnętrznych w kolorze jasno szarym w każdym oknie (39 szt.) - wykonanie nowej żeliwnej balustrady na klatce schodowej - wymiana istniejących szafek hydrantowych na nowe szafki hydrantowe wnękowe - kolory farb emulsyjnych do malowania ścian wewnętrznych do uzgodnienia z Zamawiającym - istniejące posadzki na korytarzach do skucia - wykonanie wykończenia posadzki na korytarzach i klatkach schodowych - w pomieszczeniach 2/1, 2/5, 2/6, 2/7, 2/12, 2/13, 2/14 wykonać sufit kasetonowy modułowy 60x60 cm na ruszcie stalowym, sufit wykonać o odporności ogniowej REI30 - w mokrych pomieszczeniach wykonać fartuch z płytek ceramicznych, fartuch wykonać w pom.1/8 - w pomieszczeniach 1/10, 1/11, 1/12, 2/10, 2/11 płytki na ścianach na pełną wysokość pomieszczenia, rozmiar i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym - w pom. 1/5 wykonać częściowo obniżony sufit zgodnie z wizualizacją, sufit wykonać z podwójnej płyty gipsowo - kartonowej (wodoodporna + ognioochronne) na podwójnym stelażu metalowym, listwę LED w pomieszczeniu 1/5 ukryć pod zabudową gk - zgodnie z wizualizacją, zabudowę wykonać na wysokości 2/3 m od poziomu istniejącej posadzki - w pomieszczeniu 2/8 wykonać sufit podwieszany z podwójnej płyty gipsowo - kartonowej (wodoodporna + ognioodporna), na podwójnym stelażu metalowym na wysokości 2,5 m, na projektowanym suficie podwieszanym ułożyć wełnę mineralną gr 25 cm w dwóch warstwach układanych naprzemiennie na foli paroizolacyjnej, sufit wykonać o odporności ogniowej REI30 - w pomieszczeniach 2/3, 2/4, 2/15, 2/16, 2/17, 2/18, 2/19, 2/20, 2/21, 2/22, 2/23, 2/24, 2/25, 2/26 w przypadku stwierdzenia, że istniejący strop nie spełnia wymagań odporności ogniowej należy wykonać strop o odporności ogniowej REI30 - w pomieszczeniu 1/10, 1/11, 1/12 wykonać sufit podwieszany z podwójnej płyty gipsowo - kartonowej (wodoodporna +ognioodporna) na podwójnym stelażu metalowym na wysokości 2,55m - w pomieszczeniu 2/9, 2/10, 2/11 wykonać sufit podwieszany z podwójnej płyty gipsowo - kartonowej ( wodoodporna + ognioodporna) na podwójnym stelażu metalowym na wysokości 2,50 m, sufit wykonać o odporności ogniowej REI30 - wyposażenie obiektu w 8 gaśnic ( 4 gaśnice na parterze budynku i 4 gaśnice na piętrze budynku) - w pomieszczeniu 2/17 zaprojektowano zabudowę stojącej szafy rack 19 ? /24U ze szklanymi drzwiami w przedniej części, w szafie należy umieścić 2x48 portowy swich zarządzalny PeE 19 ? oraz 2 x listwę rozdziału napięcia w standardzie 19 ?, 6 gniazd z wyłącznikiem oraz półkę samonośną umożliwiającą podłączenie dostępu do internetu lub inne media. Instalację strukturalną sieci LAN należy wykonać za pomocą przewodu MMC U/UTP 250 MHz LSZH kategorii 6 o częstotliwości transmisji nie niższej 250 MHz, poszczególne linie okablowania strukturalnego należy zakończyć gniazdami komputerowymi typu RJ45 kategorii 6, 8-pinowymi podłączenie musi być zgodne z wytycznymi dla połączenia "prostego" - w związku ze zmianą rozmieszczenia pomieszczeń w obiekcie, należy w wyznaczonych miejscach zabudować dodatkowe cyfrowe pasywne czujki, które należy wpiąć w istniejącą centralę systemu SSWiN. Transmisja pomiędzy centralą a manipulatorami odbywać się będzie przewodem YDTY 6x0,5 mm2. W przypadku niemożności wpięcia dodatkowych czujek do centrali, należy przewidzieć zabudowanie dodatkowych (dwóch) modułów rozszerzeń z zasilaczem ( YDTY 8x0,5 mm2). Zabudowa dodatkowych czujek w pomieszczeniach: parter: 1/13, 1/14, 1/15, piętro: 2/12, 2/19 - ostatecznie przed przystąpieniem do prac, zakupem urządzeń i materiałów należy sprawdzić typ zabudowanych już urządzeń - instalację oświetlenia należy wykonać jako podtynkową przewodami typu YDYżo3 x1,5 mm2 układanymi w całości pod tynkiem, równolegle do krawędzi ścian, stosować przewody o wytrzymałości izolacji minimum 750 V, - standard i kolorystykę osprzętu łączeniowego należy uzgodnić z Zamawiającym - instalacje gniazd wtyczkowych 230 V należy wykonać przewodami typu YDYżo 3x2,5 mm2 układanych w warstwach docieplających w elementach o konstrukcji lekkiej wypełnianych np. wełną mineralną, ostateczną wysokość posadowienia gniazd oraz standard i kolorystykę uzgodnić z Zamawiającym - podstawową ochroną przed porażeniem zrealizowana jest w instalacji poprzez izolację oraz osłony izolacyjne, jako dodatkowy środek ochrony przed porażeniem projektuje się szybkie wyłączenie zasilania - po zakończeniu robót elektrycznych i budowlanych dokonać pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i badania wyłączników różnicowoprądowych przyrządami posiadającymi odpowiednie atesty, - wykonanie wykończenia posadzki na korytarzach i klatkach schodowych: mikrocement/mikrobeton to mieszanka zwykłego cementu i specjalnych żywic a następnie impregnowany lakierem poliuretanowym o wykończeniu matowym, satynowym lub błyszczącym - do uzgodnienia z Zamawiającym, system ten jest niezwykle trwały, odporny na ścieranie i łatwy w utrzymaniu, pozwala uzyskać jednolity efekt bez fug, dylatacji i bez obaw o popękanie posadzki - wyposażenie higieniczno - sanitarne do WC( dozownik płynów dezynfekcyjnych, wiszący uchwyt do ręczników papierowych, uchwyt na papier toaletowy wiszący ze stali nierdzewnej, kosz na odpady 27 l ze stali nierdzewnej, szczotka do toalety w obudowie ze stali nierdzewnej, lustro nad umywalką wklejane - wyposażenie to należy zastosować w toaletach na parterze i na piętrze, - wyposażenie pomieszczenia 1/5: stół konferencyjny segmentowy wykonać na wymiar z płyty MDF gr. 54 mm, stół o budowie modułowej, umożliwiającej swobodny montaż i ponowny montaż w dowolnym czasie, kształt blatu: prostokątny, wysokość stołu: 75, szerokość: 140 cm, długość stołu 550 cm; biurko zgodnie z projektem wyposażenia o wymiarach: długość 180 cm, szerokość 100 cm, wysokość 78 cm, krzesło sztaplowane, które mają być układane w "sztos" czyli jedno na drugim w ilości 20 szt.; krzesło: materiał drewniana rama + wysokiej jakości obicie z tkaniny ilość: 5 szt. zgodnie z projektem wyposażenia; krzesło tapicerowane, zgodnie z projektem wyposażenia w ilości 20 szt.; stolik: szerokość 60 cm, wysokość 59 cm, głębokość 60 cm w ilości 1 szt. zgodnie z projektem wyposażenia, stół 50x150 cm w ilości 2 szt. zgodnie z projektem wyposażenia, karnisz stalowy w ilości 3 szt., firana 3 szt.; orzeł - godło, o wymiarach 40x45 cm, odlew ze znalu: mieszanka cynku i aluminium, orzeł mosiądzowany, galwanizowany - efekt starego mosiądzu w ilości 1 szt.; projektor z ramieniem: typ matrycy: DLP FullHD/HD Readly, minimalna moc lampy 240 W, minimalna żywotność lampy 3500h, obraz kontrast 25000:1, rozdzielczość podstawowa full HD (1920x1080), jasność 3400 lumen, format obrazu standardowy/ skompresowany 16:9/ 16:10, 4:3, zoom optyczny 1,1:1, korekcja pionowa +/- 40 stopni, wielkość obrazu 28? -301? , wejścia/wyjścia: wejście HDMI 2, wyjście liniowe audio 1, złącze USB 1, informacje użytkowe głośniki 1x10 W, pilot; kolorystykę uzgadniać z Zamawiającym - pomieszczenie 1/6: biurko proste - 1 szt., o wymiarach: szerokość 1400mm, głębokość 800 mm, wysokość 750mm, blat stołu wykonany z laminowanej płyty wiórowej minimalnej grubości 25 mm, zabezpieczonej 2 mm obrzeżem ABS, dolny panel kryjący nogi wykonany z płyty wiórowej grubości 16 mm zabezpieczonej 2mm obrzeżem ABS, owalne przepustki kablowe w czarnym kolorze umożliwiające prowadzenie kabli pod blatem stołu; kontener do biurka, korpus wykonany z laminowanej płyty wiórowej, wszystkie krawędzie zabezpieczone tworzywem ABS, kontener posiada kółka i centralny zamek z dwoma kluczami, uchwyty z polerowanego aluminium, 4 szuflady na metalowych prowadnicach kulkowych z 80% wysuwem, wymiary: szerokość: 400 mm, głębokość: 480 mm, wysokość: 650 mm, ilość 2 szt., fotel obrotowy - 2 szt., szafa na wymiar: dostosować do wysokości i szerokości pomieszczenia, wykonać półki wysokości 40 cm, ilość: 1 szt. szafy, biurko narożne - 1 szt., szafa biurowa 1 szt. szafka - 1 szt., - pomieszczenie 2/5: zestaw biurowy: biurko + pomocnik + kontener, fotel obrotowy - 1 szt., stół konferencyjny: dł. 380 cm, szer. 150 cm, wys. 76 cm - 1 szt., witryna - 4 szt., krzesło - 11 szt., karnisz stalowy - 3 szt., firany - 3 szt., projektor + ekran - 1 zestaw: typ matrycy DLP Full HD/HD Ready, minimalna moc lampy 240 W, minimalna żywotność lampy 3500h, obraz kontrast 25000:1, rozdzielczość podstawowa full HD (1920x1080), jasność 3400 lumen, format obrazu standardowy/ skompresowany 16:9/ 16:10, 4:3, zoom optyczny 1,1:1, korekcja pionowa +/- 40 stopni, wielkość obrazu 28? -301? , wejścia/wyjścia: wejście HDMI 2, wyjście liniowe audio 1, złącze USB 1, informacje użytkowe głośniki 1x10 W, pilot, orzeł - godło, o wymiarach 40x45 cm, odlew ze znalu: mieszanka cynku i aluminium, orzeł mosiądzowany, galwanizowany- efekt starego mosiądzu w ilości 1 szt., szafa ubraniowa 1szt., - klimatyzacja: agregat chłodniczy multi, klimatyzator ścienny typu split; 30 szt. jednostek ściennych wewnętrznych, 8 szt. agregatu chłodniczego zewnętrznego, który będzie zamontowany na dachu, Z Zamawiającym należy ustalić następujące elementy: kolory ścian, kolory i wymiary płytek, kolory i wymiary paneli podłogowych, kolor wyposażenia mebli, krzeseł, foteli itp. Wykonawca musi tak zaplanować roboty, aby urząd mógł funkcjonować bez zakłóceń, i był bezpieczny dla petentów. Remont schodów wewnętrznych należy wykonać w dni wolne od pracy tj. piątek od godziny 14.30 - sobota i niedziela. 3.1.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. branża konstrukcyjno-budowlana, sanitarna i elektryczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy. Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy . Załączniki do SIWZ: - Przedmiar robót - Załączniki nr 9 - przedmiar robót instalacja telefonicznej - Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 10 a) Branża konstrukcyjno - budowlana b) Branża sanitarna c) Branża elektryczna d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - rzuty rozbudowy instalacji telefonicznej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45450000-6, 45210000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1044326.23
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMBUD Usługi Ogólnobudowlane Maciej Dobersztyn
Email wykonawcy: embud_budowa@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Dębowa 8, Bożejewiczki
Kod pocztowy: 88-400
Miejscowość: Żnin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1054565.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1054565.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1645046.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.