eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › "Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka" - dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego i/lub pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych położonych w gminie Sobótka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-25

Ogłoszenie nr 510255081-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.

Gmina Sobótka: "Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka" - dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego i/lub pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych położonych w gminie Sobótka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zadanie pn.: "Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka" współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie nr 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Poddziałanie nr 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT WrOF.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590938-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sobótka, Krajowy numer identyfikacyjny 93193511200000, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3162043 do 045, e-mail przetargi@sobotka.pl, faks 713 162 123.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sobotka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka" - dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego i/lub pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych położonych w gminie Sobótka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i elektronicznego do 4 szkół położonych w gminie Sobótka. Szkoły, które otrzymają pomoce dydaktyczne i sprzęt komputerowy to: Szkoła Podstawowa nr 1 w Sobótce Szkoła Podstawowa nr 2 w Sobótce, Szkoła Podstawowa w Świątnikach, Szkoła Podstawowa w Rogowie Sobóckim. Wśród sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych będących przedmiotem dostawy, które szczegółowo zestawiono i opisano (wraz z wymaganiami technicznymi) znajdują się m.in.: 1) Sprzęt komputerowy i elektroniczny (m.in. przenośne komputery, dedykowane urządzenia umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym, sieciowe urządzenia wielofunkcyjne, urządzenia wielofunkcyjne posiadające możliwość drukowania, kopiowania oraz skanowania dokumentów, aparaty cyfrowe do robienia zdjęć, tablice interaktywne, projektory. Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego stanowi część 1 niniejszego postępowania. Szczegółowe zestawienie sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z ich opisem technicznym stanowi załącznik nr 4 do niniejszego postępowania. 2) Pomoce dydaktyczne (m.in. programy do nauki języka angielskiego, program interaktywny do specjalistycznych zajęć wspomagających naukę czytania i pisania, puzzle 3D, zestaw gier logicznych, zabawka piłka skoczek do prowadzenia zajęć społeczno-emocjonalnych, program komputerowy do terapii pedagogicznej, multimedialny program edukacyjny do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, zestaw gier edukacyjnych dla dzieci do nauki tabliczki mnożenia, zestaw gier edukacyjnych dla dzieci do nauki dodawania i odejmowania, logiczna łamigłówka oparta na zasadach gry w szachy, pakiet edukacyjny z zakresu podstawowych działań arytmetycznych i logicznych układanek, program na tablicę multimedialną do przedstawiania zagadnień przyrodniczych, gra memory do ćwiczeń z języka angielskiego, dwustronne puzzle do nauki języka angielskiego, program komputerowy do terapii logopedycznej, multimedialny zestaw interaktywnych programów służący wspomaganiu terapii mowy, rerek - wibrator logopedyczny, duża kołyska do kształtowania relacji posturalnych na zajęcia integracji sensorycznej, deska rotacyjna fasolka do rozwoju mechanizmów rotacji, terapii stymulującej różne układy, trójkątna drabinka linowa ze szczeblami do ćwiczenia równowagi, przyrząd pozwalający uzyskać ruch rotacyjny, orbitalny, liniowy - tzw. grzybek, trapez podwójny do ćwiczeń z integracji sensorycznej, sprzęt do kształtowania obustronnej koordynacji ruchowej - tzw. helikopter, zestaw małych i dużych dysków, kołdra / kocyk). Dostawa powyższych pomocy dydaktycznych stanowi część 2 niniejszego postępowania. Szczegółowe zestawienie pomocy dydaktycznych wraz z ich opisem technicznym, stanowi załącznik nr 5 do niniejszego postępowania. 2. Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 i realizowane w ramach projektu pt. Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka. 3. Wykonawca, w kalkulacji kosztów dostawy, musi ująć wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: 1) Koszt zakupu oraz dostawy sprzętu komputerowego i elektronicznego (część 1) i/lub pomocy dydaktycznych (część 2). Pod pojęciem dostawy rozumie się: dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem, instalacją i uruchomieniem urządzeń oraz wdrożeniem i sprawdzeniem ich działania, w tym działania oprogramowania, jeśli takie jest w zakresie dostawy. Montaż wyposażenia, instalacja, uruchomienie winno odpowiadać i przebiegać ściśle według wymagań i zaleceń producenta. Dostawy poszczególnego sprzętu komputerowego, elektronicznego i pomocy dydaktycznych należy wykonać do każdej ze szkół, zgodnie z miejscem ich docelowego przeznaczenia. 2) Koszty utylizacji pozostałych po dostawie opakowań, kartonów itd. 4. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) Powiadomienie o planowanym terminie dostaw Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem; 2) Uzyskanie zatwierdzenia urządzeń przed dostawą udzielanego przez Zamawiającego oraz przekazywanie Zamawiającemu na bieżąco dokumentacji technicznej dla oferowanych urządzeń wraz ze wszystkimi atestami, certyfikatami i dokumentami dopuszczającymi do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3) Spełnienie następujących kryteriów dotyczących przedmiotu umowy: dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy od dnia dostawy Zamawiającemu, wolne od wad prawnych i fizycznych i gotowe do eksploatacji, ponadto winny cechować się wysoką jakością wykonania; 4) Odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie obiektu z winy Wykonawcy w czasie od rozpoczęcia dostaw do ich zakończenia i protokolarnego przekazania Zamawiającemu dostarczonych pomocy dydaktycznych bądź sprzętu komputerowego i elektronicznego; 5) Usuniecie i utylizacja wszystkich odpadów, w tym opakowań, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) Zapewnienie serwisu wyposażenia w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producentów; 7) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, odrębnej dla każdej ze szkół: a) dokumentacji powykonawczej w formie pisemnej w 1 egz. w tym m.in.: - w przypadku dostawy oprogramowania: przekazanie na czas nieokreślony Zamawiającemu praw, licencji do korzystania z oprogramowania wraz z dostarczanym wyposażeniem, - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych i instrukcji użytkowania dostarczanego wyposażenia - spis dostarczonego wyposażenia zawierający nazwę, producenta, model 8) Dostarczenie wymaganych dokumentów sporządzonych w języku polskim lub przetłumaczonych na język polski. 9) Zapewnienie konserwacji, przeglądu i serwisu wyposażenia w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producentów. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, udzieli Zamawiającemu minimum dwuletniego okresu gwarancji (24 miesiące) na dostarczone przedmioty i sprzęty. Wydłużenie gwarancji oceniane będzie w kryterium oceny ofert. 6. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia, znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 (dla sprzętu komputerowego i elektronicznego) oraz 6a (dla pomocy dydaktycznych) do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 31710000-6, 30236000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101034.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 3/61
Kod pocztowy: 10-072
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120358.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113627.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166880.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17633.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 13p sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 2-4
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24292.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21389.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40685.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.