eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania niezbędnego do aktualizowania operatów ewidencji gruntów i budynków oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych - plotera wielkoformatowego zintegrowanego ze skanerem (A0), kolorowy laserowy z podstawą i oprogramowaniem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-22

Ogłoszenie nr 510253736-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania niezbędnego do aktualizowania operatów ewidencji gruntów i budynków oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych - plotera wielkoformatowego zintegrowanego ze skanerem (A0), kolorowy laserowy z podstawą i oprogramowaniem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608771-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): www.powiatwroclawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania niezbędnego do aktualizowania operatów ewidencji gruntów i budynków oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych - plotera wielkoformatowego zintegrowanego ze skanerem (A0), kolorowy laserowy z podstawą i oprogramowaniem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.56.2019.II.GN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego plotera wielkoformatowego zintegrowanego ze skanerem (A0), kolorowego laserowego z podstawą i oprogramowaniem, odpowiadającego parametrom technicznym określonym w SIWZ,zgodnie ze złożoną ofertą. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy sprzęt do pomieszczenia wskazanego przez Zleceniodawcę we własnym zakresie. 2) Wykonawca po montażu dokona pierwszego uruchomienia oraz konfiguracji urządzenia, a następnie wykona testy urządzenia poprzez wykonanie wydruków/kopii oraz skanów różnych materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 3) Realizacja dostawy potwierdzona zostanie protokołem zdawczo - odbiorczym, sporządzonym i podpisanym przez wyznaczonych przez strony przedstawicieli. 4) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu wyjaśnień związanych z eksploatacją oraz konserwacją przedmiotu zamówienia. 5) Czas reakcji na zgłoszone uszkodzenie sprzętu (faktyczne podjęcie działań) nie przekroczy 8 h a sama naprawa nie będzie trwać dłużej niż 72 h (od momentu otrzymania zgłoszenia) - w przeciwnym wypadku zobowiązuję się podstawić sprzęt zastępczy wraz z jego instalacją i konfiguracją w miejsce uszkodzonego, przy czym urządzenie zastępcze będzie mieć parametry techniczne nie gorsze niż uszkodzony sprzęt (prace konfiguracyjne będą prowadzone w asyście przedstawiciela Zamawiającego). 6) Zgłoszenia Zamawiającego w okresie gwarancji będą odbierane w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 telefonicznie lub mailem (przy czym zgłoszenie telefoniczne powinno być potwierdzone przez Zamawiającego mailem). 7) W przypadku uszkodzenia nośników danych (np. dyski twarde) w okresie gwarancji ich naprawa będzie wykonywana w miejscu użytkowania lub będą one wymieniane na nowe bez odbioru uszkodzonych. Uszkodzony sprzęt pozostaje własnością Zamawiającego - do oferty dołączam oświadczenie firmy, która będzie realizowała serwis gwarancyjny. 8) Całkowity czas naprawy licząc od momentu zgłoszenia (tel./potwierdzone mailem) nie będzie trwał dłużej niż 14 dni roboczych (po tym okresie zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego sprzętu na nowe urządzenie o nie gorszych parametrach technicznych (całkowita wymiana uszkodzonego). 9) W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do odbioru sprzętu, jego naprawy i ponownej dostawy na koszt własny. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. do Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław. 4) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj., parametry techniczne stanowi Specyfikacja Techniczna urządzenia wielkoformatowego stanowiąca załącznik 2.2. do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30232100-5


Dodatkowe kody CPV: 30232140-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Canon Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: krzysztof.bronicki@canon.pl
Adres pocztowy: ul. Gottlieba Daimlera 2
Kod pocztowy: 02-460
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149199.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149199.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149199.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.