eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie gminy Kiszkowo w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wielkopolskim na okres od 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-15

Ogłoszenie nr 510245984-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.

Urząd Gminy Kiszkowo: Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie gminy Kiszkowo w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wielkopolskim na okres od 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611445-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kiszkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53848400000000, ul. ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 297 019, e-mail sekretarz@kiszkowo.pl, faks 614 297 011.
Adres strony internetowej (url): www.kiszkowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie gminy Kiszkowo w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wielkopolskim na okres od 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: usługi 2. Przedmiot zamówienia stanowią bezpieczne i punktualne dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie gminy Kiszkowo w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wielkopolskim na okres od 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. 3.1 Wykaz liczby dni nauki szkolnej w roku 2020, których dotyczy zamówienie: Łączna liczba dni przewozów - 187 dni, w tym: styczeń 2020 r. - 14 dni nauki (2 i 3.01 -dni dyr., ferie zimowe od 27.01.2020 r.) luty 2020 r. - 15 dni nauki (ferie zimowe do 09.02.2020 r.) marzec 2020 r. - 22 dni nauki kwiecień 2020 r. - 18 dni nauki (przerwa świąteczna 9-14 kwietnia 2020 r.) 21-23 kwietnia 2020 r. - egzaminy klas VIII - dowóz częściowy maj 2020 r. - 20 dni nauki czerwiec 2020 r. - 18 dni (12.06.2020 r. dzień dyr.) 26.06.20120 r. - zakończenie roku szkolnego lipiec 2020 r. - ferie letnie sierpień 2020 r. - ferie letnie wrzesień 2020 r. - 22 dni nauki październik 2020 r. - 22 dni nauki listopad 2020 r. - 20 dni nauki (mogą być odjęte 2 dni dyr.) grudzień 2020 r. - 16 dni nauki (przerwa świąteczna od 23 -31 grudnia 2019 r.) 3.2 Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 02 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku, z wyłączeniem przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2019/2020 i 2020/2021. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. 3.3 Przewozy będą odbywały się we wszystkie dni nauki w szkole, natomiast po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego także w dni wolne od nauki szkolnej oraz po zawiadomieniu Wykonawcy przez dyrektora szkoły także w dni odpracowywane. W przypadku zmiany szkolnego tygodniowego planu lekcji, planu przewozów lub ilości przewożonych uczniów Wykonawca dostosuje świadczenie usług do wskazań Zamawiającego, uwzględniając te zmiany. 4.1 Szacowana ilość kilometrów: Dowozy w km (dzienne) - 176 km, Odwozy w km (dzienne) - 264 km 4.2. Liczba kilometrów stanowi wartość przybliżoną i została skalkulowana na podstawie poglądowej długości poszczególnych tras. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za przewozy faktycznie zrealizowane, przy czym do obliczenia wartości przewozu będącej podstawą do wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przyjmuje się iloczyn stawki w PLN za jeden kilometr przewozu i ilości kilometrów dziennie i ilości dni. Podczas ustalania dziennej liczby kilometrów przewozu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie brana pod uwagę odległość, jaką pojazd pokona od miejsca postoju do miejsca rozpoczęcia usługi oraz od miejsca zakończenia usługi do miejsca postoju. 4.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu dla zamówienia, stanowiącym załącznik numer 8 do SIWZ 6. Szacowana ilość uczniów (wg stanu uczniów na września 2019 roku): w roku szkolnym 2019/2020 - 330 w roku szkolnym 2020/2021 - 333 Szczegółowy wykaz dot. ilości uczniów przypadających na daną miejscowość/przystanek zawarty jest w załącznikach nr 9a i 9b. 7. Do obsługi realizacji dowozu uczniów do placówki należy zabezpieczyć następującą liczbę pojazdów: minimum cztery autobusy + 1 autobus zastępczy, wszystkie spełniające wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w tym spełniające wymagania §22 rozporządzenia, oraz wyposażone w pasy bezpieczeństwa na siedzeniach, przed którymi nie ma inny siedzeń oraz na siedzeniu kierowcy. 8. Przewozy należy realizować pojazdami sprawnymi technicznie, spełniającymi warunki w określonym rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci szkolnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. UWAGA! Doświadczenie zawodowe opiekunów stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. 10. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu uczniów to w szczególności: a) odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących uczniów w autobusie, w drodze z punktu zbiorczego do autobusu oraz z autobusu do punktu zbiorczego i szkoły, b) dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez uczniów w autobusie, c) sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w autobusie, d) pomoc uczniom przy wsiadaniu do autobusu i wysiadaniu z autobusu, e) sprawdzenie czy uczeń wysiadł na prawidłowym przystanku docelowym, f) pomoc w przeprowadzeniu ucznia na drugą stronę jezdni, tak by zapewnić mu bezpieczny powrót do domu, g) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, h) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu 11. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu, przewoźnik jest zobowiązany do uruchomienia zastępczego pojazdu. Zamawiający zastrzega, iż maksymalny czas na podstawienie pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 60 minut od momentu zgłoszenia awarii. UWAGA! Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert. Awaria winna być zgłoszona (w momencie jej wystąpienia) przez kierowcę danego pojazdu pracownikowi urzędu - Radosławowi Występskiemu tel. 061 4297019 - w godzinach pracy urzędu), oraz kierownikowi placówki oświatowej lub osoby przez niego wyznaczonej. 12. Przewozy nie mogą być realizowane jako kursy otwarte. 13. W czasie przewozów muszą być zagwarantowane dla wszystkich uczniów miejsca siedzące. 14. W okresach jesiennych i zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa 15. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności kierowcy oraz opiekunów bezpośrednio wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy Osoby wykonujące powyższe czynności, realizujące przedmiot zamówienia, muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 15.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy i opiekuna. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 15.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - kopie aktualnych umów o pracę, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000), zawierających informacje takie jak: datę zawarcia umowy, stanowisko, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, potwierdzających, że czynności o których mowa wyżej, są wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zgodnie z oświadczeniem wykonawcy/podwykonawcy. 15.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 15.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez organ do tego uprawniony 16. Klasyfikacja - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000 - 8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 17. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 18. Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia powinien uwzględnić wszystkie czynniki mające wpływ na realizację zamówienia i uwzględnić je w proponowanej cenie ofertowej w PLN (w szczególności: wynagrodzenie kierowców, opiekunów/ek, zakup paliwa, ubezpieczenia, obsługa administracyjna, koszty naprawy, remonty autobusów oraz ich eksploatacja). 19. Dojazd do miejsca rozpoczęcia dowozów i odwozów, po zakończeniu kursów odwozu, dojazd do miejsca garażowania jest obowiązkiem Wykonawcy i nie obciąża Zamawiającego. 20. Forma płatności: - przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego i jego potwierdzeniu. - rozliczenie dwa razy w ciągu miesiąca: 15 i ostatniego każdego miesiąca, - termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego 21. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania. 22. Formularz oferty oraz załączniki do oferty, powinny być wypełnione przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji. 23. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 24. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 410577.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przewóz Osób MILE Michał Leśny
Email wykonawcy: mile@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 26E/1
Kod pocztowy: 62-270
Miejscowość: Kłecko
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 443423.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 443423.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 541172.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.