eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Zagospodarowanie terenu części Ogródka Jordanowskiego w miejscowości Raszyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-12

Ogłoszenie nr 510242486-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.

Gmina Raszyn: Zagospodarowanie terenu części Ogródka Jordanowskiego w miejscowości Raszyn

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603090-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Raszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 54663800000000, ul. ul. Szkolna , 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778.
Adres strony internetowej (url): www.bip.raszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu części Ogródka Jordanowskiego w miejscowości Raszyn

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.30.2019.DC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: zagospodarowanie ternu części Ogródka Jordanowskiego w Raszynie W ramach zadania należy wykonać min.: 1. Przygotowanie terenu inwestycji, 2. Zabezpieczenie istniejących drzew, 3. Demontaż starych urządzeń zabawowych, 4. Demontaż starych ławek, koszy na śmieci i tablicy informacyjnej, 5. Demontaż i ponowny montaż w nowe miejsce wybranych urządzeń zabawowych, 6. Rozbiórka nawierzchni żwirowej starego placu zabaw, 7. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej pod urządzenia zabawowe - ok. 936 m2 , 8. Wykonanie nawierzchni żwirowej pod urządzenia siłowni (street workout) - 55 m2 , 9. Wykonanie przy plaży tarasu o powierzchni 64,3 m2, 10. Wykonanie wygrodzenia z bali drewnianych 31,5 m przy plaży o powierzchni 213,4 m2 , 11. Instalację urządzeń zabawowych nowych - zestawy 19 szt. i sportowych zestaw 1 szt., 12. Montaż innych elementów małej architektury (ławki 25 szt., kosze 7 szt., tablica informacyjna 2 szt. + tablice z instrukcją użytkowania 19 szt.), 13. Zagospodarowanie terenu zielenią - posadzenie 4 szt. drzew, traw ozdobnych ok 310 szt., zakładanie nowych trawników i rekultywacja zniszczonych ok 750 m2 . Teren objęty opracowaniem znajduje się w Gminie Raszyn, w północnej części istniejącego Ogródka Jordanowskiego znajdującego się na terenie Centrum Sportu Raszyn ul. Sportowa 30. Szczegółowy zakres robót został określony w Załączniku A - "Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia", Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Projekcie Wykonawczym. WAŻNE Wymagania Zamawiającego dotyczące urządzeń zabawowych. Zamawiający NIE DOPUSZCZA stosowania urządzeń zabawowych prototypowych. Niniejsze zamówienie, objęte jest dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pn. "Zagospodarowanie terenu części Ogródka Jordanowskiego w miejscowości Raszyn". Realizowanym zgodnie z Umową o przyznaniu pomocy Nr 01423-6935-UM0712430/19 z dn. 24.07.2019. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112700-2, 45112710-5, 45233161-5, 45262210-6, 77310000-6, 37440000-4, 37535200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1162627.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AS BUD Albert Śpiewakowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciołkosza 2/41
Kod pocztowy: 03-134
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 977145.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 977145.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1553584.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.