eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej nr 150833C w Kobylnikach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-06

Ogłoszenie nr 510237889-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.

Gmina Kruszwica: Przebudowa drogi gminnej nr 150833C w Kobylnikach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599117-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 92350777000000, ul. ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 150833C w Kobylnikach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIFZ-Z.271.23.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 31.07.2020r. I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 150833C w Kobylnikach na odcinku od km 0+000 do km 0+940. Początek zakresu stanowi skrzyżowanie z drogą krajową nr 62 natomiast zakończenie na wysokości obiektu użyteczności publicznej (świetlicy wiejskiej). Przebudowa polega na wykonaniu wzmocnienia istniejącej jezdni wraz z jej poszerzeniem i lokalną korektą przebiegu trasy w miejscach tego wymagających. W ramach zadania planuje się również przebudowę chodników i zjazdów oraz wykonie ciągów pieszo-rowerowych. W zakresie zadania inwestycyjnego przewidziano również wykonanie sieci kanalizacji deszczowej dla zapewnienia właściwego odwodnienia rozbudowywanego odcinka drogowego. Zakres opracowania obejmuje: - wykonanie wzmocnienia nawierzchni jezdni z lokalną korektą przebiegu trasy i wykonaniem niezbędnych poszerzeń - przebudowę istniejących chodników w dowiązaniu do nowoprojektowanego układu drogowego - wykonanie ciągu pieszo-rowerowego - korektę skrzyżowań - wykonanie zjazdów publicznych i indywidualnych do przyległych posesji - wykonanie kanalizacji deszczowej jako obiektu infrastruktury technicznej dla odwodnienia powierzchni projektowanych nawierzchni drogi - przebudowę i zabezpieczenie kolidujących elementów infrastruktury technicznej W stanie istniejącym na terenie objętym zadaniem znajduje się pas drogowy drogi gminnej, w skład którego wchodzą: - na odcinku w km 0+000,00 ÷ 0+360,00 jezdnia o nawierzchni bitumicznej - szerokość 6,00 m. z lewostronnym chodnikiem z kostki betonowej. Obramowanie jezdni lokalne lewostronnym krawężnikiem betonowym - na odcinku w km 0+360,00 ÷ 0+600,00 jezdnia o nawierzchni bitumicznej - szerokość 5,5 - 5,6 m. z lewostronnym chodnikiem z kostki betonowej i częściowo bitumicznym oraz prawostronną opaską bitumiczną. Obramowanie jezdni lokalne lewostronnym krawężnikiem betonowym i prawostronnym opornikiem - na odcinku w km 0+600,00 ÷ 0+940,00 jezdnia o nawierzchni bitumicznej - szerokość od 5,2 do 5,6 m bez chodnika. Obramowanie jezdni lokalne krawężnikiem betonowym Wzdłuż całego odcinka zlokalizowane są zjazdy gruntowe, bitumiczne, z kostki betonowej i kruszywa łamanego oraz skrzyżowania z drogami gminnymi. Początek odcinka objętego opracowaniem to włączenie do drogi krajowej nr 62. Skrzyżowanie to jest przewidziane docelowo do rozbudowy jako rondo - niniejsze zadanie dowiązuje się do planowanej rozbudowy skrzyżowania. Koniec zlokalizowano w pobliżu gminnego budynku użyteczności publicznej (świetlicy wiejskiej). Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren. Na całej długości drogi występuje zadrzewienie po obu jej stronach. Uzbrojenie terenu: 1) Sieć energetyczna 2) Sieć wodociągowa 3) Kanalizacja sanitarna i deszczowa 4) Infrastruktura teletechniczna 5) Sieć ciepłownicza Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z załączonymi do projektu wszelkimi uzgodnieniami i naniesieniami gestorów urządzeń oraz uwzględnieniem zawartych w nich uwag dotyczących prowadzenia prac w rejonie urządzeń oraz warunków zabezpieczenia infrastruktury. W celu ustalenia warunków gruntowo-wodnych przeprowadzono badania terenowe, które obejmowały wykonanie przewiertów przez istniejącą nawierzchnię jezdni. Pod istniejącą konstrukcją podłoże gruntowe stanowią piaski gliniaste z przewarstwieniami piasku, nasypy niekontrolowane oraz piaski. W związku z różnorodnością występujących gruntów oraz przewarstwieniami w celu ujednolicenia konstrukcji podłoże zostało sklasyfikowane jako G3 na całej długości projektowanej przebudowy. Nie stwierdzono występowania wody gruntowej do głębokości 2 m. Powyższe założenia ustalono na podstawie wykonanych badań w wybranych punktach. W przypadku natrafienia na etapie realizacji na lokalnie występujące warunki odmienne od założonych do projektowania należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji. Inwestycja nie zalicza się do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko ponieważ została ujęta w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 09.11.2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z dnia 12 listopada 2010 r.). Parametry techniczne - Klasa drogi: L - Przekrój: uliczny 1 x 2 - Kategoria ruchu: KR2 - Prędkość projektowa: 40 km/h - Szerokość jezdni: 5,5 - 6,0 - Pochylenie poprzeczne jezdni na prostej: 2% - Szerokość chodników 1,5 - 2,0 m - Szerokość ciągów pieszo - rowerowych - 2,5 m - Pochylenie poprzeczne chodnika/ścieżki: 2% Projekt przebudowy opracowano przy następujących założeniach: - ujednolicenie szerokości jezdni do 6,0 m (km 0+000 0+360) oraz do 5,5 m na pozostałym odcinku - wycinka drzew kolidujących z planowanym zagospodarowaniem - wykorzystanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jako podbudowy pod warstwę profilową i ścieralną nowej nawierzchni - przebudowa zjazdów i chodników Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe obejmują: - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni oraz rozbiórkę istniejącej konstrukcji jezdni w miejscach tego wymagających - rozbiórkę nawierzchni zjazdów - rozbiórkę nawierzchni ciągów pieszych - rozbiórkę nawierzchni chodników - rozbiórkę opaski bitumicznej wraz z podbudową - rozbiórkę krawężników, oporników i obrzeży betonowych - rozbiórkę istniejących elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - wycinkę kolidującego zadrzewienia wraz z karczowaniem pni po wycince Zakres robót ziemnych obejmuje: - usunięcie warstwy humusu - wykonanie wykopów i nasypów - ułożenie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z obsiewem trawą Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń. Roboty ziemne wykonać zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi. Drogę w planie poddano niewielkim korektom w celu umożliwienia umieszczenia w pasie drogowym planowanych elementów zagospodarowania. Trasa w planie dla składa się z prostych i łuków. Długość odcinka objętego przebudową wynosi 940,00 mb. Profil podłużny drogi opracowano przy założeniu wykorzystania istniejącej nawierzchni i odwzorowuje on stan istniejący z niewielkimi korektami w celu uzyskania właściwego odwodnienia w miejscach minimalnych spadków podłużnych. Na odcinkach o minimalnych pochyleniach w celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych przewidziano wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej o zagłębieniu od 0 do 4 cm. Założenia ogólne przy projektowaniu profilu podłużnego: - zapewnienia minimalnych spadków podłużnych - dowiązania wysokościowego do jezdni istniejącej w obrębie skomunikowania z istniejącymi nawierzchniami dróg publicznych - dostosowanie do istniejącego ukształtowania terenu - uwzględniając przebieg istniejącej jezdni (z odchyleniami w stosunku do stanu istniejącego w celu uzyskania spadków umożliwiających właściwe odwodnienie drogi, płynności przebiegu drogi i wzmocnienie konstrukcji oraz wykonanie nowej konstrukcji jezdni) Droga w przekroju poprzecznym Odcinek w km 0+000,00÷0+360,00 Szerokości jezdni: 6 m. Ciąg pieszo - rowerowy lewostronny z kostki betonowej szer. 2,5 m oddzielony od jezdni pasem zieleni szerokości 0,6÷1,2 m. Spadek poprzeczny jezdni projektowany daszkowy 2%. Spadek poprzeczny ciągu pieszo - rowerowego jednostronny 2% w kierunku jezdni. Odcinek w km 0+360,00÷0+600,00 Szerokości jezdni: 5,5 m Ciąg pieszo - rowerowy lewostronny z kostki betonowej szer. 2,5 m oddzielony od jezdni opaską z kostki betonowej o szerokości 0,5 m. Opaska przykrawężnikowa prawostronna z kostki o szerokości 1,25. Spadek poprzeczny jezdni projektowany daszkowy 2% do km 0+525, na odcinku 0+550 - 0+600 spadek jednostronny - prawostronny. Zmiana spadku poprzecznego z daszkowego na prawostronny 2% na odcinku w km 0+525 - 0+550. Spadek poprzeczny ciągu pieszo - rowerowego jednostronny 2% w kierunku jezdni. Na odcinku 0+525 - 0+598 prawostronny ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej. Odcinek w km 0+600,00÷0+940,00 Szerokości jezdni: 5,5 m. Ciąg pieszo - rowerowy prawostronny z kostki betonowej szer. 2,5 m (do km 0+848,25) Spadek poprzeczny jezdni projektowany daszkowy 2% od km 0+655. Zmiana spadku poprzecznego z prawostronnego na daszkowy 2% na odcinku 0+630 - 0+655. Spadek poprzeczny ciągu pieszo - 2% w kierunku jezdni. Istniejącą nawierzchnię bitumiczną przewidziano do wzmocnienia poprzez profilowanie betonem asfaltowym i ułożenie warstwy ścieralnej. Minimalna grubość warstwy profilowej - 4 cm. Przed wykonaniem do profilowania nawierzchnię oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości zgodnej ze STWiOR. Konstrukcja jezdni KR2 (poszerzenie): - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4cm - warstwa profilowa z betonu asfaltowego AC16W - gr. min. 4 cm - układana jednocześnie w warstwą wyrównawczą na istniejącej nawierzchni - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - gr. 6 cm - układana do poziomu istniejącej nawierzchni z uwzględnieniem lokalnego frezowania - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 - gr. 20 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2,5 gr.22 cm. KR2 (wzmocnienie istniejącej jezdni): - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4 cm - Warstwa profilowa z betonu asfaltowego AC16W, gr. min. 4 cm Na połączeniu istniejącej jezdni z poszerzeniem należy ułożyć geosiatkę z włókien szklanych wstępnie przesączoną asfaltem o wytrzymałości (przy 3% wydłużenia) w kierunku poprzecznym i podłużnym 120 kN/m. Istniejącą nawierzchnię skrzyżowań o nawierzchni bitumicznej przewidziano do profilowania betonem asfaltowym z ułożeniem warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego ACS11 gr. 4. Na poszerzeniach przewidziano nową konstrukcję: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - gr. 8 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 - gr. 20 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2,5 gr.22 cm. W zakresie przedmiotowego opracowania planuje się wykonanie ciągów pieszo-rowerowych oraz chodników i dojść pieszych. Na odcinku 0+360 - 0+600 w miejscu istniejącej opaski betonowej wprowadzono opaskę z kostki betonowej oddzielonej od jezdni krawężnikiem najazdowym. Ciągi piesze, pieszo-rowerowe oraz opaskę przykrawężnikową zaprojektowano ze spadkiem poprzecznym jednostronnym o wartości 2% i pochyleniu w kierunku jezdni/zieleni z lokalnymi zmianami wartości spadku zgodnie z istniejącym terenem i zapewnieniem właściwego odwodnienia nawierzchni oraz dowiązania do istniejących pochyleń. Chodniki wykonać o następującej konstrukcji (nowa konstrukcja) : - warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 6 cm szara - warstwa podsypki cementowo-piaskowej, gr. 4 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2,5 gr.10 cm. Ciągi pieszo - rowerowe wykonać o następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 8 cm szara - bezfazowa - warstwa podsypki cementowo-piaskowej, gr. 4 cm - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, gr. 10 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2,5 gr.10 cm. Opaskę przykrawężnikową prawostronną wykonać o następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 8 cm - czerwona - warstwa podsypki cementowo-piaskowej, gr. 4 cm - warstwa podbudowy z mieszanki betonu C8/10 gr.15 cm. - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2,5 gr.15 cm. W obrębie skrzyżowania w km 0+360 opaskę przykrawężnikową prawostronną wykonać o następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 8 cm - czerwona - warstwa podsypki cementowo-piaskowej, gr. 4 cm - warstwa podbudowy z mieszanki betonu C8/10 gr.20cm. - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2,5 gr.22 cm. Istniejące dojścia do budynków oraz działek przyległych a także tereny utwardzone z kostki betonowej należy w razie konieczności przełożyć celem dokonania regulacji wysokościowej z projektowanymi. Dla ciągów pieszych oraz pieszo-rowerowych należy w miejscach zaniżenia na przejściach dla pieszych zastosować nawierzchnie z płyt ryflowanych żółtych. Kostkę z rozbiórek należy układać w jednym ciągu (nie mieszając jej z nowym materiałem). W zakresie opracowania planuje się wykonanie przebudowy istniejących zjazdów zgodnie z uzgodnieniem z zarządcą drogi. Zjazdy przewidziano do przebudowy celem dowiązania wysokościowego do projektowanych nawierzchni oraz zapewnienia odpowiedniej konstrukcji. Szerokości zjazdów dostosowano do potrzeb ruchowych oraz szerokości istniejących. Zjazdy indywidualne z kostki wykonać o następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 8 cm - czarna - warstwa podsypki cementowo-piaskowej, gr. 4 cm - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, gr. 15 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2,5 gr.15 cm. Zjazdy publiczne bitumiczne wykonać o następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - gr. 5 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 - gr. 20 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2,5 gr.22 cm. Zjazdy obramować opornikiem 12x25 na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15. Spadek zjazdu w kierunku jezdni z możliwością lokalnych zmian w dostosowaniu do istniejącego terenu i zgodnie z istniejącym pochyleniem zjazdów. Jako obramowanie jezdni i oddzielenie ciągów pieszych i rowerowych od krawędzi jezdni przewidziano krawężnik betonowy 15x30 cm wystający ponad krawędź jezdni na wysokość 12cm. Na odcinku 0+620 - 0+890 strona lewa oraz wzdłuż opaski przykrawężnikowej na odcinku 0+380 - 0+600 jako obramowanie jezdni przewidziano krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem wystający ponad krawędź jezdni na wysokość 4 cm. Jako obramowanie ciągów pieszych i rowerowych wykonanie obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem. Jako oddzielenie chodnika od krawędzi jezdni w miejscach przejść dla pieszych przewidziano krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm wystający ponad krawędź jezdni na wysokość 2 cm. Zjazdy z kostki betonowej nieposiadające naturalnego oparcia należy zakończyć opornikiem 12x25 na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15. Na połączeniu zjazdów z jezdnią, (dla zjazdów-zgodnie z planem sytuacyjnym), należy zamontować krawężnik 15x22 cm wystający na 3 cm ponad krawędź jezdni. Jako obramowanie należy wykonać oporniki 12x25 na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15. Wszystkie obramowania łukowe będące częścią okręgów należy wykonać z elementów łukowych. Nie dopuszcza się wykonywania obramowań łukowych z elementów prostych. Przebudowa na odcinku objętym niniejszym projektem wymusza konieczność zmian w stałej organizacji ruchu. Oznakowanie pionowe i poziome przedstawiono w opracowaniu "Projekt stałej organizacji ruchu". Odwodnienie do wpustów kanalizacji deszczowej wykonanych zgodnie z projektem branżowym opracowywanym równocześnie w ramach przedmiotowej inwestycji. Wpusty przewidziano jako krawężnikowe (poza jezdnią) z wyjątkiem usytuowanych przy obramowaniu krawężnikiem najazdowym. Na odcinku 0+525 - 0+598 przewidziano prawostronny ściek przykrawężnikowy. Ściek należy wykonać z kostki betonowej, gr. 8 cm na szerokość 20cm oddzielonej od jezdni opornikiem betonowym 12x25 na ławie betonowej. Głębokość ścieku od 0 do 4 cm zapewniająca dodatkowe pochylenie podłużne dla spływu wód opadowych. Na końcowym odcinku (od km 0+890) odwodnienie do istniejących rowów przydrożnych przewidzianych do odtworzenia. Ze względu na wylot kanalizacji deszczowej dodatkowej regulacji, oczyszczeniu i reprofilacji należy poddać lewostronny rów na długości 200 m. Kanalizację deszczową zaprojektowano z rur litych PVC Ø500mm, Ø400mm, Ø315mm SN8 (8,0 kN/m2) zgodnych z PN-EN 1401-1:2009 z montowaną uszczelką z elastomeru w kielichu rury. Od ulicznych wpustów deszczowych zaprojektowano przykanaliki z rur litych PVC Ø200mm SN8 (8,0 kN/m2) z montowaną uszczelką w kielichu rury zgodnych z PN-EN 1401-1:2009. Ścieki deszczowe po podczyszczeniu w projektowanym osadniku i separatorze zostaną odprowadzone projektowanym wylotem do projektowanego rowu. Ścieki odprowadzane do rowu nie będą wywoływać zmian fizycznych, chemicznych i biologicznych które uniemożliwiałyby prawidłowe funkcjonowanie ekosystemu. Smarowanie uszczelek środkiem poślizgowym powinno nastąpić na placu budowy tuż przed montażem, aby uniknąć zabrudzeń. Przykanaliki deszczowe włączać do kolektora poprzez studnie rewizyjne Dn1200 i trójniki. Przy włączeniach przykanalików do studni na wysokości min. 1,0m od dna studni należy stosować włączenia kaskadowe. Na całej długości zachować podstawowe odległości względem istniejących obiektów terenowych, jak również infrastruktury podziemnej. Na kanale deszczowym przed wylotem do rowu zaprojektowano lamelowy separator substancji ropopochodnych z by-passem wykonany z betonu C35/45 wibroprasowanego zgodny z normą PN-EN 858. Dane separatora: - DNwewn =1500 mm - Qnom= 30 dm3/s - Qmax = 300 dm3/s Separator umieścić w gruncie zgodnie z wytycznymi producenta i sztuka budowlaną. Separatory lamelowe są urządzeniami przeznaczonymi do oddzielania substancji ropopochodnych z wód płynących w systemie kanalizacji deszczowej. Budowa urządzenia sprawia, że zatrzymują również zawiesinę łatwo opadającą, która gromadzi się w komorze osadowej. Oddzielanie zanieczyszczeń następuje dzięki zjawiskom flotacji i sedymentacji podczas poziomego przepływu zanieczyszczonych wód przez specjalnie skonstruowane i chronione patentem sekcje lamelowe (żaluzjowe). Wymiary separatora oraz budowa wg rys. szczegółowego. Na projektowanej kanalizacji deszczowej zaprojektowano osadniki piasku, przed separatorem. Zadaniem piaskownika jest maksymalne zabezpieczenie separatora przed zamuleniem dolnej części. Zaprojektowano piaskownik wykonany z elementów prefabrykowanych z betonu C35/45 wibroprasowanego. Wymiary osadnika oraz budowa wg rys. szczegółowego. Osadnik umieścić w gruncie zgodnie z wytycznymi producenta. Dane osadnika: - V= 5,0m3 - DNwewn. =2000 mm Eksploatacja i konserwacja separatora i osadnika wg wytycznych producenta i obowiązującymi przepisami. W celu dostosowania do projektowanych rzędnych wykonać regulację oraz zabezpieczenia istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej: a) w zakresie sieci kablowej należy: - istniejące kable pod nową konstrukcją jezdni i zjazdów należy zabezpieczyć rurami dwudzielnymi - dokonać regulacji wysokości posadowienia istniejących złączy kablowych - w km 0+362 wykonać wymianę słupa a-owego na pojedynczy wirowany. b) w zakresie sieci telekomunikacyjnej: - istniejące kable pod nową konstrukcją jezdni i zjazdów należy zabezpieczyć rurami dwudzielnymi - dokonać regulacji wysokości posadowienia istniejących studni teletechnicznych c) w zakresie sieci wod-kan: - istniejące naziemne części uzbrojenia wod-kan. (takie jak zawory wodociągowe, włazy kanałowe) należy wyprowadzi do rzędnych projektowanych modernizowanej nawierzchni d) w zakresie sieci gazowej: - istniejące naziemne części uzbrojenia (zawory) należy wyprowadzi do rzędnych projektowanych modernizowanej nawierzchni Przedmiotowa przebudowa drogi wymusza konieczność wycinki istniejącego zadrzewienia kolidującego z planowana inwestycją w wyniku czego podjęto działania zapewniające skompensowanie planowanej wycinki poprzez zastosowanie nasadzeń zastępczych zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Na terenach zielonych oraz skarpach i dnie rowów przewidziano ułożenie 10 cm warstwy ziemi urodzajnej z obsianiem trawą. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlano - wykonawczy "Przebudowa drogi gminnej nr 150833C w Kobylnikach" opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. b) Projekt stałej organizacji ruchu "Przebudowa drogi gminnej nr 150833C w Kobylnikach" opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót "Przebudowa drogi gminnej nr 150833C w Kobylnikach" opracowane przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlano - wykonawczy, projekt stałej organizacji ruchu oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie terenu na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c) Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia kosztów i zapewnienia nadzoru ze strony gestorów sieci (wod.-kan., gaz, telekomunikacyjne, elektroenergetyczne i inne) zgodnie z warunkami uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa. d) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego. g) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń. h) W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany udzielić pomocy sprzętowej celem przetransportowania pojemników w miejsce ich odbioru przez specjalistyczne pojazdy. i) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. j) Usunięcie drzew i krzewów należy przeprowadzić do dnia 29.02.2020r. k) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przeglądu zrealizowanej sieci kanalizacji deszczowej Przegląd sieci śr. 315 - 500 mm kamerą inspekcyjną z dostarczeniem materiałów na nośniku elektronicznym l) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kształtu oraz kolorów materiałów brukarskich przed zamówieniem m) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego oraz dostępu do posesji i punktów usługowo - handlowych n) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji np. kostka brukowa, kratki kanalizacyjne należy dostarczyć na składowisko Zamawiającego. Kostkę betonową należy przetransportować na zabezpieczonych paletach. Palety stają się własnością Zamawiającego. Materiały należy przekazać protokolarnie. o) Materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno należy przetransportować Zamawiającemu na plac składowy Urzędu Miejskiego zlokalizowany przy ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy. Koszt transportu należy ująć w cenie ofertowej. p) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy - prace drogowe 2) pracownik budowy - prace instalacyjne (budowa kanalizacji deszczowej) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. q) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. r) Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego do umowy. II. Finansowanie zadania: Zadanie jest realizowane z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2531989.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier
Email wykonawcy: biuro@trans-pom.pl
Adres pocztowy: Marcinkowo 37
Kod pocztowy: 88-110
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2088192.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2088192.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3127293.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 35%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.