eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › "Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych PWiK Sp. z o. o. Sztum"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-04

Ogłoszenie nr 510236252-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie: "Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych PWiK Sp. z o. o. Sztum"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601036-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540206194-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie, Krajowy numer identyfikacyjny 17014814000000, ul. ul. Kochanowskiego 28, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-55 2772214, e-mail info@pwik-sztum.pl, faks 0-55 2772214.
Adres strony internetowej (url): www.pwik-sztum.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych PWiK Sp. z o. o. Sztum"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PWiK.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych PWiK Sp. z o. o. Sztum w okresie 01.11.2019r. do 31.10.2021r. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej: - benzyny bezołowiowej Pb 95 - 10.000 litrów - olej napędowy - 72.000 litrów Powyższe ilości są ilościami szacunkowymi, wskazanymi jedynie w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, a ilości zakupione przez Zamawiającego, w okresie realizacji umowy nie muszą się pokrywać. Zamawiający informuje, iż szacunkowa ilość paliwa może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu do 30%. 1.3. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup ww. rodzajów paliw na całodobowych stacjach paliwowych. 1.4. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji paliw innych podmiotów zrzeszonych w danej stacji i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę. 1.5. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa na stacjach paliw zlokalizowanych w Polsce poprzez dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych, w przypadku ewentualnych modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji paliw położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej. 1.6. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania wartości zamówienia. 1.7. Wykonawca zapewnia bezgotówkowe pobieranie paliwa z wykorzystaniem systemu elektronicznych kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN, zapewnia bezgotówkowe przekazanie kart flotowych, wystawia dwa razy w miesiącu zbiorcze faktury VAT, akceptuje płatność przelewem w ciągu 14 dni od prawidłowo wystawionej faktury na PWiK Sp. z o. o. w Sztumie. 1.8. Cena jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę paliwa, wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny paliwa brutto obowiązującej na danej stacji paliw w momencie dokonywania zakupu, pomniejszonej o stały procentowy rabat - upust. Cena zakupu za 1 litr paliwa nie może być wyższa dla Zamawiającego niż cena detaliczna obowiązująca w dniu zakupu na danej stacji paliw. 1.9. Do wystawionych faktur Wykonawca dołączy raport transakcji będący wykazem zbiorczym, usystematyzowanym wg kolejności dat zakupu. Raport będzie zawierał następujące dane: - datę i czas przeprowadzenia poszczególnych transakcji, - numery rejestracyjne pojazdów, - numery kart flotowych, na które dokonano zakupu, - ilość, rodzaj i cenę zakupionego paliwa, nazwę miejscowości, numer lub adres stacji, na której dokonano tankowania. 1.10. W celu potwierdzenia nabycia paliwa, każdorazowo kierowca Zamawiającego będzie otrzymywał paragon z kasy rejestrującej lub inny dowód dokonania transakcji bezgotówkowej (dowód wydania, pokwitowanie, dowód zastępczy). 1.11. Wykonawca w terminie 15 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego, wyda karty flotowe, które będą uprawniały do tankowania na obszarze całego kraju. 1.12. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany nieodpłatnie dostarczyć w terminie 15 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania. 1.13. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania szacunkowej ilości paliwa przewidzianej do zakupu. 1.14. Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numer faksu, adres poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. 1.15. Zakup wskazanych rodzajów paliw może odbywać się sporadycznie w okresie wiosenno - letnim do zbiorników przenośnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 30163100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 331180.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 401241.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 401241.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 401241.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.