eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka przy ul. Niedziałkowskiego 2 w Zabrzu" ZADANIE NR 1 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń porcjowania posiłków ZADANIE NR 2 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń dla dzieci i personelu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-28

Ogłoszenie nr 510230285-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.

Miasto Zabrze: Dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka przy ul. Niedziałkowskiego 2 w Zabrzu" ZADANIE NR 1 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń porcjowania posiłków ZADANIE NR 2 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń dla dzieci i personelu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (EFS) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.1. Wspierania rozwoju warunków do godzenia życia zawodowego i prywatnego dla poddziałania: 8.1.1. Zapewnienie dostępu do usług opiekuńczych nad dziećmi do 3 lat - ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547754-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540108062-N-2019, 540105217-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625552000000, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323733537, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks 323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka przy ul. Niedziałkowskiego 2 w Zabrzu" ZADANIE NR 1 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń porcjowania posiłków ZADANIE NR 2 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń dla dzieci i personelu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.26.2019.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla nowo tworzonej filii Żłobka przy ul. Niedziałkowskiego. Dostawa została podzielona na dwa zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub 2 zadania. Zakresy dla poszczególnych zadań: Dla ZADANIA NR 1: - zakup fabrycznie nowych mebli lub wykonanie na wymiar oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczenia kuchni i zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń porcjowania posiłków - pomieszczenia nr - 08, - 09, -10, -13,-14, -15, -16 -18, -19, - 24 wg dokumentacji projektowej - zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu AGD i wyposażenia kuchni - zakup, dostawę i montaż pojemników na ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy, koszy na śmieci dla kuchni, zaplecza kuchni, pomieszczeń porcjowania posiłków, pomieszczeń wc oraz pozostałych pomieszczeń Żłobka, w których projekt przewiduje ich montaż - pom. nr - 26, - 25, 014,105,109, 112, 21, 103, 008, 010, 104. Szczegółowy wykaz w/w wyposażenia zawiera załącznik nr 1a do umowy. Dla ZADANIA NR 2 - zakup fabrycznie nowych mebli lub wykonanie na wymiar oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń dla dzieci i personelu - zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu AGD dla pomieszczeń personelu - zakup pozostałego wyposażenia w/w pomieszczeń zgodnie z wykazem - zakup fabrycznie nowego wyposażenia tekstylnego dla dzieci Szczegółowy wykaz w/w wyposażenia zawiera załącznik nr 1b do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 39220000-0, 39100000-3, 39700000-9, 32000000-3, 30190000-7, 39500000-7, 33141623-3, 39141000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE NR 1 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń porcjowania posiłków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156539.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mariusz Gajdos prowadzący działalność gospodarczą pn.: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawiszy Czarnego 24
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91634.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82702.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111953.37
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.