eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/K/4620-25/2019Wykonanie posadzki epoksydowo-kwarc owej systemowej w pomieszczeniach budynku nr 151 w J.W. Skład Duninów (zadanie 21743)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-22

Ogłoszenie nr 510226164-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/K/4620-25/2019: Wykonanie posadzki epoksydowo-kwarc owej systemowej w pomieszczeniach budynku nr 151 w J.W. Skład Duninów (zadanie 21743)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575882-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/K/4620-25/2019: Wykonanie posadzki epoksydowo-kwarc owej systemowej w pomieszczeniach budynku nr 151 w J.W. Skład Duninów (zadanie 21743)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/K/4620-25/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzki epoksydowo-kwarcowej systemowej w pomieszczeniach budynku nr 151 w J.W. Skład Duninów. Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie posadzki epoksydowo-kwarcowej systemowej FLOORPOL 120 SL/AST o grubości 3 mm (powłoka antyelektrostatyczna) wraz z warstwą odprowadzającą ładunki elektryczne i taśmami miedzianymi (w wycenie należy uwzględnić wykonanie warstwy wyrównującej podłoże betonowe przygotowujące do wykonania warstw posadzki żywicznej - jeżeli zachodzi taka konieczność - oraz przeprowadzenie końcowych badań pomiarowych rezystancji posadzki). Wykonanie cokołu przyściennego w postaci wyobleń na wszystkich krawędziach posadzka/ściana ścian obwodowych, oraz wykonanie malowania oznaczenia stref magazynowania (ostateczna kolorystyka do ustalenia z Użytkownikiem przed wykonywaniem posadzki). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić własnym staraniem i na własny koszt energię elektryczną oraz wodę potrzebne dla realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do wyceny przedmiotu zamówienia oraz przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Wymagana wycena w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie pozycji kosztorysowych ujętych w przedmiarze robót. Kosztorys ofertowy mą być sporządzony w wersji skróconej, a także musi posiadać wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością). Uwaga: bez zgody Zamawiającego nie można zmieniać pozycji KNR oraz ich ilości i jednostki miary, natomiast dopuszczalna jest zmiana nakładów robocizny, materiałów i sprzętu w danej pozycji jednak Wykonawca musi pamiętać, że rozliczenie za wykonane roboty następuje kosztorysem powykonawczym z ryczałtowymi cenami jednostkowymi jak w kosztorysie ofertowym. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ponadto wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, przeprowadzenia końcowych badań pomiarowych rezystancji posadzki, kompletnej dokumentacji powykonawczej - w 4 egz., prac porządkowych, w tym uprzątnięcia pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji odpadów (materiałów) powstałych wskutek realizacji przedmiotu umowy. Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, że każdy pracownik, aby dostać się na teren budowy w J.W. Skład Duninów, musi przedstawić aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub aktualne pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy wykaz osób w zakresie jak w § 17 ust. 2 projektu umowy. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45432130-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115049.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EPOTECH s.c. Pisarek Jerzy P.U.S. "EPOTECH" ; Marek Kulas Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych "EPOTECH" S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kępska, nr 7
Kod pocztowy: 45-129
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99271.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99271.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142681.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.