To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-21
Ogłoszenie nr 510224907-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.
Gmina Turawa: "Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w gminie Turawa" /Czwarty przetarg/
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego ProgramuOperacyjnegoWojewództwa Opolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582799-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Turawa, Krajowy numer identyfikacyjny 55213600000000,
ul. ul. Opolska
,
46-045
Turawa, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 212 012, e-mail
zp@turawa.pl, faks
774 212 073.
Adres strony internetowej (url): www.bip.turawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w gminie Turawa" /Czwarty przetarg/
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BU.III.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektowanie i wybudowanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w ramach projektu pod nazwą: "Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w gminie Turawa" . Zakres robót i prac, obejmuje m.in.a)wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, map do celów projektowych; b) oznakowanie i zabezpieczenie miejsca budowy; c) budowa powierzchni utwardzonej placu - utwardzenie placu manewrowego - około1020m2, pod ruch ciężarowy powyżej 30 ton wraz z odpowiednim systemem odwodnienia podczyszczania wód odpadowych; d) podłączenie, doprowadzenie infrastruktury sieciowej; e)podłączenie do sieci energetycznej oświetlenia pozostałych obiektów, wagi najazdowej oraz oświetlenia placu; f) wykonanie instalacji elektrycznej, sieci wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej; g)instalacja kontenera socjalnego- wyposażenie placu w kontener biurowo-sanitarny; h) wyposażenie placu w punkt wymiany rzeczy używanych, wiatę blaszaną na magazyn zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz pozostałego wyposażenia PSZOK; i) wyposażenia placu w najazdową wagę samochodową o udźwigu30 ton z instalacją zdalnego odczytu; j) montaż obiektów magazynowych,wyposażenia punktu we wszystkie niezbędne kontenery, pojemniki, elementy wyposażenia wnętrz,narzędzia oraz oznakowanie poziome i pionowe; k) nasadzenie zieleni ozdobnej i izolacyjnej wokół placu; l) ogrodzenie terenu z bramą przesuwaną na wjeździe i furtką w ogrodzeniu; m) budowa drogi dojazdowej do placu; n)instalacja oświetlenia placu oraz monitoringu wizualnego - system monitorujący PSZOK wraz z podłączeniem; o) organizacja wyposażenia PSZOK, w tym wyposażenia magazynowego i biurowego;p) wyposażenie punktu w tablice informacyjne, edukacyjne i promocyjnego projekcie; q) wyposażenie punktu w system IT - jedno stanowisko - minimum 3 letnia licencja na aplikację do wydawania kart odbioru odpadów, bilansowania stanów magazynowych, tworzenie raportów zbiorczych oraz dla poszczególnych frakcji odpadów, zgodnie z aktualnymi przepisami; r)wyposażenie kontenera socjalnego w zaplecze socjalne. s) demontaż i rozbiórkę obiektów istniejących na terenie lokalizacji PSZOK (jeżeli takie obiekty zostaną ujawnione w trakcie robót); t) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót lub ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie od właściwego organu nadzoru budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV: 79421200-3, 71221000-3, 71242000-6, 45232410-9, 45200000-9, 45220000-5, 45222000-9, 45222100-0, 45213070-6, 45230000-8, 45231000-5, 45231400-9, 45233130-0, 45300000-0, 45311000-0, 45315100-9, 45315300-1, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 74200000-1, 74230000-7, 74232000-4, 42900000-5, 42900000-5, 71320000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45112700-2, 42923000-2, 42923100-3, 42929110-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
524569.68
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANW SP.z o.o. Goczałkowice, ul. Bór II 1
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
725000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI TURAWA
więcej: przetargi TURAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.