eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 2 Ekspertyz tematycznych na temat rozwiązań w innych krajach UE w zakresie dostarczania usług społecznych, reintegracji zawodowej i społecznej osób wykluczonych społecznie oraz współpracy tych dwóch typów instytucji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-20

Ogłoszenie nr 510223670-N-2019 z dnia 20-10-2019 r.

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych: wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 2 Ekspertyz tematycznych na temat rozwiązań w innych krajach UE w zakresie dostarczania usług społecznych, reintegracji zawodowej i społecznej osób wykluczonych społecznie oraz współpracy tych dwóch typów instytucji.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego" (KMW). Projekt jest realizowany w ramach "Osi priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5. Skuteczna pomoc społeczna", Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) i współfinansowany ze środków EFS (POWR.02.05.00-00-0210/17).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535092-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 18023000000000, ul. ul. Bellottiego , 01-022 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 267 511, e-mail sekretariat@ipiss.com.pl, faks 225 367 514.
Adres strony internetowej (url): www.ipiss.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 2 Ekspertyz tematycznych na temat rozwiązań w innych krajach UE w zakresie dostarczania usług społecznych, reintegracji zawodowej i społecznej osób wykluczonych społecznie oraz współpracy tych dwóch typów instytucji.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Cel projektu: opracowanie koncepcji, przetestowanie i wdrożenie modelu współpracy między podmiotami realizującymi zatrudnienie socjalne i podmiotami świadczącymi usługi społeczne w trzech obszarach: 1) Zaspokajanie potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych (podmiotów ES) 2) Przygotowanie osób do tworzenia podmiotów ekonomii społecznej specjalizujących się w usługach społecznych 3) Wykonywanie zleceń w określonych usługach społecznych Podstawą do wypracowania koncepcji modelu współpracy jest analiza następujących zagadnień: 1) podaży i popytu na usługi społeczne; 2) współpracy między podmiotami świadczącymi usługi społeczne, wśród których odnajdujemy instytucje o różnych celach statutowych, umocowaniu prawnym i źródłach finansowania; 3) struktury organizacyjnej całego rynku usług społecznych - jej usieciowienia czy hierarchizacji, spontaniczności i biurokratyzacji, deinstytucjonalizacji i centralizacji całego systemu; 4) potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych, np. przygotowania odpowiednich kadr przez instytucje świadczące usługi reintegracyjne. Przedmiot zamówienia: przygotowanie dwóch ekspertyz tematycznych w zakresie rozwiązań dotyczących i doświadczeń realizacji usług społecznych i modeli oraz doświadczeń sieci reintegracji społecznej i zawodowej osób wykluczonych społecznie (do grup zagrożonych wykluczeniem, zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym, zaliczamy: osoby niepełnosprawne, wychodzące z uzależnienia (narkomani, alkoholicy), osoby z chorobami psychicznymi, więźniowie opuszczający zakład karny, długotrwale bezrobotni, osoby bezdomne) w innych niż Polska krajach UE. Częścią pierwszej ekspertyzy dotyczącej zagadnienia usług społecznych są również modele, praktyki łączące podmioty reintegracji społecznej i zawodowej z realizatorami usług społecznych, w ramach, których beneficjenci podmiotów reintegracyjnych są przygotowywani do roli pracowników usług społecznych na tym samym terytorium. Ekspertyza nr 1 obejmować ma funkcjonujące modele oraz praktyki realizacji usług społecznych w innych krajach Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem opisu współpracy podmiotów reintegracji społecznej i zawodowej z realizatorami usług społecznych, w ramach których beneficjenci podmiotów reintegracyjnych są przygotowywani do roli pracowników usług społecznych. Ekspertyza nr 2 obejmować ma funkcjonujące modele sieci reintegracji społecznej i zawodowej osób wykluczonych społecznie oraz doświadczenia innych krajów europejskich w tym zakresie. Przez sieć rozumiemy system powiązanych instytucji (publicznych, niepublicznych, prywatnych), których wspólnym celem jest reintegracja społeczna i zawodowa osób wykluczonych społecznie, ich następowanie, uzupełnianie się itd. Interesuje nas ich efektywność i zdiagnozowane bariery ich skuteczności. Obie ekspertyzy muszą dotyczyć min. 5 krajów UE, optymalnie każdy reprezentujący inny model państwa dobrobytu wg. wybranej przez oferenta typologii. Oba raporty dotyczyć mają tych samym wybranych krajów Unii Europejskiej Czas na realizację badania: 30 dni W ramach oferty wykonawca przedstawi (dotyczy ekspertyzy nr 1 i nr 2): a) Listę 5 wybranych krajów Unii Europejskiej, optymalnie każdy reprezentujący inny model państwa dobrobytu wg. wybranej przez oferenta typologii, wraz z uzasadnieniem b) Proponowany spis treści ekspertyzy Zadania po stronie wykonawcy (dotyczy ekspertyzy nr 1 i nr 2): a) Przedstawienie propozycji listy źródeł do analizy w terminie 7 dni od podpisania umowy. b) Bieżące informowanie zamawiającego o przebiegu realizacji analiz, współpraca i konsultowanie problemów realizacyjnych i sposobów ich rozwiązywania. c) Raport końcowy z wnioskami po każdym rozdziale tematycznym (wg. obszarów badawczych - załącznik) do akceptacji przez zamawiającego. d) Uwzględnianie uwag zamawiającego do przygotowywanych ekspertyz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 73110000-6


Dodatkowe kody CPV: 73000000-2, 79300000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13833.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polskie Towarzystwo Polityki Społecznej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pandy 13
Kod pocztowy: 00-950
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13833.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polskie Towarzystwo Polityki Społecznej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pandy 13
Kod pocztowy: 00-950
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.