eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu dwóch badań źródeł wtórnych (desk-research) poświęconych współpracy między podmiotami świadczącymi usługi społeczne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-20

Ogłoszenie nr 510223668-N-2019 z dnia 20-10-2019 r.

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych: wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu dwóch badań źródeł wtórnych (desk-research) poświęconych współpracy między podmiotami świadczącymi usługi społeczne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego" (KMW). Projekt jest realizowany w ramach osi priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5. Skuteczna pomoc społeczna, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) i współfinansowany ze środków EFS (POWR.02.05.00-00-0210/17).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542902-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 18023000000000, ul. ul. Bellottiego , 01-022 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 267 511, e-mail sekretariat@ipiss.com.pl, faks 225 367 514.
Adres strony internetowej (url): www.ipiss.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu dwóch badań źródeł wtórnych (desk-research) poświęconych współpracy między podmiotami świadczącymi usługi społeczne

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch badań źródeł wtórnych (deskresearch) i sporządzenie Raportu poświęconego współpracy podmiotów zatrudnienia socjalnego z innymi instytucjami i podmiotami świadczącymi usługi reintegracji społecznej i zawodowej. Badania stanowią element konstrukcji nowego modelu współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego z innymi podmiotami ekonomii społecznej realizującymi zadania reintegracyjne. Cel projektu: opracowanie koncepcji, przetestowanie i wdrożenie modelu współpracy (KMW) między instytucjami zatrudnienia socjalnego (np. kluby integracji społecznej) a podmiotami świadczącymi usługi społeczne (np. spółdzielnie socjalne) w trzech obszarach: 1) Zaspokajanie potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych (podmiotów ES). 2) Przygotowanie osób do tworzenia podmiotów ekonomii społecznej specjalizujących się w usługach społecznych. 3) Wykonywanie zleceń w określonych usługach społecznych. Bazą informacyjną do wypracowania koncepcji jest analiza różnych modeli: 1) generowania podaży i popytu na określone typy usług społecznych; 2) współpracy między podmiotami świadczącymi usługi społeczne, wśród których są instytucje o różnych celach statutowych, umocowaniu prawnym i źródłach finansowania; 3) organizacji rynku usług społecznych w relacji państwo - sektory pozarządowe (hierarchizacja, biurokratyzacja, decentralizacja); 4) rozwoju zasobów ludzkich oraz sposobów przygotowania pracowników przez instytucje świadczące usługi reintegracyjne. Wykonawca powinien uwzględniać powyższe wytyczne w konstruowaniu Raportu z badania. Całościowy Raport zawiera analizę źródeł wtórnych (deskresearch) pod kątem użyteczności oraz możliwości implementacji dobrych praktyk współpracy w obszarze ekonomii społecznej. Na Raport składają się dwa komplementarne desk-research: Badanie 1. Instytucje i podmioty ekonomii społecznej. Badanie 2. Modele współpracy między podmiotami ekonomii społecznej. Podstawą źródłową do sporządzenia Raportu z badań są materiały wtórne (tzw. dane zastane), tj. analizy statystyczne, opracowania eksperckie, artykuły czy monografie poświęcone ekonomii społecznej. Szczegółowa struktura Raportu będzie przedmiotem odrębnych konsultacji. Wykonawca zobowiązuje się do: - przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego listy źródeł, danych osoby realizatora oraz wstępnej koncepcji struktury badania w terminie 7 dni od podpisania umowy; - informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji poszczególnych etapów analizy; - zapewnienia możliwości konsultowania problemów realizacyjnych i sposobów ich rozwiązywania; - dostarczenia zwartego opracowania w postaci Raportu z badań (desk-research) do akceptacji przez Zleceniodawcę. Zamówienie podzielone jest na 2 części

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 73000000-2


Dodatkowe kody CPV: 79300000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16625
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Korporacja Badawcza Pretendend Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. E. Orzeszkowej 40/9
Kod pocztowy: 50-311
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15990
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16625
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Korporacja Badawcza Pretendend Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. E. Orzeszkowej 40/9
Kod pocztowy: 50-311
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15990
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.