eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilamowice › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.465.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilamowice w 2019 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-18

Ogłoszenie nr 510222999-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.

Urząd Gminy Wilamowice: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.465.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilamowice w 2019 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591445-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Wilamowice, Krajowy numer identyfikacyjny 07218232100000, ul. Rynek 1, 43-330 Wilamowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48338129430, e-mail przetargi@ug.wilamowice.pl, faks +48338129431.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wilamowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.465.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilamowice w 2019 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SG.271.3.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podstawą wszczęcia postępowania o udzielenie kredytu jest Uchwała Nr XI/71/19 Rady Miejskiej w Wilamowicach z dnia 21 sierpnia 2019 roku w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Wilamowice kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilamowice w 2019 roku. Podstawowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Kredyt udzielany będzie w PLN. Całość kredytu w kwocie 2.465.000,00 zł zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 10.12.2019 r. w dwóch transzach. Każda transza kredytu zostanie uruchomiona w postaci przelewu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, na podstawie dyspozycji przekazanej w formie faksu lub drogą elektroniczną. Maksymalny termin uruchomienia każdej transzy kredytu nie może być dłuższy niż dwa dni robocze, licząc od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia żadnych kosztów z tego tytułu. Okres karencji spłat rat kapitałowych do 28.02.2020 r. Kredyt będzie spłacany zgodnie z harmonogram spłat rat kapitałowych. Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu pierwszej transzy kredytu w złotych (PLN), wg zmiennej stopy procentowej ustalonej wg stawki WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M), wg notowań stawki obowiązującej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy zwiększonej o stałą marżę podaną w Formularzu ofertowym. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161820.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Wilamowicach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 17
Kod pocztowy: 43-330
Miejscowość: Wilamowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152026.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152026.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163864.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.