eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na działkach nr ew. 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo na działce nr ew. 941/18 w Puławach przy ul. Dęblińskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-18

Ogłoszenie nr 510222763-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na działkach nr ew. 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo na działce nr ew. 941/18 w Puławach przy ul. Dęblińskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Nr projektu POIS.02.02.00-00-0005/17 w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584107-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 43084068400000, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 886 87 68, e-mail przetargi@zuk.pulawy.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zuk.pulawy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością -100% udział Gmina Miasto Puławy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na działkach nr ew. 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo na działce nr ew. 941/18 w Puławach przy ul. Dęblińskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZUK/12/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na działkach nr ew. 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo na działce nr ew. 941/18 w Puławach przy ul. Dęblińskiej. Zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 2.2. Gospodarka odpadami komunalnymi oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020., Nr projektu POIS.02.02.00-00-0005/17. 2. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ oraz zgodnie z projektem budowlanym dla w/w zadania, zatwierdzonym przez Starostę Puławskiego prawomocną decyzją pozwolenie na budowę Nr AB.6740.9.780.2017 z dnia 05.12.2017 r. 3. W zakres zamówienia wchodzi: - przebudowa - adaptacja części istniejącego budynku na zaplecze socjalno-biurowe PSZOK, - budowa wiaty do przechowywania wyselekcjonowanych odpadów w boksach i kontenerach; - budowa boksów z bloczków mobilnych na odpady budowlane i gruz, wraz z zakupem i dostawą mobilnych bloczków, - budowa, dostawa i montaż wagi samochodowej wraz z systemem ważącym, - budowa placów, parkingów i chodników, - budowa ogrodzenia, - budow infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze wodociągowe, oświetlenie terenu i monitoring ), - wykonanie ścieżki edukacyjnej wraz z zakupem i montażem sześciu tablic edukacyjnych, - rozbiórka istniejącego budynku magazynowego z rampą, dwóch garaży blaszanych, istniejącej zabudowy po schronisku dla psów, istniejącej nawierzchni, kabli oświetleniowych wraz z lampami, wagi samochodowej oraz ogrodzenia z bramami i furtkami. Teren uzbrojony jest w sieć energetyczną eNN, instalację wodociągową w100 i w50, kanalizację sanitarną ks200, kanalizację deszczową kd200 i kd150. Teren inwestycji jest ogrodzony i nie występują na nim zagospodarowane obszary zieleni. Powierzchnia terenu zagospodarowanego na budowę PSZOK-a wynosi 2 871,41 m2. Wjazd na teren PSZOK zapewniony jest poprzez główny ciąg komunikacyjny od strony ul. Dęblińskiej. Zamawiający informuję, iż niniejsze zamówienie nie obejmuje zakupu i dostawy kontenerów i pojemników określonych w poz. 411 d. 11 przedmiaru robót, który to zakup będzie stanowił przedmiot odrębnego postępowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SIWZ: - projekcie budowlanym, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), - informacji BIOZ, - decyzji - pozwolenie na budowę nr AB.6740.9.780.2017 z dnia 05.12.2017 r. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). 5. Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji wynoszący : - 60 miesięcy na budynki i budowle, - 24 miesiące na urządzenia, licząc od daty podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej. 6. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie usługi pozostające w związku z realizowanymi robotami budowlanymi i dostawami, w szczególności uruchomienie, szkolenie pracowników Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu mechanicznym oraz serwis gwarancyjny z wyłączeniem kosztów ewentualnych materiałów eksploatacyjnych i kosztów materiałów szybko zużywających się, który to koszt w całym okresie gwarancji będzie ponoszony przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zaznacza, iż użyte w IDW-SIWZ przykładowe nazwy własne produktów referencyjnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymagane SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność wszelkimi środkami dowodowymi, w szczególności załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do IDW-SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 9. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 10. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia obowiązuje następująca kolejność ich ważności: a) SIWZ, b) dokumentacja projektowa, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, - realizację wymogów określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, - przeprowadzenie ewentualnych badań i prób, - zagospodarowanie terenu, - opracowanie projektu powykonawczego i wszelkiej dokumentacji powykonawczej, - szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń zamontowanych w PSZOK Zamawiający wskazuje, że roboty związane z realizacją przedmiotowego zadania będą prowadzone na terenie czynnego Zakładu i powinny być prowadzone z możliwie najmniejszym uszczerbkiem dla standardu pracy pracowników Zamawiającego oraz osób trzecich będących klientami Zamawiającego. Dojazd do istniejących budynków znajdujących się w otoczeniu prowadzonej inwestycji powinien być zapewniony przez Wykonawcę. Niezbędne ze względów technologicznych i logistycznych częściowe ograniczenie dojazdu Wykonawca musi uzgadniać z Zamawiającym. 12. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Usług Komunalnych ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy na działkach o numerach ewidencyjnych: 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo 941/18. 13. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót ujętych w projekcie budowlanym oraz określonych w SIWZ. Jeżeli z jakichkolwiek względów w planowanych przez Wykonawcę kosztach robót nie wystąpią pozycje (dot. robocizny, materiałów, sprzętu), dla robót które są wymienione w SIWZ lub są niezbędne do wykonania, to należy je wykonać w ramach ceny ryczałtowej przedstawionej w ofercie Wykonawcy. 14. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności: Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji, a także zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w SIWZ. 15. Wszelkie odpady powstałe w ramach wykonania zamówienia Wykonawca na swój koszt usuwa z terenu budowy i przekazuje uprawnionemu podmiotowi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111200-0, 45211350-7, 45342000-6, 45112710-5, 45232150-8, 45232410-9, 45311000-0, 45233252-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2045110.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AK NOVA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mrągowska 3
Kod pocztowy: 60-161
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2698620.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2527848.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3973112.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.