eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu drogowego elementów wyposażenia stoiska wystawienniczego na potrzeby uczestnictwa w targach WOMEX, w Tampere, w Finlandii odbywających się, w dniach 23 - 27.10.2019r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-17

Ogłoszenie nr 510222336-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.

Instytut Adama Mickiewicza: Świadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu drogowego elementów wyposażenia stoiska wystawienniczego na potrzeby uczestnictwa w targach WOMEX, w Tampere, w Finlandii odbywających się, w dniach 23 - 27.10.2019r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597629-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540196992-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 476 100, e-mail iam@iam.pl, faks 224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu drogowego elementów wyposażenia stoiska wystawienniczego na potrzeby uczestnictwa w targach WOMEX, w Tampere, w Finlandii odbywających się, w dniach 23 - 27.10.2019r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/IAM/2019/09

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu drogowego elementów wyposażenia stoiska wystawienniczego na potrzeby uczestnictwa w targach WOMEX, w Tampere, w Finlandii odbywających się, w dniach 23 - 27.10.2019r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Transport elementów wyposażenia i mebli (szczegółowa lista elementów poniżej) na trasie Warszawa - Tampere, Finlandia, rozpakowanie z case´ów obiektów na miejscu w Finlandii. Zapakowanie obiektów do case´ów , transport powrotny na trasie Tampere, Finlandia - Warszawa. 1)Transport do Finlandii: Załadunek ul. Badylarska 59/61, 02-236 Warszawa, w dniu 18.10.2019r. w godzinach 14.00 - 16.00 - Dostawa w Finlandii wrazz rozpakowaniem obiektów z case´ów pod adres: Yliopistonkatu 55, 33100 Tampere, Finlandia w dniu 22.10 .2019r. do godziny 10.00 2) Transport do Polski: - Zapakowanie obiektów do case´ów w Yliopistonkatu 55, 33100 Tampere, Finlandia w dniu 27.10.2019 r. w godzinach 20.00-23.00. - Dostawa obiektów do Polski do dnia 31.10.2019 r. ul. Badylarska 59/61, 02-236 Warszawa, w godzinach 8.00 - 16.00 Lista elementów do transportu: A) Case aluminiowy o wymiarach 220 cm dł - 90 cm szer, 140 cm wys, waga wraz z zapakowanymi obiektami ok 150 kg: (wartość odtworzeniowa ładunku 30000 zł brutto) B) Case aluminiowy o wymiarach 220 cm dł - 90 cm szer, 140 cm wys, waga ok 150 kg ( waga wraz z zapakowanymi obiektami) : (wartość odtworzeniowa ładunku 15000 zł brutto) Lista obiektów do rozpakowania oraz zapakowania z Caseów aluminiowych w Tampere, Finlandia 2 x lada wystawowa (waga ok 20 kg każda) 6 x pufa 4 x stolik (waga ok 5 kg każdy) 2 x lampa podłogowa 1 x sofa (waga ok. 20 kg) 5 x kubiki drewniane (waga ok 3 kg każdy)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8


Dodatkowe kody CPV: 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11995.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MW Fitness Mateusz Wiśniewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 14/2
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23811.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.