eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Przebudowa drogi gminnej nr 120502C Stary Kobrzyniec-Pinino na odcinku od km 0+000 do km 0+380

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 510221073-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Gmina Rogowo: Przebudowa drogi gminnej nr 120502C Stary Kobrzyniec-Pinino na odcinku od km 0+000 do km 0+380

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588300-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rogowo, Krajowy numer identyfikacyjny 910866732, ul. Rogowo 51, 87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 801 622, e-mail przetargi@rogowo.pl, faks 542 802 832.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rogowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 120502C Stary Kobrzyniec-Pinino na odcinku od km 0+000 do km 0+380

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Og.271.1.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 120502C Stary Kobrzyniec-Pinino na odcinku od km 0+000 do km 0+380 3.3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Przebudowa drogi gminnej nr 120502C Stary Kobrzyniec-Pinino na odcinku od km 0+000 do km 0+380 3.4. Zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze, w tym: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa w terenie równinnym 2) Roboty rozbiórkowe, w tym: a) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca o wysokości 13-17 cm. Bruk do przełożenia 3) Roboty ziemne, w tym: b) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,6 m3 w gr. Kat. IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km z utylizacją gruntu 4) Podbudowy, w tym: a) Wykonanie i zgęszczenie mechaniczne warstwy odcinającej w korycie lub na całej szerokości drogi- grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm b) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm 5) Nawierzchnie, w tym c) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 8-12 w ilości 13.0 dm3/m2 d) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 10.0 dm3/m2 e) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 w ilości 8.0 dm3/m2 f) Nawierzchnia z brukowca na podsypce cementowo-piaskowej C4/5 z wypełniniem spoin zaprawą cementową z pielęgnacją. brukowiec z rozbiórki , 20% dołożenia brukowca 6) Roboty wykończeniowe, w tym: a) Pobocza gruntowe b) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 9) Inwentaryzacja powykonawcza, w tym: a) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 3.5. Szczegółowy zakres robót do wykonania zamówienia, czyli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedstawiony został w załączonych do Specyfikacji następujących dokumentacjach technicznych: Projekt budowlano-wykonawczy: Przebudowa drogi gminnej nr 120502C Stary Kobrzyniec-Pinino na odcinku od km 0+000 do 0+380 ze schematami i rysunkami, Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów budowlanych oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych. 3.7. Oferta musi obejmować również wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia takie jak np. związane z: 1) wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów budowlanych - jeżeli wyznaczenie nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego 2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych - jeżeli jej wykonanie inwentaryzacji nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego, 3) przygotowanie i urządzenie terenu budowy, 4) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym wykonanie przyłączeń wodociągowych, kanalizacyjnych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia 5) przed rozpoczęciem robót wykonanie "Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagane, 6) zapewnienie odpowiedniej organizacji podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania, 7) opracowanie tymczasowej organizacji ruchu - jeżeli będzie wymagana, 8) wnoszenie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego - jeżeli będą wymagane, 9) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 10) zabezpieczenie terenu budowy w trakcie prowadzenia robót od momenty przekazania placu budowy do czasu przekazania Zamawiającemu, 11) zapewnienie dojazdu do nieruchomości w rejonie prowadzenia robót, 12) naprawianie i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót obiektów i ich części bądź urządzeń, 13) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 14) wykonywanie obowiązków nałożonych przez gestora infrastruktury technicznej zlokalizowanej w pasie drogowym budowanej (rozbudowywanej, przebudowywanej) drogi, wskazanych na etapie uzgadniania dokumentacji projektowej i dotyczących sposobu przebudowy infrastruktury technicznej i wykonywania robót w jej pobliżu, w tym m.in. dotyczących zgłoszenia planowanego rozpoczęcia robót związanych z przebudową infrastruktury, odbioru robót związanych z przebudową infrastruktury 15) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3.8. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 3.9. Realizacja przedmiotowej prowadzona będzie na podstawie dokonanego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45111000-8, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 122163.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "MAR - DAR" Marian Tompalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Makówiec 53
Kod pocztowy: 87-602
Miejscowość: Chrostkowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150260.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150260.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204109.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.