To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-16
Ogłoszenie nr 510220394-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.
Miasto Białystok: Inwentaryzacja systemów grzewczych na terenie miasta Białystok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583323-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwentaryzacja systemów grzewczych na terenie miasta Białystok
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOŚ-III.271.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja systemów grzewczych na terenie miasta Białystok wraz z opracowaniem bazy danych. 2. Baza danych systemów grzewczych, stanowiących źródło niskiej emisji, powinna być przygotowana w narzędziu informatycznym - oprogramowaniu bazodanowym w postaci relacyjnej bazy danych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Inwentaryzacja powinna być przeprowadzona na podstawie wywiadu kwestionariuszowego i należy nią objąć co najmniej 80% punktów adresowych znajdujących się na obszarze miasta Białystok; na dzień 28.05.2019r. na terenie miasta istnieje 26 091 punktów adresowych, zgodnie z prowadzoną przez Miasto Białystok ewidencją miejscowości, ulic i adresów, które mają odzwierciedlenie w Państwowym Rejestrze Granic. 5. Inwentaryzacja powinna zawierać w szczególności następujące dane: a) lokalizację - adres zgodny z warstwą punktów adresowych Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Białystok (- punkt adresowy - nieruchomości niezabudowana - za prawidłowo wypełnioną ankietę uznaje się wprowadzenie adnotacji "nieruchomość niezabudowana"; - punkt adresowy - obiekt przemysłowy - za prawidłowo wypełnioną ankietę uznaje się wprowadzenie adnotacji "obiekt przemysłowy"; - odmowa udzielenia odpowiedzi przez ankietowanego - należy sporządzić odpowiednią notatkę); b) typ budynku; c) rodzaje ogrzewania w budynku/lokalu; d) ilość, rodzaj (w tym klasa kotła zgodnie z PN-EN 303-5:2012), moc i wiek pieców/kotłów na paliwo stałe zlokalizowanych w budynku (punkt adresowy); e) rodzaj i ilość spalanego paliwa stałego w ciągu roku w budynku/lokalu; f) wielkość ogrzewanej powierzchni budynku/lokalu; g) dane dotyczące planów wymiany systemów grzewczych; h) dane dotyczące przeprowadzonych i planowanych termomodernizacji; i) wielkość emisji pyłu zawieszonego PM10; benzo(a)pirenu; pyłu zawieszonego PM2,5; SO2; CO; CO2; NOx, wynikająca z liczby pieców/kotłów na paliwo stałe zlokalizowanych w budynku; j) zastosowanie odnawialnych źródeł energii (rodzaj, zainstalowana moc). 6. W przypadku budynków wielorodzinnych dopuszcza się możliwość pozyskania informacji od zarządców budynków lub spółdzielni mieszkaniowych. 7. Szczegółowe wymagania dotyczące systemu informatycznego (oprogramowania do obsługi bazy danych): a) dostęp do bazy danych, edycja danych i przetwarzanie powinny odbywać się przez przeglądarkę internetową, b) serwer systemu zlokalizowany będzie w infrastrukturze Wykonawcy, system merytoryczny dostępny dla zalogowanych użytkowników przez przeglądarki internetowe z siedziby Zamawiającego, c) autoryzacja użytkowników systemu informatycznego za pomocą loginu i hasła co najmniej 8 znakowego (w tym litery, cyfry i znaki specjalne), d) dostarczenie modułu do administrowania systemem informatycznym z możliwością ograniczenia dostępu dla wskazanych adresów IP lub puli adresów IP, e) wymagane jest szyfrowanie połączenia poprzez https z użyciem protokołu TLS 1.2 oraz certyfikat ssl dostarczony przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
355720.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ATMOTERM S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
434000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usług pocztowych: przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, odbiór korespondencji na rzecz GDDKiA O. w Białymstoku
- Dostawę fabrycznie nowych samochodów do PZDW w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na zadania: Zadanie I - dostawa 4 szt. samochodów patrolowych, Zadanie II - dostawa 2 szt. samochodów osobowych.
- Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku
- DOSTAWA ZESTAWÓW DIAGNOSTYCZNYCH I TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH
- Remont zatok autobusowych w ciągu DW 647 Dęby - Kolno - Gromadzyn-Wykno - Stawiski w km 13+220SL i 13+319SP.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY KWP W BIAŁYMSTOKU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.