eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Inwentaryzacja systemów grzewczych na terenie miasta Białystok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 510220394-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Miasto Białystok: Inwentaryzacja systemów grzewczych na terenie miasta Białystok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583323-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Inwentaryzacja systemów grzewczych na terenie miasta Białystok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOŚ-III.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja systemów grzewczych na terenie miasta Białystok wraz z opracowaniem bazy danych. 2. Baza danych systemów grzewczych, stanowiących źródło niskiej emisji, powinna być przygotowana w narzędziu informatycznym - oprogramowaniu bazodanowym w postaci relacyjnej bazy danych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Inwentaryzacja powinna być przeprowadzona na podstawie wywiadu kwestionariuszowego i należy nią objąć co najmniej 80% punktów adresowych znajdujących się na obszarze miasta Białystok; na dzień 28.05.2019r. na terenie miasta istnieje 26 091 punktów adresowych, zgodnie z prowadzoną przez Miasto Białystok ewidencją miejscowości, ulic i adresów, które mają odzwierciedlenie w Państwowym Rejestrze Granic. 5. Inwentaryzacja powinna zawierać w szczególności następujące dane: a) lokalizację - adres zgodny z warstwą punktów adresowych Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Białystok (- punkt adresowy - nieruchomości niezabudowana - za prawidłowo wypełnioną ankietę uznaje się wprowadzenie adnotacji "nieruchomość niezabudowana"; - punkt adresowy - obiekt przemysłowy - za prawidłowo wypełnioną ankietę uznaje się wprowadzenie adnotacji "obiekt przemysłowy"; - odmowa udzielenia odpowiedzi przez ankietowanego - należy sporządzić odpowiednią notatkę); b) typ budynku; c) rodzaje ogrzewania w budynku/lokalu; d) ilość, rodzaj (w tym klasa kotła zgodnie z PN-EN 303-5:2012), moc i wiek pieców/kotłów na paliwo stałe zlokalizowanych w budynku (punkt adresowy); e) rodzaj i ilość spalanego paliwa stałego w ciągu roku w budynku/lokalu; f) wielkość ogrzewanej powierzchni budynku/lokalu; g) dane dotyczące planów wymiany systemów grzewczych; h) dane dotyczące przeprowadzonych i planowanych termomodernizacji; i) wielkość emisji pyłu zawieszonego PM10; benzo(a)pirenu; pyłu zawieszonego PM2,5; SO2; CO; CO2; NOx, wynikająca z liczby pieców/kotłów na paliwo stałe zlokalizowanych w budynku; j) zastosowanie odnawialnych źródeł energii (rodzaj, zainstalowana moc). 6. W przypadku budynków wielorodzinnych dopuszcza się możliwość pozyskania informacji od zarządców budynków lub spółdzielni mieszkaniowych. 7. Szczegółowe wymagania dotyczące systemu informatycznego (oprogramowania do obsługi bazy danych): a) dostęp do bazy danych, edycja danych i przetwarzanie powinny odbywać się przez przeglądarkę internetową, b) serwer systemu zlokalizowany będzie w infrastrukturze Wykonawcy, system merytoryczny dostępny dla zalogowanych użytkowników przez przeglądarki internetowe z siedziby Zamawiającego, c) autoryzacja użytkowników systemu informatycznego za pomocą loginu i hasła co najmniej 8 znakowego (w tym litery, cyfry i znaki specjalne), d) dostarczenie modułu do administrowania systemem informatycznym z możliwością ograniczenia dostępu dla wskazanych adresów IP lub puli adresów IP, e) wymagane jest szyfrowanie połączenia poprzez https z użyciem protokołu TLS 1.2 oraz certyfikat ssl dostarczony przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 355720.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ATMOTERM S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Łangowskiego 4
Kod pocztowy: 45-031
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 434000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 434000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 434000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.