eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt."Strefa wypoczynku Wawel przy ul. G. Narutowicza" (BO 19/V/1)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 510220292-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: "Strefa wypoczynku Wawel przy ul. G. Narutowicza" (BO 19/V/1)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596225-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: "Strefa wypoczynku Wawel przy ul. G. Narutowicza" (BO 19/V/1)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP82/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót zgodnie z koncepcją zawartą w Programie Funkcjonalno - Użytkowych (PFU) oraz załączonymi rysunkami. Całość zadania realizowane będzie na działkach nr 4074, 4075, 4076, 4068, 4067, 4070, 4069, 4066, 3873, 3871, 3876, 3875 obręb 0010 będących własnością Gminy Sosnowiec, przy ul. Gabriela Narutowicza. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "zaprojektuj i wybuduj" składa się z: ? wykonanie prac rozbiórkowych, ? wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, ? wykonanie nasadzeń, ? remont i rozbudowa oświetlenia parkowego, ? wymiana oraz montaż nowych elementów małej architektury, ? wykonanie termoutwardzalnej gry terenowej, ? zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia kolidującego z planowanymi robotami (fakultatywnie), ? wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu oraz realizacji robót. Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym: ? sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, ? sporządzenie projektów budowlanych (fakultatywnie), ? sporządzenie projektów wykonawczych, ? sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi (fakultatywnie), ? przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż), ? wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie), ? opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż, ? uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno - budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 4 egzemplarze, na nośniku CD - 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 2 egzemplarze, na nośniku CD - 2 egzemplarz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71250000-5


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 270000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy JAMPICH Patryk Walasek
Email wykonawcy: jampich@onet.pl
Adres pocztowy: Ostrogórska 32
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.