To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-14
Ogłoszenie nr 510218075-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych: Modernizacja istniejącego placu zabaw w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pt. "Perła Pogoni - przywrócenie dawnego blasku w parku Dietla" (BO 18/II/5; BO 19/II/16).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595916-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000,
ul. Plonów
22/I,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 291 79 22, e-mail
sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja istniejącego placu zabaw w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pt. "Perła Pogoni - przywrócenie dawnego blasku w parku Dietla" (BO 18/II/5; BO 19/II/16).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP73/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: roboty budowlane polegające na modernizacji istniejącego placu zabaw w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pt.:" Perła Pogoni-przywrócenie dawnego blasku w Parku Dietla". Realizacja przedmiotu zamówienia zakłada modernizację istniejącego placu zabaw polegającej na wymianie urządzeń zabawowych, doposażenia placu zabaw oraz wymianę istniejących elementów małej architektury tj. koszy na śmieci i tablicy regulaminowej. Urządzenia do zabaw i ćwiczeń zlokalizowane będą z podziałem na grupy wiekowe oraz z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa. W obrębie stref bezpieczeństwa urządzeń zastosowana będzie nawierzchnia bezpieczna, amortyzująca upadek. Zakłada się skomunikowanie placu zabaw z istniejącymi alejkami pieszymi poprzez budowę dróg utwardzonych-dojść. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ-Dokumentacja, na który składa się: ? projekt zagospodarowania terenu, ? projekt technik ochronnych drzew, ? rysunki, ? karty techniczne, ? inwentaryzacja drzew, ? BIOZ, ? przedmiar robót, ? szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Położenie zabytku: - teren zespołu przypałacowo-parkowego, związany z dawnym pałacem Henryka Dietla w Sosnowcu, położony przy ul. Żeromskiego w Sosnowcu, działki numer: 6885/10, 6885/11 obręb 0009. W trakcie wykonywania robót nie może dojść do uszkodzenia, zniszczenia znajdującego się w na terenie parku drzewostanu (oraz innych form roślinności) oraz istniejącej infrastruktury. Dodatkowe warunki, polegające na obowiązku: - znajdujące się na placu budowy drzewa muszą być skutecznie zabezpieczone przed uszkodzeniami - nie wolno dopuścić do uszkodzenia, osłabienia, złamania czy wyłamania poszczególnych części roślin, - roboty prowadzone w obrębie systemów korzeniowych drzew należy wykonać ręcznie, - w sytuacji odsłonięcia fragmentów systemów korzeniowych, należ jak najszybciej je zabezpieczyć (nie wolno dopuścić do sytuacji, w której nastąpi przesychanie wspomnianych systemów korzeniowych, - w trakcie trwania budowy należy wydzielić szlaki komunikacyjne (tymczasowe ciągi komunikacyjne, dla pracowników i ewentualnych pojazdów), umożliwiające poruszanie się po terenie oraz miejsca składowania materiałów, - przytoczone powyżej miejsca, powinny być zlokalizowane poza zasięgiem korzeni drzew, w odległości 1,5 m od obrysu korony, - miejsca, strefy gdzie nastąpiło ubicie ziemi, po zakończeniu robót powinny być natomiast przywrócone do poprzedniego stanu, powyższe działanie dotyczy zwłaszcza trawników. - wykonane prace nie mogą powodować zniszczenia istniejącej infrastruktury, a także elementów małej architektury, wyposażenia parku, Nawierzchnia-ciąg pieszy prowadzący na plac zabaw, powinna być wykonana: - Tworzywo- beton, kostka brukowa, - Kształt-prostokątny, krawędzie bez fazy, brzegi równe, - Kolor-utrzymanie tonacji szaro-beżowej (nawiązanie do istniejącej na terenie parku nawierzchni HanseGrand), - Parametry-zastosowanie kostki posiadającej zróżnicowaną wielkość-materiał w 3 rozmiarach. Obrzeża-ciąg pieszy prowadzący na plac zabaw: - Tworzywo- beton, kostka brukowa, - Kształt-prostokątny, krawędzie bez fazy, brzegi równe, - Kolor-utrzymanie tonacji szaro-beżowej (nawiązanie do istniejącej na terenie parku nawierzchni HanseGrand), - Parametry-na obrzeża sugeruje się zastosowanie tego samego rodzaju kostki, która tworzyć będzie powierzchnię ścieżek ale o innych parametrach (elementy o większych wymiarach niż zastosowane na ścieżkach). Wymiana koszy -sposób przytwierdzenia ich do podłoża nie może przyczynić się do zniszczenia obecnej w parku roślinności. Elementy mocujące powinny być przymocowane do gruntu za pomocą bloków betonowych o maksymalnych wymiarach 30x30x30 cm. Ogrodzenie wyznaczające zasięg placu zabaw powinno posiadać stonowaną kolorystykę, dostosowaną do istniejącej w obiekcie zieleni oraz urządzeń zabawowych. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał wszystkich obowiązujących przepisów i wymagań w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa pracy. W tym celu, w ramach prac przygotowawczych do realizacji robót, zgodnie z wymogami ustawy-Prawo Budowlane, jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji zarządzającemu realizacją umowy, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Na jego podstawie musi zapewnić pracownikom warunki pracy bezpieczne nie szkodliwe dla zdrowia i spełniające odpowiednie wymagania sanitarne. Ponadto Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu instrukcję eksploatacji i konserwacji urządzeń. Każda instrukcja zawierać powinna między innymi następujące informacje: 1. Strona tytułowa zawierająca: tytuł instrukcji, nazwę inwestycji, datę wykonania urządzenia, 2. Spis treści 3. Informacje katalogowe o producencie: nazwa firmy, numer kontaktowy i pełny adres pocztowy, 4. Gwarancje producenta 5. Wykresy i instrukcje, 6 Szczegółowy opis funkcji każdego głównego elementu składowego układu, 7. Dane o osiągach i wielkości nominalne, 8. Instrukcje instalacyjne, 9. Procedura rozruchu, 10. Właściwa regulacja, 11. Procedury testowania 12. Zasady eksploatacji, 13. Instrukcja wyłączania z eksploatacji, 14. Instrukcja postępowania awaryjnego i usuwania usterek, 15. Środki ostrożności, Instrukcje dotyczące konserwacji i naprawy winny zawierać szczegółowe rysunki montażowe z numerami części, wykazami części, instrukcjami odnośnie zamawiania części zamiennych, wraz z kompletną instrukcją konserwacji zachowawczej niezbędnej do utrzymania dobrego stanu i trwałości urządzeń. Instrukcje odnośnie smarowania, z wykazem punktów, które należy smarować lub naoliwić, zalecanymi rodzajami, klasą i zakresem temperatur smarów i zalecaną częstotliwością smarowania. Wykaz zalecanych części zapasowych wraz z danymi kontaktowymi do najbliższego przedstawiciela producenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
298231.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DR SPIL POLSKA MArcin Kozubek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
288100.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
298231.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DR SPIL POLSKA MARCIN KOZUBEK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
288100.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- ZP-2200-13/24 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie remontów pustostanów w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec
- "Modernizacja pomieszczeń Prosektorium i Pracowni Histopatologicznej wraz z wyposażeniem pod Zakład Patomorfologii (...)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Żelechlinek
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa placu zabaw w miejscowości Radymno
- Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica
- Przebudowa kompleksu boisk na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. K. Makuszyńskiego w Bogatyni
- Utworzenie miejsca rekreacyjnego w Wiązowie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.