eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › PRZEBUDOWA STANOWISKA KIEROWANIA ORAZ POMIESZCZEŃ TOWARZYSZĄCYCH KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OPOLU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-11

Ogłoszenie nr 510216854-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu: PRZEBUDOWA STANOWISKA KIEROWANIA ORAZ POMIESZCZEŃ TOWARZYSZĄCYCH KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OPOLU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593275-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 17369200000000, ul. ul. Budowlanych 1, 45-005 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 420-70-01, e-mail sekretariat@psp.opole.pl, faks 77 420-70-80.
Adres strony internetowej (url): https://kwpspopole.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA STANOWISKA KIEROWANIA ORAZ POMIESZCZEŃ TOWARZYSZĄCYCH KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OPOLU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WT.2370.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Przebudowa stanowiska kierowania oraz pomieszczeń towarzyszących Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu" W zakresie prac budowlanych: o Prace przygotowawcze i wyburzeniowe, o Wykonanie nowych ścian działowych, o Prace tynkarskie, glazurnicze, malarskie. o Montaż sufitów podwieszanych kasetonowych (akustycznych), o Wykonanie posadzki z płytek gresowych o Dostawa i montaż stolarki drzwiowej. o Postępowanie przetargowe nie obejmuje mebli ujętych w dokumentacji projektowej. W zakresie części elektrycznej: Zamawiający wymaga aby całość wykonywanych prac w branży elektrycznej była poprzedzona projektem wykonawczym przedstawionym Zamawiającemu do akceptacji - zgodnie z wytycznymi z załącznika nr 1 do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. o Prace przygotowawcze i demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, o Wykonanie przepustów kablowych, o Dostawa i montaż rozdzielnic elektrycznych, o Poprowadzenie okablowania o Wykonanie instalacji oświetleniowej o Wykonanie instalacji zasilania gwarantowanego i niegwarantowanego o Wykonanie instalacji zasilania klimatyzacji i żaluzji o Wykonanie sieci teletechnicznych o Dokumentacja Po zakończeniu robót instalacyjnych dokonać wymagane pomiary i testy, z których należy sporządzić protokoły. Elementami dokumentacji dostarczonej Zamawiającemu są co najmniej: Dla części elektrycznej o protokoły z pomiarów skuteczności zerowania o protokoły z pomiarów rezystancji izolacji o protokoły z pomiarów rezystancji uziemień o schematy jednokreskowe instalacji o schematy elektryczne rozdzielnic o rysunki rozmieszczenia elementów w rozdzielnicach Dla części teletechnicznej: o schemat sieci strukturalnej o rzut piętra z naniesionymi punktami logicznymi o opis rozszycia okablowania na PatchPanelach o schematy instalacji sterowania o badaniami sieci w zakresie prawidłowości podłączenia par o badaniami sieci w zakresie ciągłości łącza o badaniami sieci w zakresie zwarcia między dwoma lub większą liczbą przewodów w skrętce o badaniami sieci w zakresie skrzyżowania par o badaniami sieci w zakresie odwrócenia par o badaniami sieci w zakresie przesłuchów między parami (NEXT) o zakres badań sieci może zostać (po aprobacie Zamawiającego) minimalnie zmodyfikowany, np. poprzez przeprowadzenie pomiarów parametrów torów transmisyjnych miernikiem kwalifikowanym do przeprowadzania testów sieci kat. 6. Raport z takich skumulowanych pomiarów należy dołączyć do dokumentacji powykonawczej. o Typ urządzeń pomiarowych oraz datę homologacji urządzeń należy zawrzeć w dokumentacji z badań

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262500-6, 45430000-0, 45421000-4, 45410000-4, 45421000-4, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 379674
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budownictwo Nowoczesne I Innowacyjne Andrzej Witoń
Email wykonawcy: BIN2012@wp.pl
Adres pocztowy: Wronów 7
Kod pocztowy: 49-345
Miejscowość: Skorogoszcz
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 467000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 467000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 467000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.