To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-11
Ogłoszenie nr 510216854-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu: PRZEBUDOWA STANOWISKA
KIEROWANIA ORAZ POMIESZCZEŃ TOWARZYSZĄCYCH KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ
PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OPOLU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593275-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 17369200000000,
ul. ul. Budowlanych
1,
45-005
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 420-70-01, e-mail
sekretariat@psp.opole.pl, faks
77 420-70-80.
Adres strony internetowej (url): https://kwpspopole.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA STANOWISKA KIEROWANIA ORAZ POMIESZCZEŃ TOWARZYSZĄCYCH KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OPOLU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WT.2370.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Przebudowa stanowiska kierowania oraz pomieszczeń towarzyszących Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu" W zakresie prac budowlanych: o Prace przygotowawcze i wyburzeniowe, o Wykonanie nowych ścian działowych, o Prace tynkarskie, glazurnicze, malarskie. o Montaż sufitów podwieszanych kasetonowych (akustycznych), o Wykonanie posadzki z płytek gresowych o Dostawa i montaż stolarki drzwiowej. o Postępowanie przetargowe nie obejmuje mebli ujętych w dokumentacji projektowej. W zakresie części elektrycznej: Zamawiający wymaga aby całość wykonywanych prac w branży elektrycznej była poprzedzona projektem wykonawczym przedstawionym Zamawiającemu do akceptacji - zgodnie z wytycznymi z załącznika nr 1 do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. o Prace przygotowawcze i demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, o Wykonanie przepustów kablowych, o Dostawa i montaż rozdzielnic elektrycznych, o Poprowadzenie okablowania o Wykonanie instalacji oświetleniowej o Wykonanie instalacji zasilania gwarantowanego i niegwarantowanego o Wykonanie instalacji zasilania klimatyzacji i żaluzji o Wykonanie sieci teletechnicznych o Dokumentacja Po zakończeniu robót instalacyjnych dokonać wymagane pomiary i testy, z których należy sporządzić protokoły. Elementami dokumentacji dostarczonej Zamawiającemu są co najmniej: Dla części elektrycznej o protokoły z pomiarów skuteczności zerowania o protokoły z pomiarów rezystancji izolacji o protokoły z pomiarów rezystancji uziemień o schematy jednokreskowe instalacji o schematy elektryczne rozdzielnic o rysunki rozmieszczenia elementów w rozdzielnicach Dla części teletechnicznej: o schemat sieci strukturalnej o rzut piętra z naniesionymi punktami logicznymi o opis rozszycia okablowania na PatchPanelach o schematy instalacji sterowania o badaniami sieci w zakresie prawidłowości podłączenia par o badaniami sieci w zakresie ciągłości łącza o badaniami sieci w zakresie zwarcia między dwoma lub większą liczbą przewodów w skrętce o badaniami sieci w zakresie skrzyżowania par o badaniami sieci w zakresie odwrócenia par o badaniami sieci w zakresie przesłuchów między parami (NEXT) o zakres badań sieci może zostać (po aprobacie Zamawiającego) minimalnie zmodyfikowany, np. poprzez przeprowadzenie pomiarów parametrów torów transmisyjnych miernikiem kwalifikowanym do przeprowadzania testów sieci kat. 6. Raport z takich skumulowanych pomiarów należy dołączyć do dokumentacji powykonawczej. o Typ urządzeń pomiarowych oraz datę homologacji urządzeń należy zawrzeć w dokumentacji z badań
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262500-6, 45430000-0, 45421000-4, 45410000-4, 45421000-4, 45410000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
379674
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Budownictwo Nowoczesne I Innowacyjne Andrzej Witoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
467000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w sprzęt audiowizualny
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych należących do GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Nysie w okresie 24 miesięcy
- PN/02/2024 Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Budowa ścieżki pieszo- rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 454 w m. Świerczów" - z podziałem na zadania
- "Rewitalizacja wnętrza podwórzowego wraz z montażem zestawu półpodziemnych pojemników na odpady komunalne przy ul. Szpitalnej w Opolu"
- "dostawa urządzeń warsztatowych na wyposażenia stacjonarnych warsztatów naprawczych"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.