To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-08
Ogłoszenie nr 510212979-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Modernizacja Szpitala Specjalistycznego SPZOZ w Sanoku poprzez doposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną w celu utrzymania III poziomu podstawowego zabezpieczenia szpitalnego- (część 4)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590743-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 37044434500000,
ul. ul. 800-lecia
26,
38-500
Sanok, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 656 290, e-mail
zam.pub@zozsanok.pl, faks
134 656 290.
Adres strony internetowej (url): www.zozsanok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Szpitala Specjalistycznego SPZOZ w Sanoku poprzez doposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną w celu utrzymania III poziomu podstawowego zabezpieczenia szpitalnego- (część 4)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ/PN/29/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego w ramach Modernizacji Szpitala Specjalistycznego SPZOZ w Sanoku poprzez doposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną w celu utrzymania III poziomu podstawowego zabezpieczenia szpitalnego - część nr 4- powtórka. CPV - 33.19.00.00-8 - różne urządzenia i produkty medyczne Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, dokonać instalacji oraz uruchomienia jak również przeszkolić personel medyczny w zakresie obsługi i użytkowania, konserwacji sprzętu . Oferowany wyrób musi być nowy: wyprodukowany 2019 r. wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, posiadający właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, , posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z aparatu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, itp. Warunki gwarancji: Wykonawca musi objąć gwarancją zaoferowany sprzęt medyczny, a gwarancja biegnie od dnia instalacji i uruchomienia (stwierdzonego protokołem technicznego przekazania- odbioru) i kończy się z upływem minimum 24 miesięcy Szczegółowe zaoferowane warunki gwarancji zawiera oświadczenie zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ '' warunki gwarancji'' 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: meble |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 oraz art.93 ust.1 pkt.1 oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu nr 1. Uzasadnienie Prawne- -Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: -cena najkorzystniejszej oferty przewyższa lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty - najtańsza oferta jest niezgodna z SIWZ. Uzasadnienie Faktyczne- w przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu nr 12 zostało złożone 2 oferty - najtańsza oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 -oferta firmy Renggli Sp. z o.o Ul. Handlowa 6A, 15-399 Białystok przewyższa kwotę przeznaczoną na wykonanie zamówienia o 7 804,63zł , a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty oraz treść oferty Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia pakiet nr 1. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: kontenery- wanienki do dezynfekcji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4091.62
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego " CEZAL" S.A- WROCŁAW, Oddział Kraków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4499.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: lodówki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 3.Uzasadnienie prawne - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 3 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: koszyki do dezynfekcji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5903.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Informer Med. Sp z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7773.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: regały magazynowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 5.Uzasadnienie prawne - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 5 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: sprzęt medyczny - różny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16566.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego " CEZAL" S.A- WROCŁAW, Oddział Kraków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16566.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: ubrania, obuwie operacyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33894.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego " CEZAL" S.A- WROCŁAW, Oddział Kraków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36605.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: kosze do sterylizacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 8.Uzasadnienie prawne - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 8 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: lodówka do przechowywania krwi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 9.Uzasadnienie prawne - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 9 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: zgrzewarka i podajnik |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STERIMED Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23985.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: pistolet parowy do mycia narzędzi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Informer Med. Sp z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7810.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: wózek anestezjologiczny I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu nr 12. Uzasadnienie Prawne- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty Uzasadnienie Faktyczne- w przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu nr 12 -najkorzystniejsza oferta firmy Centrum Zaopatrzenia Medycznego " CEZAL" S.A- WROCŁAW, Oddział Kraków Ul. Balicka 117, 30-149 Kraków przewyższa kwotę przeznaczoną na wykonanie zamówienia o 357,70 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia pakiet nr 12. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: wózki anestezjologiczne II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu nr 13. Uzasadnienie Prawne- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty Uzasadnienie Faktyczne- w przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu nr 13 -najkorzystniejsza oferta firmy Centrum Zaopatrzenia Medycznego " CEZAL" S.A- WROCŁAW, Oddział Kraków Ul. Balicka 117, 30-149 Kraków przewyższa kwotę przeznaczoną na wykonanie zamówienia o 715,50 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia pakiet nr 13. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Markowce w Gminie Sanok
- na dostawę próbówek i innego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Sanoku
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
- na dostawę mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ Sanok
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa rejestratorów ciśnienia wraz z oprogramowaniem
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.