eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › Dostawa urządzeń grzewczych wraz z montażem i modernizacją kotłowni w ramach projektu pn. "Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych na terenie gminy Myszyniec"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-01

Ogłoszenie nr 510208040-N-2019 z dnia 01-10-2019 r.

Gmina Myszyniec: Dostawa urządzeń grzewczych wraz z montażem i modernizacją kotłowni w ramach projektu pn. "Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych na terenie gminy Myszyniec"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583826-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540177119-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Myszyniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54660900000000, ul. Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 721 141, e-mail urzad@myszyniec.nowoczesnagmina.pl, faks 297 721 141.
Adres strony internetowej (url): http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń grzewczych wraz z montażem i modernizacją kotłowni w ramach projektu pn. "Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych na terenie gminy Myszyniec"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.17.2019.GK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Dostawa urządzeń grzewczych wraz z montażem i modernizacją kotłowni w ramach projektu pn. "Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych na terenie gminy Myszyniec" zgodnie z niniejszą SIWZ i jej załącznikami. 2. Do zakresu przedmiotowego zamówienia dotyczącego montażu instalacji urządzeń grzewczych wchodzą m.in.: 1) Dostawa i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 35 szt. kotłów na biomasę, w budynkach mieszkalnych w tym: a) 5 instalacji kotła na biomasę o mocy 15 kW bez zasobnika, b) 5 instalacji kotła na biomasę o mocy 15 kW z zasobnikiem, c) 13 instalacji kotła na biomasę o mocy 25 kW bez zasobnika, d) 7 instalacji kotła na biomasę o mocy 25 kW z zasobnikiem, e) 4 instalacji kotła na biomasę o mocy 35 kW bez zasobnika, f) 1 instalacji kotła na biomasę o mocy 35 kW z zasobnikiem, 2) Demontaż dotychczasowego źródła ciepła (pieca c.o.). 3) Montaż armatury, urządzeń i pozostałych elementów. 4) Uruchomienie instalacji/rozruch technologiczny instalacji pelletem zabezpieczonym przez wykonawcę techniczne. 5) Rozruch technologiczny wykonanych instalacji. 6) Przeszkolenie użytkowników odnośnie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom (protokolarnie potwierdzone). 7) Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi protokołami uruchomienia instalacji i urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3A1-3, 3B, 3C do SIWZ tj. wzorcowej dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia dla każdego typu instalacji urządzenia grzewczego (załączniki 3A1, 3A2, 3A3) przedmiarach robót dla poszczególnych typów instalacji (załącznik 3B), indywidualnej dokumentacji projektowej instalacji kotła na biomasę dla każdego z uczestników projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla instalacji kotła na biomasę zamontowanych u mieszkańców - załącznik nr 3C oraz w pozostałym zakresie określonym w niniejszym dziale II SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44621220-7


Dodatkowe kody CPV: 44621200-1, 45331110-0, 45331110-7, 45321000-3, 45330000-9, 45300000-0, 45111200-0, 45331000-0, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 761327.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rzońca Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żabia 2a
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 712548.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 530433.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 804128.85
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.