Ogłoszenie nr 510206886-N-2019 z dnia 01-10-2019 r.
Gmina Miasto Sieradz: Wykonanie dwóch siłowni plenerowych ze strefą relaksu oraz sprawnościowymi placami zabaw na terenie Sieradza w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000,
ul. plac Wojewódzki
1,
98-200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 826 61 28, e-mail
zamowienia@umsieradz.pl, faks
43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dwóch siłowni plenerowych ze strefą relaksu oraz sprawnościowymi placami zabaw na terenie Sieradza w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.37.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch siłowni plenerowych ze strefą relaksu oraz sprawnościowymi placami zabaw na terenie Sieradza w 2019 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń na placach sportowo-rekreacyjnych wraz z wykonaniem ich ogrodzenia w następujących lokalizacjach: - na działce nr ewid. 529, obręb 10, przy ul. Zielonej w Sieradzu, - na działce nr ewid. 195/329, obręb 16 przy ul. Jagiellońskiej w Sieradzu. 3. Każdy z dwóch ogrodzonych placów sportowo-rekreacyjnych obejmować będzie: a) siłownię plenerową, b) strefę relaksu (ławki, urządzenia do gier edukacyjnych, itp.), b) sprawnościowy plac zabaw. Na ww. obiektach mają być również umieszczone następujące urządzenia małej architektury: tablice z instrukcją użytkowania, ławki, kosze, stojaki na rowery. Szczegółowy opis techniczny obiektów znajduje się w załączonej dokumentacji. 4. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XI istotnych postanowień, zwanych dalej IP. Wykonawca, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 5. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót i czynności określonych w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocniczych niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową. 6. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do IP, obejmująca m.in.: projekty rozmieszczenia urządzeń, przedmiary oraz dokumentacja określająca zasady postępowania. 7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był wykonany z materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, zgodnie z PN-EN 1176 2009 i ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) - dalej u.p.b. 8. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040): - transport urządzeń, - montaż urządzeń, ogrodzenia i innych elementów małej architektury, - niwelacja i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - sadzenie drzew, - zakładanie trawników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
201565.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKTIV PLACE ZABAW Sp. z. o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
411000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa komputerów na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Sieradza
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- "Dostawa soli drogowej w celu utrzymania dróg w ilości nie większej niż 450 ton".
- Remont parkingu Prokuratury Okręgowej w Sieradzu
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie
- Budowa wodnego placu zabaw i tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Rozbudowa placu zabaw w Feliksowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.