eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa i montaż na ul. Piwonickiej w Kaliszu aktywnego oznakowania pionowego z zasilaniem solarnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-26

Ogłoszenie nr 510203464-N-2019 z dnia 26-09-2019 r.

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu: Dostawa i montaż na ul. Piwonickiej w Kaliszu aktywnego oznakowania pionowego z zasilaniem solarnym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586291-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 59 85 200, e-mail zp@zdm.kalisz.pl, faks 62 59 85 201.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzdik.kalisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż na ul. Piwonickiej w Kaliszu aktywnego oznakowania pionowego z zasilaniem solarnym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.20.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zgodnie z zapisem pkt. 4.2 SIWZ: Podwójna lampa LED wczesnego ostrzegania ? 100, zasilana solarnie, migająca naprzemiennie po aktywacji (wykryciu przez czujniki ruchu obecności pieszego w obrębie przejścia) 5 kompletów Znak aktywny B-20 (średni 800 mm) z białymi diodami na napisie STOP oraz białymi lub czerwonymi diodami na białym pasku folii na obrzeżach znaku 1 komplet Montaż ww. lamp w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (z zachowaniem wymaganej skrajni drogi) Pod pojęciem kompletu Zamawiający rozumie wszystkie elementy niezbędne do montażu oraz prawidłowego funkcjonowania lamp wczesnego ostrzegania lub aktywnego znaku B-20 takimi jak: konstrukcja wsporcza, skrzynia na akumulator, ogniwo fotowoltaiczne, akumulator żelowy, kontroler ładowania, czujnik ruchu z synchronizacją radiową i inne. Należy zastosować źródła światła, które zapewnią dużą widoczność niezależnie od warunków pogodowych. Lampy nie mogą być przysłonięte materiałem, który powodowałaby tłumienie emisji światła. Należy zastosować diody o minimalnej jasności świecenia 1500 mcd. Do zamówienia należy dołączyć wszelką dokumentację techniczną zastosowanych urządzeń, instrukcję montażu oraz atesty. Sterownik zastosowanych lamp wczesnego ostrzegania oraz znaku B-20 należy zaprogramować w taki sposób, aby diody migały z częstotliwością 30 razy na minutę tzn. świeciły się przez 1 s, a następnie gasły na 1 s. Maksymalny czas świecenia należy ograniczyć do 30 s od momentu aktywacji. UWAGA nr 1: Ogniwa fotowoltaiczne i akumulatory należy dobrać w taki sposób, aby lampy oraz znak B-20 mogły działać prawidłowo (z pełną sprawnością) min. 3 doby w warunkach niedostatecznego dopływu energii słonecznej. UWAGA nr 2: Znak B-20 należy wyposażyć w funkcję automatycznego zmieniania jasności świecenia, aby nie oślepiać kierowców po zmroku. UWAGA nr 3: Znak B-20 należy wyposażyć w radar, który będzie aktywował znak jedynie po wykryciu nadjeżdżającego pojazdu. UWAGA nr 4: Znak B-20 i D-6 z lampami wczesnego ostrzegania w lokalizacji przedstawionej na rys. 2 należy zamontować razem (na jednym słupku).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9


Dodatkowe kody CPV: 34922100-7, 34992300-0, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40650.41
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUCTUS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chodkiewicza 3
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98646.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72469.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98646.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.