eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa systemu tworzenia kopii zapasowych i zarządzania nimi na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 510198768-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi: Dostawa systemu tworzenia kopii zapasowych i zarządzania nimi na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt POWR.03.05.00-00-Z210/17 "Zintegrowany Program ASP w Łodzi" dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580274-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540161414-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27579000000000, ul. ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 2547408, centrala 2547598, e-mail zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl, faks 422 547 418.
Adres strony internetowej (url): www.asp.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa systemu tworzenia kopii zapasowych i zarządzania nimi na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KBZ.261.21.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu tworzenia kopii zapasowych i zarządzania nimi. Zamawiający oczekuje systemu spełniającego poniższe wymagania: 1. Możliwości zarządzania systemem kopii zapasowych i wymagania co do oczekiwanych funkcjonalności o Interfejs zarządzania oparty na przeglądarce WWW. Zgodność interfejsu z większością popularnych przeglądarek www. o Interfejs musi być zgodny z platformami mobilnymi (możliwość zarządzania systemem z poziomu tabletu). o Interfejs musi oferować możliwość prezentacji najważniejszych danych dotyczących stanu systemu i zadań przez niego realizowanych w przejrzystej formie graficznej z możliwością dostosowania zawartości, treści i formy prezentacji poszczególnych danych. o Moduł raportujący z możliwością zdefiniowania zawartości, formy i częstotliwości generowania raportów oraz metody ich dostarczania (wysyłanie na podany adres e-mail lub zapisywanie do wskazanego folderu). o Możliwość definiowania uprawnień dla administratorów system kopii zapasowych na poziomie dostępu do poszczególnych obiektów (maszyn, hostów, lokalizacji, modułów, itp.). o Integracja z MS Active Directory na poziomie zarządzania dostępem i administratorami. o Wsparcie dla Single Sign On dla logowania do systemu. o Możliwość zarządzania procesem tworzenia kopii zapasowych dla wielu różnych podsieci, również w przypadku stosowania NAT. o Możliwość definiowania planów wykonywania kopii zapasowych, ich replikacji i zarządzaniem ich retencją (kasowaniem). o Możliwość tworzenia zcentralizowanych (obejmujących swym zasięgiem wiele maszyn lub ich grupy) planów wykonywania kopii zapasowych. o Możliwość zdalnej instalacji agentów kopii zapasowych na maszynach z systemem operacyjnym Windows. o Możliwość zdalnego uaktualniania agentów kopii zapasowych o Możliwość zdalnego zarządzania procesem wykonywania kopii zapasowej i odzyskiwania danych. o Możliwość zdefiniowania dedykowanej maszyny, której agent kopii zapasowej wykonywał będzie czynności zarządzania i replikacji kopii zapasowych z wielu innych maszyn (zadania kopiowania, przenoszenia, konsolidacji plików kopii zapasowej). o Możliwość zastosowania zcentralizowanych modułów do zarządzania przechowywaniem plików kopii zapasowych. o Centralny katalog wszystkich danych zapisanych w kopiach zapasowych. o Wbudowany serwer PXE umożliwiający bootowanie maszyn przez sieć LAN z przygotowanego nośnika startowego. 2. Wymagania związane z wykonywaniem kopii zapasowych: o Kopie zapasowe całych dysków i partycji. o Kopie zapasowe wybranych plików i folderów. o Zapis kopi zapasowych (plikowych i dyskowych) w magazynie chmurowym dostarczanym przez producenta systemu kopii zapasowych. o Zapis kopii zapasowych na udziały sieciowe. o Zapis kopii zapasowych na serwer SFTP . o Zapis kopii zapasowych na dedykowaną ukrytą partycję na maszynie, której kopia zapasowa jest wykonywana. o Zapis kopii zapasowych na urządzenia taśmowe (pojedyncze napędy, biblioteki taśmowe, autoloadery). o Możliwość wyszukiwania plików w kopiach zapasowych o Możliwość szyfrowania plików kopii zapasowych o Wsparcie dla technologii VSS o Deduplikacja kopii zapasowych na poziomie bloków danych. Deduplikacja wykonywana na źródle w celu ograniczenia ilości danych przesyłanych przez sieć. o Kompresja plików kopii zapasowych. o Możliwość replikacji kopi zapasowych na kolejne nośniki (dyski, napędy taśmowe, magazyn chmurowy) - Dla wersji std 2 lokalizacje - bez taśmy. o Możliwość zaplanowania zadań związanych weryfikacją, replikacją i retencją plików kopii zapasowych. 3. Wymagania związane z odtwarzaniem danych z kopii zapasowych: o Odtworzenie całej maszyny (Windows, Mac) - tzw. Bare Metal Restore o Odtworzenie całej maszyny (Windows, Mac) na innej platformie sprzętowej niż ta, z której wykonano kopię zapasową. o Odtworzenie poszczególnych plików i folderów. o Automatyzacja procesu odtwarzania całych maszyn - np.: po zabootowaniu maszyny z przygotowanego wcześniej nośnika, powinna zostać odtworzona ostatnia wykonany kopia zapasowa automatycznie, bez konieczności jej wyszukiwania i wskazywania). o Wyszukiwanie i podgląd odtwarzanych wiadomości email. 4. Wymagania co do modelu licencjonowania rozwiązania: o Możliwość wyboru przy zakupie licencji dożywotnich i subskrypcyjnych o Model licencjonowania oparty na maszynach fizycznych i hostach - brak limitów na chronioną ilość danych, maszyn wirtualnych i aplikacji) 5. Wspierane systemy operacyjne: o Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7, Windows XP, Windows Vista o macOS 6. Ilość obsługiwanych stanowisk: o 100 z deduplikacją o 250 bez deduplikacji 7. Rodzaj licencji: wieczysta. 8. Wsparcie techniczne: min. 12 miesięcy.. o Próby przywrócenia prawidłowego działania zakupionego oprogramowania będą wykonywane w możliwie najkrótszym terminie, najpóźniej w następnym dniu roboczym po dniu przyjęcia zgłoszenia awarii. Zgłoszenie awarii przekazane do godziny 15:00 zostanie przyjęte w tym samym dniu, dla pozostałych zgłoszeń zostaną one przyjęte na następny dzień roboczy. o Usterki zgłaszane będą na wskazany przez Dostawcę nr telefonu lub adres poczty elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76207.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POINT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: pointas@pointas.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 7A
Kod pocztowy: 02-366
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98277
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98277
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98277
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.