eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usługi w zakresie całodziennego wyżywienia nieletnich zatrzymanych w Policyjnej Izbie Dziecka (PID) osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) przy KMP Kielce, KPP Ostrowiec Sw., KPP Staszów, KPP Sandomierz, KPP Skarżysko Kam., KPP Włoszczowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 510198198-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach: Świadczenie usługi w zakresie całodziennego wyżywienia nieletnich zatrzymanych w Policyjnej Izbie Dziecka (PID) osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) przy KMP Kielce, KPP Ostrowiec Sw., KPP Staszów, KPP Sandomierz, KPP Skarżysko Kam., KPP Włoszczowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591592-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540187526-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29072786900000, ul. Seminaryjska 2, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3492930, e-mail ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl, faks 041 3492935.
Adres strony internetowej (url): http://www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi w zakresie całodziennego wyżywienia nieletnich zatrzymanych w Policyjnej Izbie Dziecka (PID) osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) przy KMP Kielce, KPP Ostrowiec Sw., KPP Staszów, KPP Sandomierz, KPP Skarżysko Kam., KPP Włoszczowa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

49/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych (PDOZ) w KMP Kielce Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach oraz w PDOZ KPP Staszów, KPP Sandomierz, KPP Ostrowiec Św., KPP Włoszczowa, KPP Skarżysko - Kam. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczanie osobom umieszczonym w PdOZ i PID trzech posiłków dziennie ( śniadanie , obiad , kolacja) w tym co najmniej jednego gorącego oraz napojów w ilości niezbędnej do zaspokojenia pragnienia ( herbata, kawa, woda) przez siedem dni w tygodniu , również w dni ustawowo wolne od pracy i święta w ilościach i terminach dostosowanych do potrzeb jednostki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie całodziennego wyżywienia nieletnich zatrzymanych w Policyjnej Izbie Dziecka (PID) w KMP Kielce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67346.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAXAN Halina Wiśniewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Oś. Na Stoku 24b
Kod pocztowy: 25-437
Miejscowość: kIELCE
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72733.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72733.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72733.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) przy KPP Ostrowiec Św.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przeprowadzonym postĘpowaniu na Zadanie nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) unieważnia postępowanie na Zadanie nr 2 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) przy KPP Staszów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przeprowadzonym postĘpowaniu na Zadanie nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) unieważnia postępowanie na Zadanie nr 3 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) przy KPP Sandomierz.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przeprowadzonym postĘpowaniu na Zadanie nr 4 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) unieważnia postępowanie na Zadanie nr 4 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) przy KPP Skarżysko Kam

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przeprowadzonym postępowaniu na Zadanie nr 5 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) unieważnia postępowanie na Zadanie nr 5 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) przy KPP Włoszczowa.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przeprowadzonym postępowaniu na Zadanie nr 6 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) unieważnia postępowanie na Zadanie nr 6 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.